Tesla a efectuat în această perioadă o serie de schimbări în configuratoarele online pentru Model S și Model X.
Pe piața europeană, principala noutate este reprezentată de creșterea prețurilor versiunilor de bază ale celor două modele cu 1.500 de euro. Astfel, pe piața din Germania, Model S 75D poate fi achiziționat pentru un preț de pornire de 88.200 de euro, în timp ce pentru Model X 75D trebuie să scoți acum din bancă cel puțin 98.380 de euro. În schimb, prețurile pentru versiunile superioare Model S 100D și Model X 100D au rămas neschimbate.
De asemenea, Tesla a operat o serie de modificări la nivelul opțiunilor pentru interior. Clienții au acum la dispoziție doar trei opțiuni pentru materialele folosite la interior, însă interiorul Premium a devenit opțiune standard. În plus, jantele negre Arachnid de 21 inch au fost eliminate din configurator, la fel ca și plafonul panoramic Panoramic Sunroof.
Simplificarea gamei de opțiuni a fost anunțată recent chiar de CEO-ul Elon Musk ca parte a planurilor de a îmbunătăți capacitatea de producție a celor două modele.
Tesla a luat aceste măsuri ca urmare a necesității de a crește producția lui Model 3, care a devenit recent cea mai vânduta mașină electrică din lume.Via Electrek
"premium" este un termen usor supraevaluat de marketingul companiei, iar scopul este fix acela de a evidentia "marinimia" celor de la Tesla.
Initial puteai opta pentru acest "premium" plecand de la o combinatie de textil cu "piele"; acum au eliminat textila si ai "piele" integral dar scotand (obligat-fortat) 1500 de parai in plus
si de ce "piele"? pentru ca e vnylin si nu piele adevarata.
PS. exista textil de mult mai buna calitate si mult mai utilizabila, ergonomica si placuta la atingere decat orice "piele", dar este limpede pentru oricine ca eliminarea unor materiale duce daca nu la diminuarea unor costuri macar la marirea "valorii" produsului si de aici si pretentia unui pret mai ridicat.
PS2 fi sigur ca Tesla nu a pierdut nici macar o centima din premium-ul ala ci doar clientul scoate bani in plus din buzunar
nu asta contrazic, pielea ecologica si pielea in general intr-o masina nu o vad utila decat daca este perforata si ventilata/ac.
Ideea este ca tesla a marit pretul fiindca a inclus o optiune care costa 3500 dolari dar a marit pretul cu doar 1500. Dar cei de la AM nu au spus asta de cat "ascuns" in articol. Au pus accentul pe alte lucruri care sunt in to cu agenda lor sau a lui Daniel Popescu care daca tot traduce articole de la Electrek ca nu este in stare sa faca un articol al lui, macar sa il traduca complet si sa nu il editeze el aiurea.
Tesla are o marja foarte mare de profit la masini, nu au cum sa piarda bani.