Esential
2007 | este anul introducerii taxei auto in Romania. |
Taxa de prima inmatriculare auto poate fi modificata daca sunt neconcordante de ordin tehnic, dar nu va fi nici redusa si nici eliminata, a declarat premierul Calin Popescu Tariceanu, informeaza Mediafax.
Comisia Europeana a trecut miercuri la a doua etapa a procedurii de infringement impotriva Romaniei in cazul taxei de prima inmatriculare, autoritatile de la Bucuresti avand la dispozitie doua luni pentru a se conforma solicitarilor CE, care va inainta, in caz contrar, o plangere la Curtea Europeana de Justitie.
Executivul european a argumentat decizia prin faptul ca reglementarile in vigoare sunt discriminatorii in cazul autoturismelor second-hand importate din alte state ale blocului comunitar.
Comisarul european pentru taxe Laszlo Kovacs a declarat, miercuri ca a avut in cursul diminetii o convorbire cu premierul Calin Popescu Tariceanu, caruia i-a explicat ca "emisia de CO2 a unei masini mici si vechi poate fi egala cu cea a unui Porsche Carrera nou-nout" si ca sumele colectate de stat ca taxa auto trebuie restituite.
El a aratat ca CE va renunta la procedurile de sanctionare a Romaniei imediat ce Guvernul roman va modifica legislatia privind taxa auto si ca aceste proceduri pot fi oprite chiar si dupa sesizarea Curtii Europene de Justitie, explicand totodata ca procedura impotriva taxei auto din Romania se bazeaza pe discrepanta dintre legislatia romaneasca actuala si legislatia la nivel comunitar.
Pacat de aceasta firma ca a colaborat cu acest neroman. Tariceanu le-a facut cea mai mare contra reclama. Banii inapoi Taricene ca e vai de tine...
taxa este proasta in felul in care este gandita acum. ca scop este buna; nu este bine sa ne umplem tara de gunoaie si vechituri echivalente berlinelor noastre.
La nivel politic, acestor gen de oameni, atat de RADICALI, le vom oferi cat de curand masuri RADICALE: TARICENE, ciocu'mic si da-le banii oamenilor inapoi, altfel iti rupem capatzana... sau iti luam gatu'! Tu alegi, JIGODIE!!!
iesitu in strada nu e neaparat o solutie, ci mai de graba sa dai statul roman in judecata!! (uitati-va la ce o facut Miron costea)
Mie mi se pare ca un client roman are libertatea totala de a alege sa cumpere un Volkswagen Golf sau, spre exemplu, un Renault Megane. Din cate stiu, la motorizari echivalente si la vechimi echivalente, taxa e similara pentru ambele masini.
In ce mod e descurajat cumparatorul de Volkswagen si incurajat cumparatorul de Renault?
Astept argumentatia ta. Daca se poate, pe un ton civilizat...
Pacat ca niste marci cunoscute au ajuns la noi sa aiba de suferit din cauza reprezentarii lor de catre indivizi ca voi!
In urma ineptiilor pe care le-ati sustinut ma vad nevoit sa va precizez ca intretinerea acestui autoturism, surprinzator, este mult mai ieftina decat banuiti, iar raportul calitate/pret este total avantajos...
MASHINA care v-am preezentat-o este 2003, euro3, full-options,