Esential
54 | km/h este viteza maxima a acestui model care ar trebui sa inlocuiasca motocicletele cu trei roti din India. |
54 | km/h este viteza maxima a acestui model care ar trebui sa inlocuiasca motocicletele cu trei roti din India. |
Ratan Tata, presedintele Tata Motors, isi continua campania de motorizare a Indiei lansata prin modelul Nano cu viitorul Magic Iris. Modelul are cinci locuri si este echipat cu un motor diesel de 611 centimetri cubi, racit cu apa, care furnizeaza 11 CP. Scopul lui Tata Magic Iris este de a elimina motocicletele cu atas si motocicletele supraincarcate de pe soselele din India si introducerea unei masini ieftine pe piata pentru familiile tinere care au nevoie de un mijloc de transport.
Ratan Tata considera ca poporul indian nu trebuie sa circule pe motociclete supraincarcate, motiv pentru care a dezvoltat modelul Nano. Spre deosebire de Nano, Tata Magic Iris este destinat exclusiv pietei din India. Printre avantajele acestuia putem enumera siguranta suplimentara oferita fata de o motocicleta cu trei roti, ca sa nu vorbim de capacitatea de incarcare suplimentara.
Caroseria lui Tata Magic Iris este rudimentara si este construita in intregime din piese din metal presate in forme cat mai simple. Magic Iris este disponibil atat cu jante de 12 inch si anvelope radiale, cat si cu jante de 10 inch si anvelope crossply –care ofera stabilitate mai buna pe drumuri pavate si o rezistenta mai mare a flancului lateral, in detrimentul confortului si a durabilitatii.
Via | Autocar
Oare pedale pentru urcat dealurile are?
Ce se intampla daca toti indienii vor vrea sa stea in faţă precum oltenii?
Deci nici nu vor sa spuna ca ar fi o MASINA in adevaratul sens al cuvantului, ci doar un mijloc de transport ceva mai stabil si ceva mai sigur decat un triciclu dintr-ala de-al lor de carton si cu motor de scuter.
Porci, cartofi, ceapa, oameni, etc ar transporta.