Potrivit reprezentanţilor companiei, există câteva sute de şoferi care transportă săptămânal în regim de taxi câteva mii de persoane, iar una dintre principalele probleme pe care Uber vrea să le rezolve este ofertă prea mică de maşini la primele ore ale dimineţii.
"Suntem încântaţi de situaţie: avem sute de şoferi parteneri, sute de mii de useri care au instalat aplicaţia şi mii de călătorii în fiecare săptămână. În Bucureşti, la unele ore ale dimineţii, nu sunt mereu maşini, iar echipa noastră se tot gândeşte cum să rezolve lucrurile.
Provocarea pentru următoarele şase luni este să ne asigurăm că la orice oră a zilei poţi chema rapid o maşină oricând ai nevoie", a declarat Rob Khazzam, responsabil pentru lansarea Uber în România, în cadrul unui interviu acordat publicaţiei Startup Cafe.În Bucureşti, o călătorie cu Uber durează în medie 15 minute, iar timpul mediu de aşteptare este de 6 minute în afara orelor de vârf.
Extindere în România
Datorită succesului de care se bucură în Bucureşti, compania Uber este determinată să se extindă şi în alte oraşe din România. Acest lucru ar putea avea loc chiar în cursul anului viitor, însă oficialii companiei au evitat să dezvăluie care sunt principalele oraşe vizate."Cred că s-ar putea întâmpla în 2016. Am vizitat câteva oraşe, am participat la conferinţe acolo şi încercăm să vedem ce nevoi există şi cum ar arăta serviciul nostru acolo.
Însă nu avem nimic concret. Rămâne să decidem când vom face pasul şi cu ce produs", a adăugat Khazzam.Cel mai probabil, Uber va fi extins în cele mai mari oraşe din România. Potrivit datelor din 2011, cele mai mari oraşe din România după Bucureşti sunt Cluj-Napoca (325.000 de locuitori), Timişoara (320.000), Iaşi (290.000) şi Constanţa (285.000).
Via StartupCafe
in plus, prefer un sofer care tine mainile pe volan atunci cand conduce si nu vorbeste la telefon
Sunt foarte de acord cu voi. Insa asta nu scuza cu nimic ilegalitatea respectivei activitati si sfidarea legislatiei Romaniei. In plus, nu toti taximetristii se comporta in felul mentionat de voi si, va rog sa ma credeti, asta v-o spune unul care nu admira prea mult categoria asta profesionala.
In alta ordine de idei eu prefer ca in momentul in care comand un taxi, cu toate tarele de care sufera aceasta activitate, sa stiu ca soferul respectiv poate fi identificat in caz ca se intampla ceva, Nu vreau sa ma gandesc cine s-ar putea ascunde in spateleunei aplicatii.
Daca iei un uber cursa (coordonate GPS) se inregistreaza in serverele uber. In al doilea rand, nu cred ca poti sa iti pui datele din uber la misto, ca si sofer.
Daca iau un taxi obisnuit si nu am luat bonul, sa ma fereasca sfantu' sa fi uitat ceva prin el sau sa se intample ceva