Tesla a livrat primul Model S, un vehicul electric cu o autonomie de 515 kilometri
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Tesla a livrat primul Model S de serie înainte de lansarea programată iniţial. Clientul norocos este Steve Jurvetson, membru al consiliului de administraţie Tesla Motors. Primul Tesla Model S construit este un Signature Series, iar clientul a obţinut şi o plăcuţă de înmatriculare personalizată, care poartă inscripţia "TSLA S1". Steve Jurvetson aşteaptă să primească Model S-ul său din 2010, de când i-a fost promis acest lucru în cadrul unei şedinţe a consiliului de administraţie al mărcii americane. Clienţii "obişnuiţi" ai mărcii Tesla vor recepţiona propriile lor vehicule noi abia peste două săptămâni.
Primul lot de Tesla Model S este format doar din versiuni "Signature Series". Acestea oferă cele mai bune performanţe din gama Model S, 0-100 km/h în 4.4 secunde, o viteză maximă de 210 km/h şi o autonomie de până la 515 kilometri. Performanţele respective sunt posibile graţie bateriei de 85 kWh care echipează versiunea Signature a lui Tesla Model S.
Modelul costă 87.900 de dolari în Statele Unite ale Americii, iar toate exemplarele disponibile au fost deja comandate de fanii înfocaţi ai mărcii Tesla.Cel mai ieftin Tesla Model S va costa 49.900 de dolari pe piaţa din Statele Unite ale Americii, respectând la limită promisiunea iniţială a lui Elon Musk. Din păcate, preţul anunţat include şi prima de la guvernul american în valoare de 7.500 de dolari, oferită pentru achiziţionarea unui vehicul electric. Există şi un model de mijloc, cu un acumulator de 60 kWh. Versiunile de 60 şi 40 kWh vor fi lansate în toamna şi iarna anului curent.
Via | Globalmotors
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Kia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. (22.11)
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Are autonomie mare,performante de top si un design extrem de reusit,toate acestea la un pret foarte bun pt o asemenea masina.
De data asta americanii le-au dat peste bot constructorilor europeni si japonezi.
Ci ELON MUSK.
Daca nu stiti cine este ia dati o cautare pe google si veti gasi pe langa Tesla si Solar City dar mai ales SPACE X.
Elon Musk nu se compara cu multe nume grele din industria auto. Elon Musk nu exista in industria auto pana sa inventeze sistemul de pe Tesla. E un oportunist, atata tot. L-am ascultat vorbind in nenumarate randuri. Va recomand si voua. Pe mine nu m-a impresionat deloc. Baiatul ala n-are pic de viziune si de abia stie sa se exprime in propria lui limba. In fine, sunt oameni carora le plac lucrurile incete, dar bine facute si sunt oameni care apreciaza lucrurile facute in pripa, la impresie gen "eu sunt cel mai tare" sau "America e numarul 1, God bless America" cu putin Glamour Hollywood Style, daca ati prins ideea...
Visezi baterii de laptop..... Ai testat tu masina asta si ai constatat ca bateriile nu sunt fiabile???
De asemenea demonstreaza faptul ca mari producatoti auto sunt mana in mana cu cartelul petrolului si refuza sa-l abandoneze.
Are dreptate 100%ELECTRIC. Tesla foloseste tehnologia bateriilor Litiu-Polimer, aceeasi cu cea folosita la bateriile de laptop etc.
La americani, interioarele nu sunt punctul lor forte... ca sa fiu diplomat
Cand dai o caruta de bani pe un gadget (ca deja nu se mai cheama masina in sensul clasic al termenului, mai degraba vehicul), e normal sa te gandesti si la asta pe langa fiabilitatea redusa a acumulatorilor (care fiind LiFePO4 daca i-ai descarcat sub 50% deja scade drastic numaru' de cicluri de reincarcare) si pretul inlocuirii lor.
Toate ca toate, dar vorbind strict de interior mi se pare eronat al naibii sa nu ai knobi si butoane intr-o masina! Pai cand conduci si esti singur cum naiba reglezi climatronicu'? Te uiti la display de fiecare data cand vrei sa schimbi temperatura? Eu cel putin umblu des la clima:)
Oare cat ar fi costat masina asta daca ar fi fost produsa de europeni?
sigur cateva sute de mii de euro....
Jos palaria pentru Tesla!