Teaser cu două viitoare modele Tesla: un nou model compact și o utilitară mică

de Tiberiu Safta
Joi, 06.04.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Tesla a publicat un teaser cu două viitoare modele electrice. Unul dintre acestea va fi un model compact, mai mic decât Tesla Model 3. Al doilea model ar putea fi o utilitară de dimensiuni mici.

În cadrul unei prezentări online, constructorul american de mașini electrice a publicat o imagine teaser cu două modele viitoare învelite. Din informațiile apărute în presă, se pare că este vorba, în primul rând, despre un model compact, dar și despre o utilitară de dimensiuni mici.

Până acum, Tesla nu a oferit mai multe informații despre cele două viitoare modele. În schimb, se zvonește de mai mult timp despre lansarea unui viitor model compact al companiei deținute de Elon Musk. Noul model ar urma să fie botezat Model 2, iar potrivit spuselor CEO-ului mărcii, acesta ar urma să coste undeva în jur de 25.000 de euro.

În ceea ce privește al doilea model nou, informațiile despre acesta sunt extrem de limitate. Primele zvonuri precizează că ar putea fi vorba despre o utilitară electrică sau chiar un monovolum de dimensiuni mici.

Potrivit unor informații apărute în prezentarea celor de la Tesla, se pare că viitorul model compact va primi o baterie de 53 de kWh și va fi de tip LFP.

Aceeași prezentare arată că viitorul model comercial ar urma să primească un acumulator de 100 de kWh. De aceeași capacitate va beneficia și noul Tesla Cybertruck.

Deocamdată, nu există nicio informație cu privire la dezvăluirea celor două modele.

via Carscoops

Comentarii (3)

  • Andrei
    25.000? Păi la banii ăștia iei un Golf sh semi full option. TDI, desigur.
    6 17
  • Cu utilitara o să facă o tonă de bani !!!

    Model 2 va fi produs la Berlin, în Mexic şi mai târziu în China.

    Utilitara va fi produsă în Texas cu Cyber truck.

    Ca cireaşă de pe tort:

    https://youtu.be/8CPGUe_IaZs

    :D
    4 20
  • Copy/paste
    Tesla taie din nou prețurile de vânzare din SUA ale modelelor sale, cu sume cuprinse între 1.000 și 5.000 de dolari, pe fondul ratării țintei de vânzări pentru primul trimestru.
    Tesla a redus și prețul de comercializare în SUA al Modelului 3, dar cu 1.000 de dolari, în timp ce prețul Modelului Y a scăzut peste noapte cu 2.000 de dolari.

    Elon Musk a declarat, în cadrul teleconferinței privind câștigurile companiei din ianuarie, că “prețul contează cu adevărat. Cred că există, pur și simplu un fel de număr mare de oameni care vor să cumpere o mașină Tesla, însă nu și-o pot permite. Și astfel, aceste modificări de preț fac cu adevărat o diferență pentru consumatorul de rând”.
    Tot mai geniu mi se pare Musk… deja suna a disperare. Cum adică vor dar nu si-o pot permite??? Dar casa mai mare nu vor, concedii nu vor, Porsche sau Mercedes nu vor???
    Dar ei vor sa vândă 20 mil/an… eu unul nu as publica așa ceva, l-as lăsa pe Mircea Badea (cel autentic), sa-l ia la pamflet.
    Masini sunt tot, si la fel variante electrice tot mai multe. Dacă Tesla intra la volume, pierde partea premium (așa cum este ea), dacă nu intra la volume pierde tot ca au capacitate mare de producție si nefolosita este fooooarte scump.
    In ciuda obsedaților, nu am nici o problema cu un producător sau altul si din partea mea sa le meargă treaba celor de la Tesla… dar când se vine cu cifre de pe alte planete cam greu de ignorat, indiferent de unde vin. Tesla face (pardon doar Musk), ce face pentru ca nu au maturitate pe piața, nu pot înțelege si procesa, fără sa generalizez dar supraestimarea nu este doar o chestie Americană (SUA) este si comunista. Nu ne-am luat înainte toți aceeași masina, caroserie, motorizare etc… cred ca nu se vor schimba foarte mult nici acuma lucrurile. Un lucru-i clar… prețul contează pentru volume, in cea mai mare măsura (peste 80% din decizie). Nu-si ia nimeni Ford, Dacia pentru design, fiabilitate, stele, brz-briz-uri etc… le iau ca atâta se poate financiar. Am lăsat Toyota, Honda, Hyundai si Kia separat pentru ca ei au găsit (pana acum) formula corectă in ce ceea privește dotările necesare pentru o masina. Si la ei volumele sunt făcute de entry-level si de obicei nu in Europa. Europa este o piața complicata si foarte diversificata, prea multe opțiuni dăunează… sunt costuri fixe care au impact.
    5 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru