Tăriceanu va pilota o Lancia Fulvia HF 1600 în Muscel Racing Contest
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Prima etapă a Campionatului Naţional de Viteză în Coastă Dunlop 2010 (Câmpulung Muscel, 21-23 mai 2010) va găzdui startul într-o nouă competiţie organizată de Federaţia Română de Automobilism Sportiv. Este vorba de o întrecere între maşinile istorice, aceasta urmând să se desfăşoare în cadrul nou-înfiinţatei Grupe I.
La startul primei etape a Campionatului Naţional al Vahiculelor Istorice de Competiţie şi-au anunţat deja prezenţa nume mari ale Autoclasic Sport&Club, cum sunt Călin Popescu Tăriceanu (Lancia Fulvia HF 1600), Alexandru Ciolan (MGC GT), Cristian Stoian (Opel Rekord 1900), Valentin Matei (Fiat 128 Rally), Horia Popescu (Renault Alpine 110), Costin Gănescu (Porsche 911) şi Nicu Iordache (Renault 12 Gordini).
"Am primit cu mare bucurie propunerea celor de la Autoclasic Sport&Club şi, aşa cum s-a întâmplat şi în alte discipline sau ramuri ale automobilismului şi kartingului intrate recent in familia FRAS, am sprijinit acest demers.
Ne bucurăm că înregistrăm acest moment istoric şi sunt convins că întrecerea acestor bijuterii pe patru roţi va reprezenta un plus pentru sportul cu motor din România”, a declarat Ovidiu Mazilu, preşedintele Federaţiei Române de Automobilism Sportiv.CRITERIILE CARE FAC O MAŞINĂ ELIGIBILĂ PENTRU GRUPA I
- Să fie vehicul istoric conform legilor din România (producţia modelului să fi încetat cel mult în 1976). Maşinile pot fi originale, restaurate sau reconstruite.
- Să fie conform cu fişa de omologare FIA din perioada respectivă.
- Să fie în acord cu anexele K şi J din FIA
- Echipamentul de securitate trebuie să fie conform Anexei J - FIA
- Clasele de competiţie: Clasa I1 (<2000 cmc) şi Clasa I2 (>2000 cmc)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Centrul de dezvoltare software înființat de BMW Group și NTT Data, la Cluj Napoca, și-a triplat deja echipa, la doar 9 luni de la înființare. Până la finalul anului, aici vor lucra peste 500 de specialiști IT. (02.04)
-
Constructorul francez de automobile deschide comenzile pentru modelul cu zero emisii Renault 4 E-Tech în România. Acesta este disponibil în două versiuni, iar prețurile încep de la 28.890 de euro cu TVA inclus și fără vreun ecobonus aplicat. (01.04)
-
Nokian Tyres a demarat livrările primelor anvelope produse la noua sa uzină de la Oradea. Primele anvelope produse aici sunt de iarnă și all-season, iar acestea vor fi comercializate către Europa Centrală. (28.03)
-
Prețuri noua Mazda 6e în România: start de la 43.500 euro
-
Primele imagini cu noul Nissan Leaf: crossover electric cu 600 km autonomie
-
Deschizător de drumuri
-
Ford vrea să patenteze o transmisie manuală pentru vehicule electrice
-
Acesta este noul Nissan Micra: hatchback exclusiv electric înrudit cu Renault 5 E-Tech
Oricum, indeea nu e rea si ar putea fi extinsa la a face un raliu cu toti politicienii din Romania, macar aia din partide parlamentare, si sa le dea masini cat mai puternice.
Poate asa se rezolva lucrurile de la sine...
@maka: hehe, buna asta dar slabe sanse.
Maka, nu neaparat mai puternice, sa le slabeasca prezoanele.