Tesla se află în centrul unui scandal în China din cauza modului în care a ales să livreze Model 3 pentru clienții de pe piața locală.
Mai mulți proprietari de Model 3 au descoperit întâmplător că seria inscripționată pe unitatea de control a mașinii nu corespunde cu seria menționată de Tesla în specificațiile tehnice ale modelului.
Confruntată cu un val de critici din partea clienților, Tesla a confirmat într-un comunicat de presă că a instalat o versiune mai veche a unității de control pe unitățile Model 3 vândute în China.
"Ne pare sincer rău pentru confuziile pe care le-am cauzat unor clienți Tesla. Nu am vrut să inducem clienții în eroare, ci să finalizăm livrările cât mai curând posibil. Nu există aproape nicio diferență între unitățile de control în privința experienței la volan sau a siguranței", menționează Tesla.
Cu toate acestea, Tesla susținea anterior că nouă unitate de control pentru Model 3 este de 21 de ori mai rapidă decât vechea versiune, care a ajuns acum pe unitățile Model 3 din China.
Tesla susține că a luat această decizie din cauza faptului că livrările noilor unități de control întârzie ca urmare a epidemiei de coronavirus din China.
Americanii afirmă în același comunicat de presă că vor oferi un upgrade gratuit pentru toți clienții afectați de problemă.
Cu toate acestea, CEO-ul Elon Musk a scris pe rețeaua de socializare Twitter că update-ul este gratuit doar pentru clienții care au comandat Model 3 împreună cu funcția "Full Self-Driving"."În mod ciudat, cei care s-au plâns nici măcar nu au comandat Full Self-Driving. Poate că nu știau că upgrade-ul componentei este gratuit dacă opțiunea este comandata chiar și după livrare", a precizat el.
Via Nikkei
Comentarii (3)