Tehnologie din Formula 1 pentru modelele BMW
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Principala conditie pentru revenirea BMW in Formula 1, in 2000, a fost generarea unor sinergii intre F1 si dezvoltarea modelelor de serie. A fost motivul pentru care dezvoltarea transmisiei si a electronicii din Formula 1 a fost integrata la fabrica din Munchen, unde Centrul de Cercetare si Inovatie BMW joaca un rol primordial.
Astfel, cunostintele dobandite raman in cadrul companiei, unde productia de serie beneficiaza de toate acestea. Experienta castigata in prelucrarea diferitelor materiale si componente in Formula 1, cum ar fi chiulasa sau carterul motorului, isi gaseste loc in productia de serie, precum si in dezvoltarea motocicletelor la BMW Motorrad.
Un accent suplimentar este pus pe progresul experientei in materialele CFRP si folosirea acestora in constructia caroseriei, dezvoltarea componentelor hibrid pentru Formula 1 si derivarea acestora pentru productia de serie. Fabricarea automobilelor se bucura si de rezultatul proceselor de dezvoltare si logistica perfectionate in lumea Formulei 1. Exemplele includ progrese suplimentare in aerodinamica si unitati de control a sistemelor.
Cu incepere din sezonul 2009, tehnologiile hibrid pot fi dezvoltate pentru prima data si in Formula 1 pentru a se imbunatati performantele si eficienta. BMW Sauber F1 Team lucreaza continuu la dezvoltarea KERS (Kinetic Energy Recovery System/ Sistem de Recuperare a Energiei Cinetice), utila pentru recuperarea energiei consumate la franare.
Prin aceasta BMW Sauber F1 Team promoveaza si competenta in tehnologii hibrid a BMW Group. Alte inovatii sunt dezvoltate in domeniul tehnologiilor turnarii, a transmisiilor si a managementului inteligent al energiei.
Klaus Draeger, director de dezvoltare la BMW AG, concluzioneaza: " BMW Group poate transfera cunostintele castigate in cadrul BMW Sauber F1 Team direct in dezvoltarea productiei de serie. Aceasta face ca Formula 1 sa fie platforma ideala de dezvoltare pentru tehnologii inovatoare. Noile reguli din Formula 1 ne ofera posibilitatea de a utiliza tehnologii hibrid inovatoare in conditii extreme si, in acelasi timp, sa adunam informatii importante pentru dezvoltarea productiei. Clientii BMW sunt cei care beneficiaza din toate acestea".
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Comentarii (1)