Tehnologia BLUETEC Mercedes
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mercedes va prezenta la Detroit Vision GL 420 BLUETEC, concept care sublinieaza potentialul motoarelor diesel nemtesti.
Mercedes isi continua campania “diesel” pe piata americana prin prezentarea la Salonul Auto de la Detroit a conceptului Vision GL 420 BLUETEC.
Ceea ce ne intereseaza in mod special este tehnologia BLUETEC, care ofera la un nivel ridicat de performanta pentru SUV, un consum redus si o emisie de carbon mai mica fata de medie. Puternicul V8 care dezvolta 290 de cai la un cuplu de 700 Nm consuma doar 9,8 litri la suta de kilometri. Aceasta combinatie de putere ridicata, economie de combustibil si emisii reduse de carbon face ca vehiculele Mercedes BLUETEC sa fie ideale pentru clientii americani.
Vision GL 420 BLUETEC este destinat pietei americane, dar Mercedes a promis ca tehnologia BLUETEC se va implementa si pe alte modele, cum ar fi R-Klasse, ML-Klasse si GL-Klasse.
BLUETEC face ca dieselul de la Mercedes sa devina cel mai “curat” de pe piata auto si sa aiba consumul mai redus cu 20-40% fata de alte modele. Tehnologia BLUETEC presupune existenta unui sistem de control al emisiei modulare care reduce oxizii de azot. Mercedes a dezvoltat doua versiuni ale tehnologiei BLUETEC: cel folosit pe E-Klasse, bazat pe implementarea unui convertor catalitic si a unui filtru special, si un al doilea si mai performant care presupune injectarea unei solutii in amestecul gazelor rezultate din ardere, proces care duce la convertirea a 80% dintre oxizii de azot in azot inofensiv si apa.
Ceea ce ne intereseaza in mod special este tehnologia BLUETEC, care ofera la un nivel ridicat de performanta pentru SUV, un consum redus si o emisie de carbon mai mica fata de medie. Puternicul V8 care dezvolta 290 de cai la un cuplu de 700 Nm consuma doar 9,8 litri la suta de kilometri. Aceasta combinatie de putere ridicata, economie de combustibil si emisii reduse de carbon face ca vehiculele Mercedes BLUETEC sa fie ideale pentru clientii americani.
Vision GL 420 BLUETEC este destinat pietei americane, dar Mercedes a promis ca tehnologia BLUETEC se va implementa si pe alte modele, cum ar fi R-Klasse, ML-Klasse si GL-Klasse.
BLUETEC face ca dieselul de la Mercedes sa devina cel mai “curat” de pe piata auto si sa aiba consumul mai redus cu 20-40% fata de alte modele. Tehnologia BLUETEC presupune existenta unui sistem de control al emisiei modulare care reduce oxizii de azot. Mercedes a dezvoltat doua versiuni ale tehnologiei BLUETEC: cel folosit pe E-Klasse, bazat pe implementarea unui convertor catalitic si a unui filtru special, si un al doilea si mai performant care presupune injectarea unei solutii in amestecul gazelor rezultate din ardere, proces care duce la convertirea a 80% dintre oxizii de azot in azot inofensiv si apa.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Mercedes-Benz a anunțat că va adopta tehnologia steer-by-wire din 2026, ceea ce înseamnă că nu există o conexiune mecanică între volan și roți. Astfel, devine primul constructor german care integrează acest sistem în modelele de serie. (23.04)
-
Volkswagen a lansat o actualizare software care aduce printre altele și celebrul joc Pac-Man. Jocul va fi disponibil pentru aproximativ 300.000 de exemplare vândute în Europa. (16.04)
-
Hyundai a anunțat oficial că va lansa anul viitor o nouă generație a sistemului său multimedia. Acesta se va numi Pleos Connect și va fi bazat pe Android. (28.03)
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
-
Prețuri noul Audi A6 Sedan în România: start de la 57.200 de euro
-
Noul concept Mercedes-Benz Vision V: monovolum de lux cu televizor 4K de 65 inch
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)