Esential
700 | de cai putere dezvolta versiunea GTstreet RS modificata de TechArt |
860 | de Nm este valoarea maxima a cuplului motor dezvoltata de GTstreet RS. |
700 | de cai putere dezvolta versiunea GTstreet RS modificata de TechArt |
860 | de Nm este valoarea maxima a cuplului motor dezvoltata de GTstreet RS. |
Circuitul de la Hockenheim a fost martorul unei competitii stranse intre cei mai de seama tuneri europeni, majoritatea germani. Pe celebrul circuit a fost organizat evenimentul Tuner Grand Prix, capabil sa decida care este cea mai rapida masina modificata de casele europene de specialitate.
Premiul a fost adjudecat de TechArt care a concurat la categoria GT cu un model botezat GTstreet RS, bazat pe Porsche GT2. Bolidul TeachArt a fost condus catre succes de experimentatul pilot Jorg Hardt, care activeaza in Carrera Cup. TechArt si-a adjudecat primul loc si la clasa decapotabile unde mai "lentul" GTstreet Cabriolet a depasit usor concurenta.
Despre versiunea de baza GTstreet, modificata de TechArt, putem spune ca beneficiaza de serviciile a 630 de cai putere, capabili sa propulseze coupe-ul pana la 345 de km/h. In cazul versiunii GTstreet RS insa, TechArt s-a gandit ca ar avea nevoie de un bagaj de putere mai mare pentru a iesi invingator in Tuner Grand Prix. De accea a inzestrat versiunea de performanta RS cu 700 de cai putere si un cuplu motor de 860 Nm.
Suspensiile dezvoltate de TechArt impreuna cu Bilstein si setate special pentru circuitul german sunt o alta trasatura aparte a victoriosului GTstreet RS. TechArt nu a neglijat nici pneurile masinii care a adus in vitrina trofeul cel mare. Cauciucurile Michelin Sport Cup Plus de 245/30 pe fata si 315/25 pe spate, gazduite de jante de 20 de inch, au facut posibile obtinerea acestei performante.
Comentarii (0)