Știm deja că Renault oferă în Brazilia o versiune sportivă a lui Sandero, vândută sub sigla mărcii franceze și denumită, simplă, Sandero RS. Ei bine, versiunea după care tânjesc mulți fani ai mărcii de la Mioveni a devenit și mai interesant odată cu apariția unei ediții limitate care transformă estetic Sandero și-i conferă o imagine agresivă.
Sandero RS 2.0 Racing Spirit este numele oficial al ediției limitate. Aceasta se bazează pe contrastul dintre culoarea neagră a caroseriei și inserțiile roșii pe care modelul din Brazilia le prezintă ca pe elemente asortate cu ideea de sportivitate. Astfel, pe lângă sticker-ul care acoperă lungimea ușilor, spoilerul frontal și cel posterior sunt subliniate de o dungă roșie, oglinzile laterale sunt și ele scoase în evidență prin aceeași nuanță, iar etrierele și capacul central al jantelor sunt și ele vopsite în roșu. Exteriorul este completat de un set de jante negre de 17 inch care încalță anvelope Michelin PS4 205/45/R17.
La interior continuă "joaca" dintre culorile roșu și negru.
Habitaclul de culoare închisă este, astfel, condimentat cu un set de scaune sport cu dungi longitudinale și cusături roșii, culoarea cafre se regăsește de asemenea pe volan, pe ramele aeratoarelor și în jurul ceasurilor de bord.2.0 aspirat de 150 CP și mod de rulare Sport+
Motorul de sub capota lui Renault Sandero 2.0 Racing Spirit este același 2.0 aspirat care dezvoltă 145 CP când este alimentat cu benzină și 150 CP dacă carburantul este schimbat în etanol. Cutia este o manuală cu șase trepte construită de divizia RS a celor de la Renault, echipă care a construit, de altfel, și setul special de suspensii și direcția electrohidraulică.
La fel ca orice altă mașină sport pur-sânge Sandero RS 2.0 Racing Spirit poate fi condus în trei moduri: Standard, Sport și Sport+. Șoferul poate comuta între acestea cu ajutorul butonului RS de pe consola centrală, iar modul Sport+ dezactivează sistemul ESP și-i permite celui de la volan să "acceseze" mai ușor spiritul sportiv al mașinii.
Versiunea specială a lui Sandero reușește o accelerație 0-100 km/h în 8 secunde când este alimentată cu etanol (8.4 secunde pentru varianta pe benzină), în timp ce viteza maximă atinsă de RS Racing Spirit este de 200 sau 202 km/h, în funcție de carburant.
via Renault Brazilia
Pe piata exista doar Logan EV si din pacate nu este inclus in programul rabla +
Sa aveti o zi buna
Ce poți aștepta de la o mașină low-cost ,,sport,, în Ro. ? Probabil un deces.
Chestii de marketing gen Pike's Peack sau trofeul Andros nu impresioneaza decat pe cei slabi de inger.
A facut cineva un Lgan cu motor central, l-au aratat la PRO TV, arata bine. Dar cu o floricica nu se face primavara
Ai dreptate....nu ai ce face cu o masina puternica in Romania. O iei degeaba. Dar Dacia asta sub acoperire la 150 de cp nu e de mare putere. Pana in 200 cp cam ai nevoie.
cand a fost Dacia romaneasca? cand se construiau "romaneste" toate componenetele si trebuia imediat dupa achizitie sa o intorci cu roatele in sus sa-i dai un antifon si apoi o tura sa se aseze prafu' sub ea? Sau cand se facea Solenza....a carui amortizoare spate le gaseai in cativa ani drept piese prin portbagaj?
....cand vom intelege ca acum Dacia are mai multa inginerie romaneasca facuta cu adevarat cu cap decat in toata istoria ei?
Nu, pe spate are frane pe disc si exista imagini mult mai concludente pe alte site-uri de specialitate.
Legat de faptul ca, pentr America de Sud e suficient de sportiva, te-ai gandit la Senna? Dar la Dakkar? Ai ideea ca, intr-un top al celor mai performante economii din lume, realizat de Banca Mondiala relativ recent, erau 5 tari din America de Sud, iar Roamania era pe nicaieri? Cand traiesti sau ai origini in tara cu cea mai proasta infrastructura din UE, crezi ca-i intelept sa fii ironic cu privire la alte continente?
Nu m-am gandit nici la Senna si nici la Dakar. M-am gandit la puterea economica a acelui continent si puterea de cumparare a clinetilor. Are o crestere economica America de Sud. Asa cum si Ro are crestere economica in fiecare an. Dar omul obisnuit (adica un client de masina) simte prea putin sau spre deloc acest lucru. Cam asta e marea diferenta. China este o super putere economica. Si totusi locuitorii ei nu sunt chiar atat de bogati.
Este o discreptanta destul de mare fata de Europa, America de Nord si America de Sud. Cu toata cresterea economica de care zici. Si este si motivul pentru care acest motor de 2.0 nu este oferit pe toate pietele. In plus nu stiu cati ar fi dispusi sa dea 14000-15000 de euro pe un low cost, fie el si de 150 CP, cand de banii astia gasesti alternativa care au o dinamica ceva mai slaba. In rest nu stau la discutie cu acest Sandero.
Exact cum am mai zis si eu. Prin Bucuresti poti avea si masina produsa in India cu ZERO stele la siguranta, fiindca nu ai nevoie cand abia te misti in coloana cu 10 la ora in spatele celuilalt, nu prea ai cum sa ''mori'' la asa viteza :)). Eu azi de la Apaca pana la Universitate am facut o ora si 38 de minute ( dupa camera de bord a masinii de la pornirea filmarii pana la oprirea acesteia la destinatie ). Sa faci o ora si 38 min pe un drum pe care sambata il faci in doar 10 min este de-a dreptul socant unde s-a ajuns cu ambuteiajele, cer este ca conducerea tarii nu i-a masuri pt fluidizarea traficului ( noi pasaje atat pietonale cat si auto, locuri de parcare ~ pt a nu mai bloca bizonii prima banda dupa ce ca si asa traficul este infernal , etc ) . Evident unde mai pun acei cocalari cu Bembeu d'ala tunat neica care-ti crapa urechile cand stai in coloana, si ca sa fie treaba mai ''shukaroasa'' iti mai svante si cate o manea cu geamul deschis si tigara aprinsa :))
@veverita.neagra din VL :))
Singurul mijloc locomotor de performanta cu care probabil ai mers vreodata a fosta caruta lu' bunelu cu 2 cai si 2 magari cand trageau caruta plina cu cartofi la targ ....sarmanule .Cand eu aveam role de mic copil, tu inca iti dezmembrai masinutele de jucarie aruncate de altii la tomberon ca sa-ti faci si tu role din rotile lor :)))