Acest kit este disponibil pentru toate variantele Cayenne, iar multe componente sunt fabricate din fibră de carbon. Totul începe la partea frontală, unde bara de protecție și grila originală au fost înlocuite cu o bară complet nouă, acoperită de fibră de carbon și elemente negre.
Această bară nouă îi dă lui Cayenne un aer și mai impunător. Totodată, Cayenne primește o capotă personalizată, dotată cu două ventilații mari.
TechArt a intervenit și pe lateralele modelului Magnum: arcadele roților larg deschise, noile praguri laterale, jantele mari de 21 de inch, cu elemente negre, argintii și din fibră de carbon, precum și noile oglinzi laterale, atrag imediat atenția.
Tuner-ul va oferi pachetul Magnum în variantele Standard, Sport, Unique și First Edition. Partea din spate a modelului Standard dispune de un difuzor tradițional din fibră de carbon, cu 4 terminații reale ale sistemului de evacuare, în timp ce versiunea Sport are un difuzor mai agresiv, cu două terminații montate central.
Clienții care optează pentru varianta Unique beneficiază de un „nivel fără precedent de personalizare” și pot adăuga piese din fibră de carbon personalizate și finisaje interioare.
Versiunea cea mai specială, denumită First Edition, va fi limitată la doar 25 de unități și include arcade frontale numerotate individual și un interior personalizat.
Potrivit aspectului îndrăzneț al Magnum, acesta vine și cu o doză considerabilă de putere suplimentară. Pentru modelele bazate pe Turbo GT, TechArt a reușit să extragă 930 de cai putere și un cuplu de 1.100 Nm, dintr-un motor V8 twin-turbo.
Prin urmare, sprintul de la 0 la 100 km/h se face în doar 2.7 secunde, iar viteza maximă este limitată electronic la 330 km/h.
via Motor1
Comentarii (1)