După primele trei luni ale anului, Tesla a devenit cea mai bine vândută marcă premium pe piața din Statele Unite, potrivit raportului efectuat de Experian. Compania deținută de Elon Musk a reușit să vândă 113.882 de exemplare în această perioadă, fiind singura marcă premium care depășește pragul de 100.000 de mașini vândute. Față de aceeași perioadă a anului trecut, vânzările Tesla au crescut cu 59% pe această piață, iar marca deține o cotă de piață de 21.8%.
Pe locul 2 se află BMW, cu doar 80.482 de vehicule vândute în SUA, în primul trimestru și cu o scădere de 3% față de același interval din 2021. Podiumul este completat de Lexus, cu 66.907 mașini vândute și cu o scădere de 17%. Mercedes-Benz și Audi se află pe locurile 4 și 5, la o distanță de peste 20.000 de mașini vândute între cele două mărci germane.
Imediat după Audi se situează Cadillac, Acura și Volvo, cu peste 20.000 de mașini vândute, în timp ce Lincoln, Land Rover, Porsche, Genesis și Infiniti au depășit pragul de 10.000 de exemplare vândute.
Alături de Tesla, Genesis este singura companie care a înregistrat creșteri, mai exact, de 53%. Clasamentul este completat de Alfa Romeo, cu 3542 de mașini vândute în SUA și Jaguar, cu doar 2610 exemplare.În total, au fost vândute 521.343 de modele premium și de lux în primul trimestru. Față de aceeași perioadă din 2021, asta înseamnă o scădere de 12%. Cei mai mulți constructori s-au confruntat cu probleme de aprovizionare ca urmare a efectelor produse de pandemia de coronavirus și de războiul din Ucraina.
Cu excepția Tesla, Audi a vândut cele mai multe modele electrice în primul trimestru, în SUA. Mai exact, constructorul din Ingolstadt a comercializat 3252 de astfel de mașini. Urmează, apoi, Mercedes-Benz, cu 2091 de exemplare ale modelului EQS vândute și Porsche, cu 1925 de exemplare Taycan comercializate în Statele Unite.
via InsideEVs
Oricum încă vând bine…
Marketingul. Pe americani nu-i bate nimeni la asta. Nu cred ca trebuie sa-ti dau exemple de marci/produse americane supraevaluate.
Discuția nu este nici despre motoare de 1.0 nici despre cât costă reparațiile. Iar să introducem în subiect Logan-ul e de-a dreptul hilar, mai ales când zici că dai tu ceață.
Râd cu gura până la urechi! Mai ai din astea?
Așa vorbeam in urma cu 20 de ani când forjam Dacia familie si după ce reglam avansul, suflam jiglerul, mai ajustam mixul de aer si credeam ca e Porsche… la o bere cu prietenii, între timp unii ne-am mai liniștit sau chiar civilizat si nu “ne dam ceață” la semafor. Tu crezi asta ca restul știu ca nu-s pe play station si circula civilizat de la A la B.
Sper sa se risipească si ceata din creierul tău ;)
domnu fără nume, nu eu am adus în discuție loganul și skoda la un articol despre mașini premium ci doar modul în care percepi tu lumea. Nu e vina mea.
Oricum nimeni nu a răspuns la întrebarea mea la cum se stabilește că o mașină este premium și alta nu (ex. Touareg și Audi Q7 de exemplu)
Intr-o mașina premium nu ar trebui sa găsești imitații de aluminiu ori evacuări false, Tesla nu are cum sa facă parte din lumea buna doar pentru ca are preturi mari și ca e cumpărată de calculatoristi și băieți cu lanțuri groase ca o a treia ori a patra mașina pentru a face clipuri pe diverse platforme video... o mașina premium nu are scaune din imitatatie de piele...in alta ordine de idei oare cum ar sta la aceeași masa o femeie educata a nobilimii britanice și o “diva” de pe la noi și cam care ar putea subiectele de discuție... dacă putem accepta ca Tesla e o mașina premium atunci a trebui sa admitem ca orice îmbogățit de pe la noi și nu numai, face obligatoriu parte din lumea buna ori e suficient sa i vezi la tv cum se cearta din orice motiv de ti se face greață...
Zbor cu parapanta, fac surf, Kite, rafting… tu tinere in afară de mângâiat ecrane si dat ceata la semafor cu loganu si probabil sa înghiți grătare mai știi ceva?
Ca diferența dintre o masina premium si Logan este muuuult prea mult pentru tine.
Cred ca se îngrozesc ai tai când văd ceva crescut :)))