Pe conturile rețelelor sale de socializare, compania producătoare de mașini electrice NIO a publicat o imagine teaser cu următorul său model electric din gamă. Deși nu a fost dezvăluit numele mașinii, se pare că aceasta se va numi ET5. Noul model va fi plasat sub actualul ET7 în gama mărcii din China.
Din poză se poate vedea partea din spate, alături de banda de iluminare a stopurilor și data dezvăluirii, care este programată în ziua de 18 decembrie. Noua mașină va fi prezentată în cadrul evenimentului NIO Day. Anterior, la începutul acestui an, a fost prezentat modelul ET7. Inițial, acesta trebuia să fie dezvăluit în 2020, însă prezentarea a fost amânată din cauza pandemiei de coronavirus.
NIO nu a oferit date tehnice pentru noul său model. Este posibil ca acest automobil să utilizeze aceeași platformă cu fratele său mai mare ET7. Arhitectura NIO Technology Platform 2.0 se va regăsi pe trei mașini ale companiei. ET7 dispune de această platformă.
Astfel, noul model, care va fi dezvăluit în curând, va fi a doua mașină ce se bazează pe arhitectura menționată.Modelul electric ET7 dispune de acumulatori cu capacități între 70 kWh și 150 kWh, iar autonomia este cuprinsă între 500 și 1000 de kilometri. Propulsorul dezvoltă 644 de cai putere și 850 Nm cuplu, iar accelerația de la 0 la 100 km/h este realizată în 3.9 secunde.
Cel mai probabil, viitorul model NIO va prelua câteva dintre dotările lui ET7. Asta include un sistem de asistență rutieră cu camere de 8 megapixeli, senzori ultrasonici și tehnologia LiDAR de detectare și măsurare a distanței luminilor. NIO va introduce și un sistem nou de înlocuire al bateriilor, numit Power Swap Station 2.0. Asta le va permite posesorilor să înlocuiască bateriile descărcate cu unele noi în numai trei minute.
Așa cum am spus, nu se cunosc mai multe detalii despre viitorul model NIO, însă acesteaa vor fi disponibile odată cu lansarea din 18 decembrie.
via Carscoops
Tot mai bun un diesel. Alimentezi in 2 minute si poti conduce continuu (fara oprire, ca noi avem super soferi in Romania) pentru 1000 km.
Asta cu schimbatul bateriei ar trebui impusă global dacă se vrea electrificare și mai mult sa fie o chestie modulara ceva de genul multiplu de 20, și in funcție de ce capacitate ai schimbi 1, 2 sau 3 baterii.
Problema este apoi starea tehnica a bateriei… dacă după 50 km te “lasă”, ce faci? A cui este bateria? Cine și cu ce bani o înlocuiește?
Așa cum am spus soluțiile pentru electrice sunt ori scumpe ori extrem de complexe ori și una și alta.
Încă nu văd un viitor electric… accesibil și sustenabil chiar dacă unii se rup in bucăți (plătiți desigur), sa le promoveze și sa publice articole. Din punctul meu de vedere este un alt exemplu de manipulare mediatica care prinde la unii spălați le creier, trist dar din păcate adevărat.
NIO face maşini frumoase
Spre diferenţă de japonezi, chinezii fac maşini care sunt mai pe gustul europenilor
@Vali doare nu ca la un diesel alimentezi in 2 minute si faci 1000 si ceva de km? E dureroasa realitate, oricum sa te duci sa multumesti motoarelor diesel ca ai ce cumpara din supermaket. Pana si comerciantii de aduc alimentele in piata tot cu dube diesel le aduc.