Tehnologia BLUETEC Mercedes
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mercedes va prezenta la Detroit Vision GL 420 BLUETEC, concept care sublinieaza potentialul motoarelor diesel nemtesti.
Mercedes isi continua campania “diesel” pe piata americana prin prezentarea la Salonul Auto de la Detroit a conceptului Vision GL 420 BLUETEC.
Ceea ce ne intereseaza in mod special este tehnologia BLUETEC, care ofera la un nivel ridicat de performanta pentru SUV, un consum redus si o emisie de carbon mai mica fata de medie. Puternicul V8 care dezvolta 290 de cai la un cuplu de 700 Nm consuma doar 9,8 litri la suta de kilometri. Aceasta combinatie de putere ridicata, economie de combustibil si emisii reduse de carbon face ca vehiculele Mercedes BLUETEC sa fie ideale pentru clientii americani.
Vision GL 420 BLUETEC este destinat pietei americane, dar Mercedes a promis ca tehnologia BLUETEC se va implementa si pe alte modele, cum ar fi R-Klasse, ML-Klasse si GL-Klasse.
BLUETEC face ca dieselul de la Mercedes sa devina cel mai “curat” de pe piata auto si sa aiba consumul mai redus cu 20-40% fata de alte modele. Tehnologia BLUETEC presupune existenta unui sistem de control al emisiei modulare care reduce oxizii de azot. Mercedes a dezvoltat doua versiuni ale tehnologiei BLUETEC: cel folosit pe E-Klasse, bazat pe implementarea unui convertor catalitic si a unui filtru special, si un al doilea si mai performant care presupune injectarea unei solutii in amestecul gazelor rezultate din ardere, proces care duce la convertirea a 80% dintre oxizii de azot in azot inofensiv si apa.
Ceea ce ne intereseaza in mod special este tehnologia BLUETEC, care ofera la un nivel ridicat de performanta pentru SUV, un consum redus si o emisie de carbon mai mica fata de medie. Puternicul V8 care dezvolta 290 de cai la un cuplu de 700 Nm consuma doar 9,8 litri la suta de kilometri. Aceasta combinatie de putere ridicata, economie de combustibil si emisii reduse de carbon face ca vehiculele Mercedes BLUETEC sa fie ideale pentru clientii americani.
Vision GL 420 BLUETEC este destinat pietei americane, dar Mercedes a promis ca tehnologia BLUETEC se va implementa si pe alte modele, cum ar fi R-Klasse, ML-Klasse si GL-Klasse.
BLUETEC face ca dieselul de la Mercedes sa devina cel mai “curat” de pe piata auto si sa aiba consumul mai redus cu 20-40% fata de alte modele. Tehnologia BLUETEC presupune existenta unui sistem de control al emisiei modulare care reduce oxizii de azot. Mercedes a dezvoltat doua versiuni ale tehnologiei BLUETEC: cel folosit pe E-Klasse, bazat pe implementarea unui convertor catalitic si a unui filtru special, si un al doilea si mai performant care presupune injectarea unei solutii in amestecul gazelor rezultate din ardere, proces care duce la convertirea a 80% dintre oxizii de azot in azot inofensiv si apa.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Porsche a pregătit o actualizare over-the-air pentru sistemele multimedia ale mașinilor sale. Odată cu noua actualizare, aplicația YouTube este acum instalată și poate fi accesată doar de pasagerii din față. (12.12)
-
BMW a lansat o nouă tehnologie de conducere autonomă, care permite mașinilor proaspăt construite să se conducă autonom în interiorul uzinelor. De această tehnologie beneficiază și Mini. (27.11)
-
Mercedes-Benz a mărit viteza maximă a sistemului său de conducere autonomă prezent la modelele sale. Astfel, toate modelele noi dotate cu acest sistem se vor putea conduce singure până la o viteză maximă de 95 de km/h. (24.09)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)