Telenovela continuă: Carlos Ghosn a fost eliberat din nou, după ce a plătit o cauțiune de 4.5 milioane de dolari

de Paul Cosma
Joi, 25.04.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Fostul șef Renault-Nissan, Carlos Ghosn, a părăsit din nou detenția după ce instanța a acceptat plata unei cauțiuni de 4.5 milioane de dolari. Este pentru a doua oară când Ghosn părăsește arestul de la Tokyo, după ce fusese arestat la începutul lunii aprilie.

Pe 4 aprilie, Carlos Ghosn a fost arestat în Japonia, după ce petrecuse mai puțin de o lună în libertate. Ghosn fusese acuzat că ar fi folosit banii Nissan în scopuri personale, cu ajutorul unui intermediar, conform informațiilor oferite de procurori.

După câteva săptămâni petrecute în detenție, fostul conducător al alianței Renault-Nissan a reușit din nou să scape de arest cu ajutorul avocaților săi. Instanța a acceptat plata unei cauțiuni de 4.5 milioane de dolari, dar Ghosn va fi în continuare atent monitorizat, la fel cum s-a întâmplat și după prima eliberare.

Ghosn fusese arestat la doar o zi după ce anunțase că va organiza o conferință de presă în care urma să facă mai multe dezvăluiri. Pe 11 aprilie, Ghosn voia să spună “adevărul despre acuzațiile care i-au fost aduse”.

El a negat toate acuzațiile care i-au fost aduse și se pregătește de procesul care ar urma să înceapă în câteva luni.

Via Reuters

Comentarii (4)

  • Nu credeam ca japii sunt atat de meschini, dupa ce i-a salvat de la faliment acum ii intorc serviciul... Multe proverbe romanesti se potrivesc ... Nu sunt fan Ghosn, chiar nu mi-a fost simpatic niciodata, dar ce ii fac e prea mult. Nissan nu avea oameni in conducere ??? ei ce pazeau ?
    10 2
  • Întrebarea e: a avut Carlito bani de cauțiune?! :-))) Care se umflă văd mai ceva ca un cozonac, în ritmul actual de cvadruplare următoarea trebuind să fie de +18 mil.$.
    PIB-ul japilor, scăzut după Fuck_ushima, își va reveni sigur...

    Serios acum, toată CG-daravela e mult mai complicată decât apare-n știrile uzuale, din care se poate contura în primul rând MOBILUL arestării-acuzării doar *citind printre rânduri*.
    O săpătură / disecție-n detaliu nu-și are totuși nici locul, nici rostul în chibițările mele / noastre d-aici.

    CG nu-i oricum nici mai bun, nici mai rău ca alți CEO-șacali actuali. Doar ăsta-i Sistemul, care n-are cum să nu nască măcar monstruleți, dacă nu Godzile.

    ps.@horea1979: Corect, controlul financiar intern (inclusiv japonez) ar fi putut / trebuit să-i detecteze manglelile libiano-braziliezului :-) de 7-8 ani, dar n-a vrut.
    ...De ce? Fiindcă orice tartor / grangure trebuie să fie permanent șantajabil - și nu doar în politică.
    Dar Ghosn a crezut că-i *too big to fall.* - Wrong.:-p
    16 0
  • Atata il aresteazasi il elibereaza pe cautiune (fara drept sa paraseasca Japonia), pina recupereaza sumele pe care "le-a luat ilegal" :)))
    9 0
  • Ne mai miram ca masinile de azi sunt sumpe, raportat (si) la fiabilitatea lor. Pai...daca platesc salarii enorme sefilor, iar acestia mai baga si mana in oala cu smantana....toti acesti bani trebuie recuperati de undeva. Va cam dati seama de unde....
    11 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru