Cea de-a șasea generație Volkswagen Polo va fi dezvăluită publicului în cadrul unui eveniment care va avea loc vineri la Berlin și la care va participa și Automarket.
Cu numai 3 zile înainte de lansare, constructorul german a publicat un teaser care evidențiază partea laterală și, parțial, spatele noii generații. Imaginea confirmă că modelul subcompact va avea dimensiuni mai mari prin care spațiul alocat pentru pasagerii din spate va fi unul generos, dar și un plafon schimbat, element care sugerează că și spațiul de la cap ar putea fi ceva mai mare.
Totuși, din punct de vedere al designului, schimbările par să fie mai degrabă minore, cel puțin în privința partii laterale și a stopurilor. Noul Volkswagen Polo va utiliza platforma MQB A0 a Grupului Volkswagen, cea pe care a fost dezvoltat și noul Seat Ibiza, astfel că cel mai probabil noul Polo va împrumuta o bună parte din motorizările modelului spaniol.
Detaliile complete pentru cea de-a șasea generație Volkswagen Polo vor fi anunțate cu ocazia evenimentului de vineri.
Via Volkswagen
Şi încă îl măresc, dar cică este sub compactă !!!
Ha ha ha!!! Ce minciună !!!
Suzuki Swift, Kia Picanto, Hyundai i10 sunt clasă sub compactă !
Eu cred ca tu nu ai nici o legatura cu domeniul auto :))) .Daca Hyundai I10 si Kia Picanto sunt de clasa sub compacta inseamna ca I20 si Rio sunt rival cu Golf , Focus , etc =)))) .Nu ma pot oprii din ras.
Suzuki Swift - segment B, deci clasa mică
Kia Picanto și Hyundai I30 10 - segment A, deci clasa mini.
Deci... să fim corect informați că să nu facem afirmații și comparații eronate. Creșterea dimensiunilor în fiecare segment este ceva firesc raportat la evoluția majorității modelelor și să nu uităm că au apărut și modele de nișă.
Pe de alta parte, sunteti siguri ca in poza nu e Audi Q2? :)
vream doar sa punctez un lucru EVIDENT si anume faptul ca clasele mini, sub-compact, compact si asa mai departe nu sunt definite bine ZAPACIND CONSUMATORII
mai arunca si ceva litere clasa A, clasa B, clasa C
si te trezesti in ani de zile, ca grupul VAG (si altii, dar VAG au dus-o la extrem) maresc masinile cu fiecare versiune ajungand VW Polo sa fie mai mare IN DIMENSIUNI decat VW Golf din versiuni anterioare
!!
Pai... si atunci, despre ce vorbim ???!?!?!
Daca clasele ar fi fost definite CLAR ar fi fost bine pentru consumatori !
Dar uite Nissan micra - nu mai e nissan new micra... micra...
vezi Ford Ka si Ford Ka+ care este mult marita... ..
macar daca stiam ca la pantofi, ca la camasi.. .domnule clasa A inseamna maxim 3metri lungime si 1,6 metri latime !!
clasa B eventual 4 metri lungime si 1,7 metri latime !!
clasa A2 sa fie 3,5 metri lungime si 1,65 latime !!
sau cu intervale clasa A... 3-3,5 metri
dar cea care are 3,6 metri... nu mai este clasa A este clasa A2, sau urmatoarea.. .
un mare bors pana la urma... ca tot vin AUTOBUZELE adica SUV-urile imense, ca sa mergem cu masini de 2 TONE pentru a misca un singur om de 50-150kg !
Este jignitor pentru ce facem noi naturii cu egourile noastre si pentru copii nostri ca le lasam un pamant cu mai putin oxigen !
PS: Nu am gasit nici-un articol care sa arate cat consuma o masina la 50km/h (nu am pretentia la 100km/h) cu motor mediu de 1.4 benzina sa zicem, in sarcina constanta, ca idee... cat oxigen consuma in 15 minute ????
Si cat oxigen consuma un om mediu, un adult mediu ???
Si de cate ori consuma o masina in aceiasi perioada de timp, oxigen fata de un om ????
NU AM GASIT NICAIERI !
De ce? ca se vrea sa se ascunda CRIMA care o fac masinile termice !
Nu numai CO2, hai ca acum sunt si NOx si apoi ... ooops unde este oxigenul (nivelul) din aer !