În cadrul unei ședințe cu acționarii mărcii, Tesla a dezvăluit o primă imagine teaser cu un viitor model electric. Imaginea întunecată relevă silueta noului model, despre care se presupune că ar fi un facelift pentru Model Y, cunoscut și sub numele de cod Project Juniper. Alături de noua imagine, Elon Musk, CEO-ul companiei americane, a confirmat și un al doilea model nou. Și acesta ar putea fi, de fapt, un facelift pentru Model 3, cu numele de cod Project Highland.
Deocamdată, Tesla nu a dezvăluit mai multe informații despre noile modele. Chiar și așa, Elon Musk se laudă că cele două modele vor fi vândute în 5 milioane de exemplare în fiecare an și că „designul produselor și tehnicile de fabricație vor fi cu mult peste ceea ce există în prezent în industrie”, a declarat șeful Tesla.
Potrivit informațiilor existente, eventualul Tesla Model 3 facelift va fi lansat în toamna acestui an, în timp ce noua versiune a lui Model Y va debuta la sfârșitul lui 2024.
via Carscoops
Acuma rămâne de văzut câți din clienți vor dori “aceeași” mașină indiferent de ce mașină vorbim și indiferent de preț, plus că celor de la Tesla le mai trebuie niște fabrici si anume încă 10 să producă 5 milioane pe an.
Nu-i bai ca el vorbește, dar cine-l mai crede? Nu mai vorbim de chestii care se rezolva doar cu pasiune, dăruire si idei (pe care clar le are si este un excelent exemplu de leader, până no “o ia pe ulei”)… vorbim de o revoluție totală, de un imperiu… si cam știm cum este cu imperiile. Si dacă cineva crede ca restul vor sta in concediu si își vor închide fabricile… mai vedem!
Dacă şi preţul se duce spre 25.000€ atunci bingo
Este clasa de marime ideala pentru europa, caci aici sunt toate hatchbackurile compacte, golf, focus, 308, etc...
Si cu un pret de 25-35.000 ar corecta putin aberatia de preturi ale celorlalti producatori. Asta pana vin chinezii si ii nenorocesc definitiv.
https://www.youtube.com/watch?v=5lE7WuPsE9o
1. Sunt doar sedan sau SUV cu plafonul plonjat. Să facă un break sau măcar un hatchback clasic și mai vorbim.
2. Ergonomia e dezastru. Dacă se poate un televizor mai mic cu vreo 50%, instrumente în spatele volanului, câteva butoane pentru clima (fie ele și tactile) și un volan întreg, nu doar jumătate (cred ca asta e opțional, momentan, dar pana când?)
Cam atâta poate spune un imbecil care nu poate formula nici măcar o propoziție completă… sa înțeleagă pe ce planeta este, clar imposibil ;))
1. Ca idee, Suv este o denumire proasta folosita aiurea. 99% din vehiculele denumite SUV, nu au nici un dumnezeu cu sport sau utility. In plus SUV are o acoperire larga si nu ar trebui sa fie asociat cu ce este in prezent. Ca idee, un F150 raptor este suv. La fel si Opel Zafira OPC, la fel si Audi RS6. Nu conteaza forma caroseriei cand zici SUV.
Dar incultii de jurnalisti au propagat folosirea gresita a terminiologiei SUV pentru orice crossover si ot orice pseudo offroader.
Daca te uiti la caroseria unui "SUV" o sa observi ca sunt de fapt hatchback, dar mai mari. Corect ar fi fost denumite "XXL hatchback" in loc de suv.
2. Aici este vorba de low cost. Si e nasol. Concentreaza toate functiile in ecran sa fie controlat de soft si minimul minimal posibil ca butoane. Spre exemplu la faceliftul care urmeaza pt model3/y vor disparea manetele de dupa volan (alea pt stergatoare, semnalizare, etc..), si vor fi ca la model s/x.
Ecranul e mare special pt a incorpora totul. O tampenie.
3. Ce ai uitat si cel mai important, sunt bresele de privacy. Monitorizarea constanta inclusiv prin camere interioare, cica pt safety.