Alianța Renault - Nissan - Mitsubishi tocmai a anunțat investiții uriașe, de 23 miliarde de euro, în următorii cinci ani. Mai interesant este că până la finalul acestui deceniu, Alianța intenționează să lanseze 35 de modele pur electrice, 90% dintre acestea dezvoltate pe 5 platforme comune.
Unul dintre aceste modele va fi un succesor pentru Nissan Micra. Modelul nipon nu s-a bucurat de o popularitate prea mare, pe Bătrânul Continent, astfel că Nissan vrea să îl înlocuiască.
Constructorul japonez a publicat chiar și o imagine teaser cu acest viitor model electric compact.
Succesorul lui Micra va fi bazat pe arhitectura CMF-BEV a alianței Renault - Nissan - Mitsubishi. De partea estetică se vor ocupa designerii Nissan, dar mașina va fi dezvoltată și produsă în Franța, de Renault. Autonomia ar urma să fie în jur de 400 kilometri.
Nissan nu a precizat data lansării, dar sunt șanse mari ca acest model compact cu zero emisii să debuteze oficial în 2024.
În viitorul nu foarte îndepărtat, reprezentanții mărcii nipone susțin că vor face publice mai multe detalii, inclusiv denumirea acestuia.via Nissan
Maine poimaine vor spune si ca are volan si roti.
Aceleai povesti cu masinutele cu baterii, autonomii ridicole, care oricum in realitate sunt mult mai mici, timpi de incarcare mari, pret de achizitie dublu, ca na e electrica, penibil.
scaune incalzite? de ce? 0 grade pff...doar daca ai cistita..
Doar că sunt maşini electrice şi maşini electrice
Acel mini este făcut în scârbă de mini, ca să pară electrici
Din nefericire, consumul fiind 20-25 kwh/100 km, ca să ajungi la autonomii normale, decente de 400-500 km îţi trebuie deci o baterie de 80-100 kwh
Bateria fiind mare automat nu încape în buburuze mini, mai ales că nu au investit serios în optimizare, etc
Sunt maşini electrice bune, dar momentan sunt scumpe, iar producătorii evită din răsputeri lipsa profiturilor fabuloase din termice, nu doresc să investească serios în R&D, nu doresc să investească în reţea de încărcare, în baterii, evită concurenţa la maxim ca să umfle preţurile...
Când piaţa o să îi constrângă să iasă la lumină, în concurenţă, preţurile se vor înjumătăţi
Până atunci CEO plâng cu lacrimi de crocodili de locurile de muncă din auto... dar uită că ei sunt principialii vinovaţi când companiile lor vor falimenta sau vor pierde cotă de piaţă în faţa chinezilor care pot veni cu preţuri mult mai mici.
"V8 biturbo.... arde mult mai repede exigenul producând... "
Ăsta e motor de lăudat???
O să se uite strănepoţii tăi la comentariile tale şi o să îţi zică.... bă dar tare poluant şi ignorant erai