Tehnologie de viitor de la Volkswagen
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen continua cursa tehnologica pregatind noi inovatii pentru modelele sale. Atentia constructorului german se axeaza pe modelele ecologice VW dezvoltand un sistem CCS de combustie combinata. CCS omogenizeaza foarte bine aerul si combustibilul in interiorul motorului reducand oxizii poluanti. Pentru o functionare optima, CCS este recomandat in cazul combustibilului sintetic. Noul combustibil, botezat SynFuel, este derivat din benzina si este in prezent testat de mai multi constructori auto.
Sistemul Gasoline Compression Ignition promite sa fie la fel de ecologic ca motoarele pe benzina dar la fel de eficient ca diesel-urile. GSI foloseste bujiile la pornire si accelerare dar se comporta asemeni unui diesel atunci cand nu este solicitat, pe autostrada spre exemplu. Ambele tehnologii CSI si GSI vor echipa modelele Volkswagen incepand din 2015.
Pentru a imbunatati manevrabilitatea modelelor sale, VW intentioneaza sa introduca un sistem inovativ de directie si de suspensii care sa poata fi configurat prin simpla apasare a unui buton.
Astfel, soferul poate avea o directie sensibila asemeni unui Lotus Elise sau una rigida asemeni unui Hyundai. VW doreste si implementarea unei comenzi care sa mareasca raspunsul acceleratiei, al cutiei de viteze DSG si al franelor.Constructorul german va introduce o tehnologie noua si pentru interior prin dezvoltarea HMI (Human Machine Interface). Sistemul se va baza pe camere video capabile sa monitorizeze drumul si sa atentioneze soferul despre pericolele care se apropie. Sistemul poate rearanja afisajul instrumentelor de bord pentru ca soferul sa poata vizualiza informatiile cele mai vitale.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Porsche a pregătit o actualizare over-the-air pentru sistemele multimedia ale mașinilor sale. Odată cu noua actualizare, aplicația YouTube este acum instalată și poate fi accesată doar de pasagerii din față. (12.12)
-
BMW a lansat o nouă tehnologie de conducere autonomă, care permite mașinilor proaspăt construite să se conducă autonom în interiorul uzinelor. De această tehnologie beneficiază și Mini. (27.11)
-
Mercedes-Benz a mărit viteza maximă a sistemului său de conducere autonomă prezent la modelele sale. Astfel, toate modelele noi dotate cu acest sistem se vor putea conduce singure până la o viteză maximă de 95 de km/h. (24.09)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Au platit licenta ?