Tehnologie de viitor de la Volkswagen
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Volkswagen continua cursa tehnologica pregatind noi inovatii pentru modelele sale. Atentia constructorului german se axeaza pe modelele ecologice VW dezvoltand un sistem CCS de combustie combinata. CCS omogenizeaza foarte bine aerul si combustibilul in interiorul motorului reducand oxizii poluanti. Pentru o functionare optima, CCS este recomandat in cazul combustibilului sintetic. Noul combustibil, botezat SynFuel, este derivat din benzina si este in prezent testat de mai multi constructori auto.
Sistemul Gasoline Compression Ignition promite sa fie la fel de ecologic ca motoarele pe benzina dar la fel de eficient ca diesel-urile. GSI foloseste bujiile la pornire si accelerare dar se comporta asemeni unui diesel atunci cand nu este solicitat, pe autostrada spre exemplu. Ambele tehnologii CSI si GSI vor echipa modelele Volkswagen incepand din 2015.
Pentru a imbunatati manevrabilitatea modelelor sale, VW intentioneaza sa introduca un sistem inovativ de directie si de suspensii care sa poata fi configurat prin simpla apasare a unui buton.
Astfel, soferul poate avea o directie sensibila asemeni unui Lotus Elise sau una rigida asemeni unui Hyundai. VW doreste si implementarea unei comenzi care sa mareasca raspunsul acceleratiei, al cutiei de viteze DSG si al franelor.Constructorul german va introduce o tehnologie noua si pentru interior prin dezvoltarea HMI (Human Machine Interface). Sistemul se va baza pe camere video capabile sa monitorizeze drumul si sa atentioneze soferul despre pericolele care se apropie. Sistemul poate rearanja afisajul instrumentelor de bord pentru ca soferul sa poata vizualiza informatiile cele mai vitale.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Gorden Wagener, designerul șef al germanilor de la Mercedes-Benz, a declarat într-un interviu recent că ecranele mari, instalate în mașini, nu reflectă luxul. (24.02)
-
Stellantis a dezvăluit oficial noul său sistem de conducere autonomă, STLA AutoDrive. Noul sistem este de nivelul 3, iar acesta ar urma să fie disponibil cel mai devreme la sfârșitul acestui an. (21.02)
-
Au apărut noi detalii despre viitorul sistem de tracțiune integrală electrificată care va fi prezent la Dacia Duster și Bigster în viitorul apropiat. În premieră pentru Dacia, cele două modele vor avea versiuni cu tracțiune integrală și cutie automată în același timp. (17.02)
-
Skoda Octavia facelift primește o versiune cu tracțiune integrală
-
Șeful de design al Mercedes-Benz: Ecranele mari nu reflectă luxul
-
Teaser cu noul Audi A6 Avant. Data lansării, confirmată
-
Dacia Sandero, preferata europenilor: a fost cea mai vândută mașină în ianuarie
-
Noua Kia EV4, detalii tehnice complete: 204 CP și 630 km autonomie
Au platit licenta ?