Porsche continuă să aibă probleme din cauza decesului suferit în urmă cu doi ani de celebrul actor Paul Walker în supercarul Carrera GT.
După ce fiica actorului, Meadow Walker, a dat în judecată constructorul german pe motiv că Porsche a făcut compromisuri de sigurană atunci când a construit maşina, a venit rândul tatălui său Paul William Walker III să ia o decizie similară.
Acţiunea în instanţă a tatălui lui Walker vine la scurt timp după ce Porsche afirma că acesta şi-a asumat toate riscurile şi pericolele şi că maşina nu era întreţinută în mod corespunzător. Familia lui Walker nu pare însă impresionată de afirmaţiile Porsche şi nici măcar de anchetă desfăşurată la momentul accidentului, care a stabilit că totul s-a petrecut din cauza vitezei excesive şi nu a unei defecţiuni a maşinii.
De altfel, Jeff Milam, avocatul fiicei lui Walker, insistă că, în absenţa unor probleme la sisteme de securitate, Paul Walker ar fi jucat în al optulea film al seriei Fast and Furious care l-a făcut celebru.
"Dacă Porsche ar fi construit maşina pentru a include măsuri de siguranţă corespunzătoare, Paul ar fi supravieţuit, ar fi filmat Fast and Furiouos 8, iar Meadow Walker ar fi avut tatăl pe care îl adora", a precizat el.Via SundayWorld
Pe de alta parte - din cate imi aduc eu aminete Paul era in viata imediat dupa accident, si a murit dupa ce a luat foc masina. Motivatia acestor procese ar putea fi "masina prezinta un risc de incendiu in caz de accident". Ceea ce nu cred ca este foarte rar in conditii de accidente in care masina este facuta praf, deci sunt sanse mari sa se loveasca ceva care contine benzina, benzina care poate ajunge usor pe o evacuare supraincalzita.
Cred ca este nevoie de mai multe informatii pentru a ne da seama daca aceste procese au o logica sau nu. Pana acum, pentru mine nu par sa aiba. Daca aveau, cel mai probabil Porsche ar fi platit niste bani in secret, si nu s-ar fi mediatizat nimic.
Omul nu este construit pentru a rezista la asemenea forte gravitationale 160km/h-0 dintr-o data + impact.
In curse nu se folosesc aceste sisteme pentru ca se doreste scoaterea in evidenta a pilotului, si nu a masinii. O masina cu TC calibrat pentru circuit, va fi intotdeauna mai rapida decat una fara.
Faptul ca Porsche Carrera GT are nevoie de ESP din punctul de vedere al mai multor oameni este irelevant. Conteaza doar mediul legal in care a fost vanduta masina. Daca ESP-ul nu a fost obligatoriu in momentul vanzarii, iar clientii au stiut ca masina nu il are (ceea ce sunt destul de sigur ca Rodas a stiut) atunci Porsche nu a gresit cu nimic.
sa mori tu? Ti-as sugera lecturarea catorva informatii din aviatie (de exemplu). Sunt situatii in care omul a fost si este simplu spectator pentru ca aeronava este imposiubil de pilotat uman. Daca mafia/madaleascu/etc era ca o picatura chinezeasca dar avand ceva informatii in background tu pari sa fii putzoiul atoatecunoscator.
Ti-am mai spus-o si ti-o mai repet: inca ai cash la gura.
PS si doar ca o chestiune generala (pe care tu pari sa nu o inteleg): toate "chestiile electronice" sunt facute de niste oameni care, in virtutea exprientei nemijlocite, incearca rezolvarea unor potentiale riscuri prin intermediul unui soft/mecanism/automatizari/etc. Nu stiu cat de experimentat esti la volan (poate esti chiar rezerva intr-o echipa de F1) dar textele tale imi sugereaza a fi scrise de un "copchil". Prost.