Te provocam la vot! Care e cea mai frumoasa compacta?
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Segmentul hatchback-urilor compacte a starnit intotdeauna pasiuni intre fanii diverselor marci care s-au aventurat pe aceasta piata. Excluzand din calcul compactele premium, care fac parte dintr-o cu totul alta liga si mizeaza pe altfel de clienti, modelele din acest segment reusesc sa atraga mai ales prin pretul abordabil si printr-o forma care le lasa designerilor sansa de a desena linii dinamice si sportive.
Ultimul venit pe lista compactelor cu design reusit este noul Opel Astra, modelul german atragand laude din partea jurnalistilor din toata lumea dupa ce compania din Russelsheim a publicat miercuri primele imagini oficiale ale celei de-a sasea generatii. Odata cu lansarea noului Astra, lupta din segment se inteteste, mai ales ca ultimele sase luni au adus lansari de top in clasa compacta: rand pe rand, noile generatii Golf, Megane, Mazda3 si Astra sau facelifturile lui Leon, Civic si C4 si-au facut aparitia pe pietele lumii.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Muncitorii uzinelor Volkswagen din Germania vor protesta împotriva conducerii mărcii începând de astăzi. Producția la mai multe uzine germane va fi oprită din cauză că muncitorii sunt nemulțumiți de politica mărcii de reducere a costurilor. Aceasta include reducerea salariilor și chiar înghețarea acestora. (28.10)
-
Skoda marchează 30 de ani de la debutul modelului Felicia. Acesta este primul model al mărcii cehe care a fost dezvoltat în colaborare cu Volkswagen. (24.10)
-
Jeremy Clarkson, fostul prezentator Top Gear și The Grand Tour, a dezvăluit că a trebuit să fie operat de urgență la inimă. Prezentatorul s-a simțit rău după ce s-a întors dintr-o vacanță. (23.10)
- Primele imagini cu noua Kia Sportage facelift
- Noul Opel Mokka facelift: parte frontală redesenată și sistem multimedia nou
- Skoda Fabia: ediție de performanță cu motor de 190 CP
- Noul Scout Terra Pickup: versiune cu range extender care mărește autonomia cu 800 km
- Alfa Romeo Junior Ibrida, debut pe piața europeană: start de la 28.000 euro în România
Haideti sa nu avem problema pe care o au romanii in general si sa acuzam fara logica. E un simplu exercitiu al Automarket. Punct.
Sa ne bucuram.
1. Honda Civic
2. Mazda 3
3. Fiat Bravo
Nu exista nimic in zona compactelor care sa rivalizeze cu designul si liniile Civicului. Nu stiu ce puteti vedea in Opel Astra...iaca o masina ca oircare la design. 308? ati vazut cat de masiv e si nici macar nu e proportionat prea bine. Celalealte masini sunt normale ca design nimic iesit din comun
aici nu e vb de spatiu la interior si orcum golfu nu e mai spatioasa ca seria 1...dute vezi fiecare ce ampatament are.....seria 1 are peste 2600....golfu are sub 2600...diferenta e mica....a3 are cam tot sub 2600
si in plus aici e vorba de design......unde vw golf nu exceleaza.....toti care o voteaza o voteaza pt ca e ff fiabila si e ff buna tehnic.....cand aici e vb de design........eu raman in continuare cu convingerea ca fiat bravo si noul astra daca ce e in poza a fi si pe strada sunt cele mai atragatoare......toate sunt frumoase
Si nu stiu daca zic bine dar Mitsubishi Lancer nu e in clasa compacta
Pana in acest moment e pe primul loc cu 19% si 72 de sustinatori!
Unora le plac liniile iesite din tipar ale Civicului, altii prefera clasicul, cum ar fi Golf-ul, iar altii pur si simplu adora liniile fluide in exces, cum are Mazda.
Poate un titlul potrivit ar fi "ce place romanului".
O masina, frumoasa, fiabila si care iese din multime.
Subscriu la ce au zis si altii, nu e echitabil sa mediatizati puternic o masina sau chiar o marca la un moment dat iar apoi sa faceti un "simplu" vot. E clar ca majoritatea au fost influentati si cum multi inca un au masina, carnet sau spera sa ia un second german ca asa e traditia, au aruncat cu voturi in Astra ca e catre inima lor.
Sau o sa se faca un sondaj separat pentru coupe-uri?
Intreb asta pentru ca observ afisata poza cu Golf in 2 usi. Pe langa Golf in 2 usi si Kia ProCeed, pai cu parere de rau, dar nemtii nu prea mai au idei la capitolul design.
Doua observatii daca se poate:
1) unde este Audi ?
2) de ce in top apar atat masini in 2 usi cat si in 4 ?
Difera foarte mult liniile intre cele doua.
Zi buna la toata lumea si lasati zazania acasa.
Gabi
@qwer: Audi, BMW si toate celelalte premium nu se regasesc aici. Ele joaca in alta divizie, vor avea probabil sondajul lor.
@nik: Da, o sa se faca si pentru coupe-uri. Sau versiuni cu trei usi, mai bine zis :)
@AV: Chiar daca s-ar putea vota de mai multe ori, ramane la bunul simt al fiecaruia sa aprecieze daca asta este inteligent sau nu.
2. mazda3
3. golf6
eu zic ca japonezii sunt cu in pas in fata nemtilor dpdv al tehnologiei si al fiabilitatii , dar mai exita confort si placerea/modul de conducere
(clarkson zicea ca Nissan G-TR bate M. SL63 din multe pct de vedere(performante,fiabilitate,viteza,putere), dar mercedesul ala ii place foarte mult sa-l conduca)
deci poate unii doresc masini cu un design placut, unii vor performante, iar altii placerea de a conduce o masina.
Sa pui Subaru pe primul loc - mi se pare cel putin bizar. Cu tot respectul pentru marca dar ei nu si-au propus niciodata sa faca masini frumoase ...
Dar sa zicem ca gusturile nu se discuta ...
de la ce distanta prietene? 1-2 km?! :))
am astra h si arata mai bine decat unele din lista afisata.
parerea mea.
" Voi ati votat" asa o sa sune concluzia Automarket.
Nu noi am votat ci unii doar :)
Aici oamenii nici nu inteleg in ce consta poolul de mai sus. Ei vorbesc de rugina, de fiabiliate, de golful lor drag de fierul de calcat numit honda civic :).
E vorba de alegerea celui mai frumos model din pct de vedere al designului. Poate sa se strice si sa rugineasca si sa crape, nu conteaza asta in cazul designului.
E greu, tare greu
De ce ar juca in alta divizie???
Nu e vorba de design, e vorba de preturi? Eu cred ca un seria 1, a3, impretza, lancer sportback pot intra aici linistite fara se fie de departe cele mai frumoase.
Adica asta e topul mediocru sau ce?
De ce nu ar fi putut intra si Audi sau BMW aici? Ce e asa premium in designul lor exterior?
Multumim pentru mica jignire adusa posesorilor oricarui model din cele din topul curent referitoare al faptul ca designul masinilor lor nu poate concura cu "maretul" design german la care schimabre implica o curbura mai accentuata a designului vechi.
Bravo Automarket, aveti eleganta unui elefant uneori.
n-ati vazut ca lovest cam in tot ce misca si e mai bun ca a lor ???
ba honda, ba dacia, etc............
luati un golf folosit la fel si cine stie ce apare pe al el.................
ieftin............
Poate multi nu isi dau seama ca o masina buna nu inseamna numai BMW, Audi si Mercedes. Eu am vazut intotdeauna in Opel eleganta, siguranta si confort - e "practicà" si accesibilà. Nu pot spune acelas lucru despre Fiat Bravo, Hyundai, Seat sau Honda civic. Pot sa consider insa o masina buna subaru impreza - dar nu pt strazile nostre.
Nu prea inteleg ce cauta Ceed in top?!?!?! Cu 798 voturi, in timp ce surioara I30 are 33 voturi.
Cred ca ideea era sa votam cea mai frumoasa compacta, nu altceva.
mie mi se pare cea mai fatoasa cea de la RENAULT ca design
restul motivelor nu conteaza ca nu despre ele e testul - intrebare
- Fetele mele, cand terminati voi aici cu fandoselile si concursurile voastre facute pentru trecerea timpului, va astept pe un drum serpuit de munte sa vedem care e mai buna de maritis.
Zis si facut, se intalnira ele la mijloc de codru des, pe drum inelat cu asfalt, dar si cu gropi si cu noroi si cu zapada sau perioade doar cu ploi. Si se pregatira sa faca ce stiau ele mai bine, adica lucrul pentru care au fost aduse pe lumea asta: sa circule. Si o multime de barbati le priveau, sperand sa-si gaseasca consoarta. Au hotarat sa alerge fiecare pe acelasi traseu care avea capul in acelasi loc cu coada, pana cand va ramane pe drum doar una. Aceea sa fie considerata idealul.
Concursul a avut si un mic incident. Cand toate se pusesera la start, gata sa porneasca in cursa asta nebuna, si-au dat seama ca pe traseu era una ca ele care alerga deja de zor. Unii, care ajunsesera la marele spectacol cu trei zile inainte, pentru a fi siguri ca prind loc in fata, spuneau ca, inca de cand ei se instalau acolo, aia alerga deja de nebuna. Organizatorii si participantii au privit-o cam ciudat, dar au lasat-o si pe ea sa participe, neluand-o prea mult in seama, gandidu-se toti ca nu mai poate rezista mult dupa atata truda fara oprire. Si se dadu startul... Primele cazura frantuzoaicele cele cochete, dar firave. Si imediat si finutzele italience. Si cazura rau, cu membre rupte si matze date afara. Si dupa ani de zile se mai vorbea ca ele au fost abandonate acolo in padure de toata lumea, cand s-a aflat ca operatiile pentru ele costatu cat ar fi fost de le-ar fi facut din nou. Apoi cazura unele din Asia, simple ele, fara prea multe aere. Cand au vazut ca nu mai pot acestea, parintii lor s-au grabit catre barbatii din public si au strigat in gura mare ca sa nu se uite lumea, ele mai cad, insa daca sunt luate de sotii, ei, adica parintii, garanteaza pentru ele 7 ani de zile ca, de acestea vor calca stramb sau de o vor lua razna, imaginea lor va fi reparata fara bani. Din pacate pentru ele, barbatii s-au prins ca tot din buzunarul lor asiaticele vor fi puse pe roate. Asa ca le-au lasat acolo cazute si au continuat sa le priveasca pe cele ramase. Dupa o zi si o noapte au inceput sa se impiedice apoi sa se tarasca dupa care au sfarsit in noroi si blondele germanice. Lumea a inceput atunci sa susoteasca, cum ca, pentru zestrea pe care o cer, era cazul sa mai alerge macar o jumate de zi in plus. Astfel, pe drum au mai ramas, desi fara multe haine pe ele, doar japonezele. Frumusetea lor era acum doar o amintire, doar dorinta de a demonstra ca ele sunt cele mai bune le mai tinea in concurs. Dar vointa lor pierea cu fiecare tur, vazand ca intre doua treceri prin fata publicului, fata cea solida si cu membre de fier, fata care alerga pe acolo cu trei zile inainte ca ele sa inceapa sa alerge, trecea de 2-3 ori pe langa ele, parca fara sa se forteze. In cele din urma a cazut lata si ultima dintre acestea, cea butucanoasa ramanand sa treaca in salturi enorme peste cadavrele lor, in uralele multimii. A fost nevoie ca tot publicul sa intre pe drum, sa o opreasca, sa o salte pe brate si sa o arunce in aer, cum li se cuvine Invingatorilor Adevaratelor Concursuri. Si toti barbatii o curtau atunci si si-o doreau de sotie. Se numea: IMPREZA!
Multi n-au inteles ca nu e sondaj de fiabilitate, pret etc.
1. Honda Civic
2. Citroen C4
3. Fiat Bravo
cu adevarat impreza e cea mai buna dintre toate, ca doar si pretu spune asta.
cea mai frumoasa....hmmm e ceva subiectiv , pentru mine ar fi bravo, astra sau leon mazda 3 megane 308 civic si tot asa
Clasamentul n-are absolut nici o relevanta, avand in vedere usurinta cu care se poate trisa.
Nu are sens sa faci taran pe cineva cand tu esti unul, nu crezi, Flaviu?
Sincer un Leon , cand te uiti la el iti vine sa spui ca se uita crucis cu farurile, daca intelegi ce vreau sa spun.
Personal imi place Subaru, dar nu ii critic pe cei care au votat Kia. Bravo lor ca s-au mobilizat si au aratat ca sunt un club serios.
Jos palaria pentru motor dar...
Tineti minte de la mine Impreza este doar un Logan cu motor, doar atat.
Facuta ca sa fie cat mai usoara, sa va fereasca D de accidente
Cu 4 stele la EuroNcap o sa va adune undeva dintre pedala de ambreiaj si schimbator
Masa proprie Subaru Impreza 1.5 benzina: 1385 kg
Mai cauta si crash-testele americane. Is la fel de valabile.
Gandeste, incearca: EUROncap, intelegi sufixul EURO? EURO e si unul din motivele pentru care noi europenii tre sa platim accizele alea uriase pt cele mai bune masini din lume: japonezele. Acum ai prins ideea? Subaru nu doresc sa produca aici la noi nici de-ai naibii. Pentru ca nu dau 2 bani pe piata europeana. Ei stiu ca, fata de SUA, ca piata auto, Europa e o fantana pe langa lacul Baikal. Subaru nu face parte din firmele care ar produce si in India sau China doar de dragul volumului si al venitului, cum ar face alte prostituate ale lumii auto. Cu toate astea, multi europeni se incapataneaza sa plateasca un Subaru, cu toate birurile aferente si cu toata uratzenia respectivelor masini. Pentru ca principalul lucru urmarit de Subaru e calitatea. Acum poate tu prin calitate intzelegi materialul bordului, finisarea cd-playerului... Altii inteleg motor, cutie, tren de rulare.
Nasol Subaru asta, nici nu se compara cu Renou de unica folosinta, asa-i? Ueahh, nici ca ti-ai lua vreodata vreunul, este? ;))
In fine, baga acolo si voteaza-ti Renou. Eu am votat Seat.
comenteaza tot felul de frustrati si o fac cu ce au in pantaloni, cred ca asa isi aleg si femeile ... si sa-i tranmita cineva lui ILIE palarie ca se pricepe la basme... dar a incurcat personajele - ESTI PATETIC !
un simplu search pe google imagini si gasesti poze de 10 ori mai frumoase cu CEE'D decat asta