Tehnologia BLUETEC Mercedes
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mercedes va prezenta la Detroit Vision GL 420 BLUETEC, concept care sublinieaza potentialul motoarelor diesel nemtesti.
Mercedes isi continua campania “diesel” pe piata americana prin prezentarea la Salonul Auto de la Detroit a conceptului Vision GL 420 BLUETEC.
Ceea ce ne intereseaza in mod special este tehnologia BLUETEC, care ofera la un nivel ridicat de performanta pentru SUV, un consum redus si o emisie de carbon mai mica fata de medie. Puternicul V8 care dezvolta 290 de cai la un cuplu de 700 Nm consuma doar 9,8 litri la suta de kilometri. Aceasta combinatie de putere ridicata, economie de combustibil si emisii reduse de carbon face ca vehiculele Mercedes BLUETEC sa fie ideale pentru clientii americani.
Vision GL 420 BLUETEC este destinat pietei americane, dar Mercedes a promis ca tehnologia BLUETEC se va implementa si pe alte modele, cum ar fi R-Klasse, ML-Klasse si GL-Klasse.
BLUETEC face ca dieselul de la Mercedes sa devina cel mai “curat” de pe piata auto si sa aiba consumul mai redus cu 20-40% fata de alte modele. Tehnologia BLUETEC presupune existenta unui sistem de control al emisiei modulare care reduce oxizii de azot. Mercedes a dezvoltat doua versiuni ale tehnologiei BLUETEC: cel folosit pe E-Klasse, bazat pe implementarea unui convertor catalitic si a unui filtru special, si un al doilea si mai performant care presupune injectarea unei solutii in amestecul gazelor rezultate din ardere, proces care duce la convertirea a 80% dintre oxizii de azot in azot inofensiv si apa.
Ceea ce ne intereseaza in mod special este tehnologia BLUETEC, care ofera la un nivel ridicat de performanta pentru SUV, un consum redus si o emisie de carbon mai mica fata de medie. Puternicul V8 care dezvolta 290 de cai la un cuplu de 700 Nm consuma doar 9,8 litri la suta de kilometri. Aceasta combinatie de putere ridicata, economie de combustibil si emisii reduse de carbon face ca vehiculele Mercedes BLUETEC sa fie ideale pentru clientii americani.
Vision GL 420 BLUETEC este destinat pietei americane, dar Mercedes a promis ca tehnologia BLUETEC se va implementa si pe alte modele, cum ar fi R-Klasse, ML-Klasse si GL-Klasse.
BLUETEC face ca dieselul de la Mercedes sa devina cel mai “curat” de pe piata auto si sa aiba consumul mai redus cu 20-40% fata de alte modele. Tehnologia BLUETEC presupune existenta unui sistem de control al emisiei modulare care reduce oxizii de azot. Mercedes a dezvoltat doua versiuni ale tehnologiei BLUETEC: cel folosit pe E-Klasse, bazat pe implementarea unui convertor catalitic si a unui filtru special, si un al doilea si mai performant care presupune injectarea unei solutii in amestecul gazelor rezultate din ardere, proces care duce la convertirea a 80% dintre oxizii de azot in azot inofensiv si apa.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Hyundai a anunțat oficial că va lansa anul viitor o nouă generație a sistemului său multimedia. Acesta se va numi Pleos Connect și va fi bazat pe Android. (28.03)
-
General Motors și Nvidia și-au unit forțele pentru a crea cipuri și software pe bază de inteligență artificială pentru viitoarele mașini autonome. (19.03)
-
Chinezii de la BYD au dezvăluit o nouă platformă dedicată care va fi prezentă la viitoarele sale modele electrice. Cu noua platformă, viitoarele modele electrice ale mărcii vor putea fi încărcate foarte rapid, cu un curent maxim de 1000 kW. (17.03)
-
Prețuri noua Mazda 6e în România: start de la 43.500 euro
-
Deschizător de drumuri
-
Noul Renault 4 electric poate fi comandat în România: start de la 28.900 de euro
-
(P) Programul Rabla 2025: Cum să-ți schimbi mașina cu ajutorul finanțării 123Credit.ro
-
FOTOSPION: Primele imagini cu viitorul Seat Ibiza facelift
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)