Joi, 12 Aprilie 2018 | Mediu
Noile teste de emisii au efecte negative: "În unele cazuri, prețurile mașinilor și taxele auto vor crește"
Un studiu realizat de compania de analiză Jato Dynamics arată că prețurile unor modele vor crește după introducerea noilor teste de emisii WLTP.
Joi, 31 August 2017 | Mediu
Adio, NEDC! Din 1 septembrie se schimbă testele pentru emisii și apare inclusiv un test de emisii în condiții reale
Testul de emisii clasic NEDC este înlocuit începând din 1 septembrie cu un test WLTP mai dur, la care se adaugă și un test de emisii în condiții reale.
Miercuri, 26 Aprilie 2017 | Mediu
Germania se opune amenzilor de 30.000 de euro pe mașină pentru constructorii care încalcă testele de emisii
Germania nu este de acord cu propunerile Comisiei Europene care prevăd amenzi de 30.000 de euro pe mașină pentru constructorii care încalcă testele de emisii.
Miercuri, 05 Aprilie 2017 | Intern
UE anunță schimbări în testele pentru emisii cu amenzi de până la 30.000 de euro pe vehicul: "Motoarele diesel vor dispărea mai repede decât ne imaginăm"
Comisia Europeană a adoptat o serie de schimbări în regulamentul testelor pentru emisii, prin care producătorii pot fi amendați cu până la 30.000 de euro pe vehicul.
Luni, 03 Aprilie 2017 | Industrie
Germania pune tunurile pe Fiat: "Am descoperit un nou dispozitiv de trucare a emisiilor"
Ministrul Transporturilor din Germania susține că a descoperit un nou dispozitiv de trucare a emisiilor pe un model Fiat, însă a refuzat să ofere detalii suplimentare.
Miercuri, 22 Martie 2017 | Industrie
Opel a scăpat, însă italienii au probleme: Fiat-Chrysler, anchetată în Franța pentru păcălirea testelor de emisii
Franţa a deschis o anchetă judiciară împotriva Fiat-Chrysler pentru păcălirea unor teste de emisii, potrivit unor surse oficiale. Principalele vizate sunt modelele Fiat 500X și Jeep Cherokee.
Vineri, 03 Martie 2017 | Mediu
Toată lumea e curată: Ministerul Transporturilor din Italia nu a găsit nereguli în emisiile a 18 modele diesel Euro 5. Dacia Sandero se află printre acestea
Niciun constructor european în afara Grupului VW nu folosește software care să păcălească testele de consum. Aceasta este concluzia la care au ajuns autoritățile italiene după o serie de teste dedicate care au avut loc la Napoli și Torino.
Miercuri, 21 Decembrie 2016 | Mediu
Reguli dure pentru emisii din septembrie 2017: maşinile cu motoare pe benzină trebuie echipate cu filtre de particule
Maşinile cu motoare pe benzină vor fi echipate cu filtre de particule pentru a respecta noile norme de emisii care vor intra în vigoare din septembrie 2017.
Vineri, 09 Decembrie 2016 | Industrie
7 ţări europene riscă să fie date în judecată pentru că nu penalizează încălcarea testelor de emisii. Surprinzător, România nu este printre ele
Germania şi Marea Britanie se numără printre cele 7 ţări pe care Uniunea Europeană le-ar putea da în judecată pentru că nu au adoptat legi pentru penalizarea constructorilor care încalcă normele de emisii, însă România nu este printre ele.
Miercuri, 07 Septembrie 2016 | Industrie
Renault Clio şi Megane vor rămâne fără motorizări diesel: "Duritatea testelor de emisii va scoate unităţile de pe piaţă"
Renault anticipează că modele subcompacte şi compacte precum Clio şi Megane nu vor mai putea utiliza motoare diesel din cauza înăspririi testelor pentru emisii după scandalul Dieselgate.
Joi, 16 Iunie 2016 | Mediu
Gata cu păcălelile? UE pregăteşte noi proceduri pentru teste şi limite mai dure pentru emisii începând din 2017
Uniunea Europeană propune o verificare mai atentă a consumului şi limite mai dure pentru emisii începând din 2017, ca reacţie la scandalul Dieselgate.
Miercuri, 27 Ianuarie 2016 | Industrie
Mai multă unitate: UE vrea să controleze testele de emisii şi să finanţeze laboratoarele de evaluare
Uniunea Europeană îşi propune să controleze direct testele de emisii în detrimentul ţărilor membre şi să plătească indirect laboratoarele care efectuează evaluări, pentru ca acestea să devină independente.
Îţi place Automarket? Fii prietenul nostru pe Facebook
Luni, 12 Octombrie 2015 | Industrie
Greenpeace: "Agențiile de omologare a mașinilor sunt plătite de mărcile auto, deci le avantajează la teste"
Greenpeace declară că agențiile responsabile de omologarea autovehiculelor noi sunt într-un profund conflict de interese, fiind plătite de producători pentru a le omologa produsele și realizând profit de pe urma activității.
Miercuri, 20 Mai 2015 | Modele noi
Asociaţia producătorilor europeni de automobile cere metode mai precise de testare a consumului şi emisiilor maşinilor noi
ACEA cere o nouă procedură standard de testare a consumului de carburant şi a emisiilor de CO2 pentru maşinile noi vândute în Europa, care să ofere date apropiate de realitate.
Tag-uri similare
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru