- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Kia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. (22.11)
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Tesla a livrat primul Model S, un vehicul electric cu o autonomie de 515 kilometri
Are autonomie mare,performante de top si un design extrem de reusit,toate acestea la un pret foarte bun pt o asemenea masina.
De data asta americanii le-au dat peste bot constructorilor europeni si japonezi.
Ci ELON MUSK.
Daca nu stiti cine este ia dati o cautare pe google si veti gasi pe langa Tesla si Solar City dar mai ales SPACE X.
Elon Musk nu se compara cu multe nume grele din industria auto. Elon Musk nu exista in industria auto pana sa inventeze sistemul de pe Tesla. E un oportunist, atata tot. L-am ascultat vorbind in nenumarate randuri. Va recomand si voua. Pe mine nu m-a impresionat deloc. Baiatul ala n-are pic de viziune si de abia stie sa se exprime in propria lui limba. In fine, sunt oameni carora le plac lucrurile incete, dar bine facute si sunt oameni care apreciaza lucrurile facute in pripa, la impresie gen "eu sunt cel mai tare" sau "America e numarul 1, God bless America" cu putin Glamour Hollywood Style, daca ati prins ideea...
Visezi baterii de laptop..... Ai testat tu masina asta si ai constatat ca bateriile nu sunt fiabile???
De asemenea demonstreaza faptul ca mari producatoti auto sunt mana in mana cu cartelul petrolului si refuza sa-l abandoneze.
Are dreptate 100%ELECTRIC. Tesla foloseste tehnologia bateriilor Litiu-Polimer, aceeasi cu cea folosita la bateriile de laptop etc.
La americani, interioarele nu sunt punctul lor forte... ca sa fiu diplomat
Cand dai o caruta de bani pe un gadget (ca deja nu se mai cheama masina in sensul clasic al termenului, mai degraba vehicul), e normal sa te gandesti si la asta pe langa fiabilitatea redusa a acumulatorilor (care fiind LiFePO4 daca i-ai descarcat sub 50% deja scade drastic numaru' de cicluri de reincarcare) si pretul inlocuirii lor.
Toate ca toate, dar vorbind strict de interior mi se pare eronat al naibii sa nu ai knobi si butoane intr-o masina! Pai cand conduci si esti singur cum naiba reglezi climatronicu'? Te uiti la display de fiecare data cand vrei sa schimbi temperatura? Eu cel putin umblu des la clima:)
Oare cat ar fi costat masina asta daca ar fi fost produsa de europeni?
sigur cateva sute de mii de euro....
Jos palaria pentru Tesla!