Taxa de inmatriculare scade, UE ne iarta
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
"Daca oficialii Comisiei Europene apreciaza ca taxa de prima inmatriculare este discriminatorie prin nivelul final prea ridicat, acest lucru va fi rezolvat". Afirmatia ii apartine Ministrului Mediului, Sulfina Barbu, care ieri s-a intalnit cu Ministrul Finantelor, Sebastian Vladescu, pentru a incerca sa tempereze samanta de scandal european care a rasarit in urma sesizarilor Comisiei Europene.
Conform primelor analize ale institutiei UE, taxa de prima inmatriculare este neeuropeana. "In cazul in care autoritatile romane vor pune la punct o schimbare a legislatiei, Uniunea Europeana nu va mai declansa procedura de sanctionare a Romaniei", afirma Linda Vatenaite, jurist in cadrul Directiei de Control pentru aplicarea legislatiei europene, citata de Cotidianul. Acelasi oficial considera ca aceasta taxa avantajeaza modelele vandute de Dacia si astfel atenteaza la statutul concurential egal prevazut de UE.
Nu se cunoaste inca procentul cu care va scadea taza care a pus pe jar Uniunea Europeana, insa vestea buna este ca aceasta poate fi modificata in regim de urgenta printr-o ordonanta aprobata de Guvern.
Cuantumul scaderii taxei va fi negociat chiar cu oficialii Comisiei Europene.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Opel a deschis comenzile pentru noul Frontera în România. SUV-ul de clasă subcompactă are un preț de pornire de 22.400 euro în țara noastră. (22.11)
-
Potrivit celui mai nou raport al Asociației Constructorilor de Automobile din România, producția auto din țara noastră a avut parte de o creștere de 19% în luna octombrie. Creșteri au fost înregistrate și raportat la ultimele 10 luni. (22.11)
-
Primăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. (20.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Aceasta taxa nu trebuie sa existe .
Pana in prezent nu se cunoste care ar trebui sa fie destinatia banilor colectati prin aceasta taxa.
Se percep tot felul te taxe iar efectul lor nu se vede. Statul practica o masiva deturnare de fonduri .
De acord pt. masini noneuro cu motoare mari care te ineaca in mirosuri cand trec pe langa tine (unele nici nu ard benzina ci doar o imprastie in aer -pute dupa ele!!)
decat o puturoasa de dacie 1300, sau oltcit sau trabant, care iti iau aerul si te lasa intr-un fum gros.
"Daca oficialii Comisiei Europene apreciaza ... acest lucru va fi rezolvat". Hai mai repede ca ne grabim !!!
Cred ca spusele d-nei Sulfina Barbu sunt ”praf in ochii” romanilor, nimic altceva.
De ce afirm acest lucru? Pai doamna Barbu povesteste intr-una de Programul de innoire a parcului auto, deziderat foarte corect, ce-i drept. Insa doamna Barbu si-a pus oare intrebarea daca românii pot sa isi cumpere masini noi? Bineantelesca unii o pot face, dar majoritate nu. Si atunci, ramane solutia cumpararii de masini second - hand din Occident, masini mult mai bune decat o parte insemnata a parcului auto care ruleaza in prezent pe soselele din Romania.
Sa ii lase insa Guvernul pe oameni sa isi cumpere masini din strainatate, masini care insa sa indeplineasca anumite conditii si atunci sa vezi innoire a parcului auto. Mai mult, pentru a face fata concurentei, dealerii ar fi obligati sa coboare si ei preturile la masini noi si, atunci sa vezi innoire a parcului auto.
Pentru ca numai cineva cu ”capu-n traista” isi poate inchipui ca ar putea fi cineva care, avand posibilitatea de a-si cumpara masina noua, tine mortis sa isi ia una veche, la mana a doua.
-la prima inmatriculare cine da la REMAT o masina veche NON EURO si inmatriculeaza o masina cu Euro 2 sa plateasca 50% din taxa de inmatriculare,daca aduce Euro3 plateste 25% din taxa de inmatriculare si daca aduce o masina Euro 4 sa plateasca 10%!Daca nu duce o masina la REMAT NON EURO nu primeste nici o reducere!Poate asa ne scapam de rable si platim si taxe!Bani de la REMAT poate sa ia statul sau clientulCe spuneti ar fi o solutie?
La atatea taxe care se tot inventeaza as vrea sa stiu si eu care ar trebui sa fie salarul unui Roman
Salarul unui muncitor nu unui "Senator","Parlamentar" sau cine stie ce barosan
cand isi va putea permite muncitorul de rand care castiga un salar mizerabil sa isi cumpere o masina Euro 4?
va spun eu .....
sa facem un calcul.. 0 masina de 7.000E (ca sa nu mai vorbim de celelalte..."
cat poate sa puna deoparte un muncitor ?
ei bine cam nimic :) fiinca intervin taxele si impozitele
=> Niciodata domnilor "Senatori" si "Parlametari"
Prima idee ar fi sa majorati si salariile ca sa puteti pune si taxe!!
Sper sa se rezolve cumva porcaria asta!
Cu respect!!!
a uitasem...
Ultimul care pleaca sa stinga lumina!
Sa il vezi pe nea' Basescu ca are sa ramana singur ... si cine ii va mai plati lui taxele....
hihihihi....
Un salut pt cei ce iubesc dreptatea.
_______________________________________________
O sa se imbogateasca toti jmenarii cu RABLE din occident !!!
UNDE ESTE LIBERA CIRCULATIE DIN UE?
IN LOC SA SE OFERE FACILITATI PENTRU MASINI CU NORME DE POLUARE MAI MARI EURO 2,3,4,NOI PUNEM TAXE.
IN LOC SA EVALUAM CONCRET O RABLA DAM ACEEASI BANI(3000RON)CICA PENTRU INOIREA PARCULUI AUTO.
ROVINETA O PLATIM IN FUNCTIE DE NORMA DE POLUARE.MAI VREM SI ALTE TAXE SA PLATIM SI NOI PRETUL INTEGRARII PENTRU TRAIUL BUN AL ALTORA.
2.Taxa de drum(ROVINIETA)este taxa de folosire a drumurilor nationale,dar se calculeaza in functie de poluare !!(nonEuro,Euro 1,Euro 2,dar pentru Euro3 sau4 nu exista)
3.Taxa de drum se regaseste si in pretul carburantilor si este destul de mare !!!
PROPUNERI:
1.Taxa de folosire a drumurilor sa ramina numai in pretul carburantilor
2.Taxa de prima inmatriculare sau taxa de mediu sa se transforme efectiv in TAXA DE MEDIU,si sa fie platita de toate vehiculele inmatriculate in Rominia in functie de norma de poluare(Euro4 taxa sa fie 0.00 indiferent de vechime)si sa fie retinuta o data cu impozitul anual pe mijloacele de transport.Atunci o sa se inoiasca parcul auto,pentru ca nu o sa plateasca nimeni de exemplu 1.000 sau 1.500 lei Ron anual pentru o masina NonEuro de 10 sau 15 ani, decit sa cumpere o msina cu Euro 2.3.sau 4 la mina a doua.In felul acesta s-ar colecta bani de la toti posesorii de autovehicole(particulare sau de stat) nu va mai fi nici o discriminare intre producatori,importatori si optiunea personala,si parcul auto va fi mai putin poluant!!Taxa sa se duca la MEDIU!!!
1)Prietenia si interesele personale ale oamenilor de afaceri din Romania
2)Doar asa te pot face sa-ti iei masina noua de la noi, iar daca nu ai banii pt ea, nu-i nimic, exista credittul, de-asta exista banci, NU?
Astea sunt principalele motive si urmari, parerea mea!
Totul este o abureala pentru a proteja CUTIILE DE CARTON =DACIA si interesele unora.Daca vreti cu adevarat protectia mediului atunci verificati modul in care au trecut verificarea tehnica mii de masini si cea mai buna MODALITATE DE-A STOPA INTRAREA IN TARA A MASINILOR UZATE , INMATRICULATI DOAR AUTOTURISMELOR CU EURO 1,2,3,4..... In atentia domnului Tericeanu ORICE AUTOTURISM EURO 1,2,3 ( chiar si una noneuro)FABRICAT EUROPA DE VEST ESTE SUPERIOR DIN TOATE PUNCTELE DE VEDERE FATA DE O DACIE .
Am impresia ca suntem luati de prosti si este trist ca v-om ramane asa
Norma de poluare a autovehiculului euro/1 cmc
Euro 4 0 euro/1 cmc
Euro 3 0 euro/1 cmc
Euro 2 0,2 euro/1 cmc
Euro 1 0,9 euro/1 cmc
Non-euro 1,2 euro/1 cmc
Acum .... nimeni nu stie ce sa incaseze cat sa incasese .... daca se aplica O.G. 110/21.12.2006 .... sau suntem noi cu capu in nori.... daca stie cineva daca se aplica asta dati un post. sau un mail la xwvth@yahoo.com .Bye!!!
DECI E O MARE PACALEALA.TAXA DUPA PAREREA MEA LA PRIMA INMATRICULARE SA FIE LA FEL PTR TOATE MASINILE INDIFERENT DE GRADUL DE POLUARE PENTRU CA EI ORICUM NU TIN CONT DE NOXELE ELIMINATE DE MOTOR.