Tata Motors ar putea să producă a doua generaţie a lui Nano la uzina din România, deşi unele voci anunţă producţia de vehicule utilitare, autobuze şi chiar camioane.
Singura problemă pe care ar putea să o întâmpine cei de la Tata Motors, în afară de birocraţia aferentă – cum a fost cazul celor de la Daimler AG, ar putea fi infrastructura defectuoasă a ţării noastre, element care le dă bătăi de cap şi celor de la Dacia şi Ford. Însă, poziţionarea uzinei din Cluj ar fi mai avantajoasă în comparaţie cu Dacia şi Ford, deoarece accesul la autostrăzile din Ungaria ar fi apropiate şi ar facilita exportul în Europa.În timp ce reprezentanţii Tata Motors au cerut discreţie în privinţa acestui subiect, mai multe surse susţin că indienii negociază o posibilă investiţie în România. În primă fază, noua fabrică Tata Motors ar putea asambla kituri CKD, ceea ce ar însemna producţia modelelor Indica, Indigo, Marina şi Telcoline. Cea mai apropiată fabrică Tata Motors se află în Turcia, unde indienii sunt prezenţi încă din 1997.
Via Autoweek.nl
Totul depinde doar de noii....oare o sa fim in stare sa facem culoarul 4cat mai repede ......am avea o gramada de benefici
Sa se mai termine odata cu cei ce spun ca romani :
s-au nascut in rahat, traiesc in rahat si vor muri in rahat !
Or sa aiba probleme.
Mai bine aleg Bulgaria, Grecia sau Albania.
Te contrazic boierule, du-te in Rusia si spune-le alora ca vrei sa fabrici masini, sa creezi locuri de munca si sa plateste impozite... Crede-ma ca vei fi surprins de cat s-au facut de pragmatici. La capitolul birocratie si pus bete in roate stam mult mai rau decat ex- sovieticii.
In alta ordine de idei in Bulgaria deja chinezii de la GWM construiesc o fabrica la Loveci (pare-mi-se). Nu m-ar mira sa se reorienteze indienii catre ei.