Ratan Tata, preşedintele grupului auto indian Tata, a declarat într-un interviu pentru publicaţia Automotive News că vrea să intre pe piaţa nord-americană cu o versiune îmbunătăţită a modelului Tata Nano. Automobilul indian va fi vândut în America începând cu anul 2015. "America este o piaţă auto plină de provocări, iar noi am gândit modelul Nano atât pentru Statele Unite cât şi pentru Europa", a spus Ratan Tata.
În ciuda reclamei făcute şi a preţului, modelul Nano s-a dovedit a fi un eşec la capitolul vânzări pe piaţa indiană. Nano este un model supermini gândit ca o alternativă la scuterele omniprezente pe străzile din India. Este mai scurt ca un Mini şi foloseşte un motor cu doi cilindri montat în spate ce dezvoltă 37 CP. Tata a conceput acest automobil ca fiind cea mai ieftină maşină din lume. Când a debutat pe piaţa indiană în 2009, preţul modelului a fost de aproximativ 2.500 dolari.
Ratan Tata vrea să îmbunătăţească modelul Nano şi să îl ofere pe piaţa americană la un preţ sub 10.000 dolari.
"În America, modele ca Smart sau Fiat 500 au preţuri destul de mari, dar lumea le cumpără pentru că au nevoie de automobile mici", a mai spus Ratan Tata.Tata Group este proprietarul mărcilor Land Rover şi Jaguar şi este posibil ca distribuţia modelului Nano pe piaţa americană să se facă prin reţeaua de dealeri Land Rover şi Jaguar. Ratan Tata a declarat că este prematură discuţia despre cum va fi distribuit acest model în America. Andy Goss, preşedintele Jaguar Land Rover North America a spus că nu au existat discuţii pe acest subiect până în acest moment.
Multi s-au saturat de masinile electronice si cauta ceva mai spartan.