Tăriceanu va pilota o Lancia Fulvia HF 1600 în Muscel Racing Contest
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Prima etapă a Campionatului Naţional de Viteză în Coastă Dunlop 2010 (Câmpulung Muscel, 21-23 mai 2010) va găzdui startul într-o nouă competiţie organizată de Federaţia Română de Automobilism Sportiv. Este vorba de o întrecere între maşinile istorice, aceasta urmând să se desfăşoare în cadrul nou-înfiinţatei Grupe I.
La startul primei etape a Campionatului Naţional al Vahiculelor Istorice de Competiţie şi-au anunţat deja prezenţa nume mari ale Autoclasic Sport&Club, cum sunt Călin Popescu Tăriceanu (Lancia Fulvia HF 1600), Alexandru Ciolan (MGC GT), Cristian Stoian (Opel Rekord 1900), Valentin Matei (Fiat 128 Rally), Horia Popescu (Renault Alpine 110), Costin Gănescu (Porsche 911) şi Nicu Iordache (Renault 12 Gordini).
"Am primit cu mare bucurie propunerea celor de la Autoclasic Sport&Club şi, aşa cum s-a întâmplat şi în alte discipline sau ramuri ale automobilismului şi kartingului intrate recent in familia FRAS, am sprijinit acest demers.
Ne bucurăm că înregistrăm acest moment istoric şi sunt convins că întrecerea acestor bijuterii pe patru roţi va reprezenta un plus pentru sportul cu motor din România”, a declarat Ovidiu Mazilu, preşedintele Federaţiei Române de Automobilism Sportiv.CRITERIILE CARE FAC O MAŞINĂ ELIGIBILĂ PENTRU GRUPA I
- Să fie vehicul istoric conform legilor din România (producţia modelului să fi încetat cel mult în 1976). Maşinile pot fi originale, restaurate sau reconstruite.
- Să fie conform cu fişa de omologare FIA din perioada respectivă.
- Să fie în acord cu anexele K şi J din FIA
- Echipamentul de securitate trebuie să fie conform Anexei J - FIA
- Clasele de competiţie: Clasa I1 (<2000 cmc) şi Clasa I2 (>2000 cmc)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
OMV Petrom a anunțat că vrea să aibă 5000 de puncte de încărcare în România până la începutul deceniului următor. În prezent, rețeaua companiei are circa 900 de puncte de încărcare în țara noastră. (19.02)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, producția națională de automobile a avut parte de o scădere în prima lună din 2025. (17.02)
-
În prima lună din 2025, uzina Ford Otosan de la Craiova a produs cu 5.6% mai multe vehicule, comparativ cu aceeași lună din 2024. Uzina din Bănie are o capacitate maximă, anuală, de 272.000 de unități. (12.02)
-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
Oricum, indeea nu e rea si ar putea fi extinsa la a face un raliu cu toti politicienii din Romania, macar aia din partide parlamentare, si sa le dea masini cat mai puternice.
Poate asa se rezolva lucrurile de la sine...
@maka: hehe, buna asta dar slabe sanse.
Maka, nu neaparat mai puternice, sa le slabeasca prezoanele.