Tehnologia BLUETEC Mercedes
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mercedes va prezenta la Detroit Vision GL 420 BLUETEC, concept care sublinieaza potentialul motoarelor diesel nemtesti.
Mercedes isi continua campania “diesel” pe piata americana prin prezentarea la Salonul Auto de la Detroit a conceptului Vision GL 420 BLUETEC.
Ceea ce ne intereseaza in mod special este tehnologia BLUETEC, care ofera la un nivel ridicat de performanta pentru SUV, un consum redus si o emisie de carbon mai mica fata de medie. Puternicul V8 care dezvolta 290 de cai la un cuplu de 700 Nm consuma doar 9,8 litri la suta de kilometri. Aceasta combinatie de putere ridicata, economie de combustibil si emisii reduse de carbon face ca vehiculele Mercedes BLUETEC sa fie ideale pentru clientii americani.
Vision GL 420 BLUETEC este destinat pietei americane, dar Mercedes a promis ca tehnologia BLUETEC se va implementa si pe alte modele, cum ar fi R-Klasse, ML-Klasse si GL-Klasse.
BLUETEC face ca dieselul de la Mercedes sa devina cel mai “curat” de pe piata auto si sa aiba consumul mai redus cu 20-40% fata de alte modele. Tehnologia BLUETEC presupune existenta unui sistem de control al emisiei modulare care reduce oxizii de azot. Mercedes a dezvoltat doua versiuni ale tehnologiei BLUETEC: cel folosit pe E-Klasse, bazat pe implementarea unui convertor catalitic si a unui filtru special, si un al doilea si mai performant care presupune injectarea unei solutii in amestecul gazelor rezultate din ardere, proces care duce la convertirea a 80% dintre oxizii de azot in azot inofensiv si apa.
Ceea ce ne intereseaza in mod special este tehnologia BLUETEC, care ofera la un nivel ridicat de performanta pentru SUV, un consum redus si o emisie de carbon mai mica fata de medie. Puternicul V8 care dezvolta 290 de cai la un cuplu de 700 Nm consuma doar 9,8 litri la suta de kilometri. Aceasta combinatie de putere ridicata, economie de combustibil si emisii reduse de carbon face ca vehiculele Mercedes BLUETEC sa fie ideale pentru clientii americani.
Vision GL 420 BLUETEC este destinat pietei americane, dar Mercedes a promis ca tehnologia BLUETEC se va implementa si pe alte modele, cum ar fi R-Klasse, ML-Klasse si GL-Klasse.
BLUETEC face ca dieselul de la Mercedes sa devina cel mai “curat” de pe piata auto si sa aiba consumul mai redus cu 20-40% fata de alte modele. Tehnologia BLUETEC presupune existenta unui sistem de control al emisiei modulare care reduce oxizii de azot. Mercedes a dezvoltat doua versiuni ale tehnologiei BLUETEC: cel folosit pe E-Klasse, bazat pe implementarea unui convertor catalitic si a unui filtru special, si un al doilea si mai performant care presupune injectarea unei solutii in amestecul gazelor rezultate din ardere, proces care duce la convertirea a 80% dintre oxizii de azot in azot inofensiv si apa.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Potrivit celor mai recente informații, venite chiar de la CES 2025, constructorul german de automobile renunță la funcția de control prin gesturi a sistemului multimedia. (12.01)
-
Mercedes-Benz și-a unit forțele cu Sony pentru a prezenta un nou serviciu pentru sistemul multimedia al mărcii. Prin noul serviciu vor putea fi redate filme în format IMAX iar acesta urmează să fie disponibil pentru toate modelele din actuala gamă. (09.01)
-
BMW a prezentat oficial un nou afișaj al sistemului iDrive. Noul sistem Panoramic iDrive afișează informațiile mașinii pe toată lățimea parbrizului și urmează să fie disponibil pentru toate modelele începând cu finalul acestui an. (08.01)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- Primele imagini neoficiale cu Mercedes-Benz Clasa S Coupe
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)