Regulament

Marti, 15 Martie 2011 | Formula 1

Williams: "Aripa spate valorează jumătate de secundă în calificări"

Williams consideră că utilizarea noii aripi spate ajustabile în calificări va aduce un spor de performanţă de aproximativ o jumătate de secundă pe tur.
Marti, 15 Martie 2011 | Formula 1

VIDEO: Vettel şi Webber explică noutăţile regulamentului pentru 2011

Sebastian Vettel şi Mark Webber îşi exprimă punctul de vedere în privinţa tehnologiei KERS şi a aripii spate ajustabile, introduse în regulamentul pentru sezonul 2011.
Miercuri, 09 Martie 2011 | Formula 1

FIA a modificat regulamentul Safety Car-ului

FIA a anunţat o serie de modificări privind regulamentul Safety Car-ului şi oprirea la boxe pe parcursul perioadelor afectate de drapel galben.
Marti, 08 Martie 2011 | Formula 1

Pirelli va testa noi tipuri de pneuri în timpul antrenamentelor

FIA a acceptat oficial propunerea Pirelli de a testa un set suplimentar de pneuri în timpul antrenamentelor libere din cadrul Marilor Premii.
Joi, 03 Martie 2011 | Formula 1

Red Bull: "Noul regulament favorizează piloţii inteligenţi"

Christian Horner consideră că noul regulament pentru sezonul 2011 este în favoarea piloţilor inteligenţi, însă britanicul este contrazis de Luca di Montezemolo.
Joi, 03 Martie 2011 | Formula 1

Vettel anticipează trei-patru opriri la boxe pe cursă

Sebastian Vettel consideră că piloţii vor efectua cel puţin trei opriri la boxe pe cursa cu noile pneuri furnizate de Pirelli.
Joi, 03 Martie 2011 | Formula 1

Pirelli sprijină introducerea ploii artificiale în F1

Pirelli este în favoarea propunerii lui Bernie Ecclestone de a introduce ploi artificiale în Formula 1 prin stropirea circuitelor în timpul curselor.
Miercuri, 02 Martie 2011 | Formula 1

FEATURE: Istoria formatelor de calificări din Formula 1

Sezonul 2011 marchează o nouă schimbare a regulamentului pentru calificări, prilej cu care Automarket face o trecere în revistă a modului în care s-a stabilit grila de start în trecut.
Marti, 01 Martie 2011 | Formula 1

Kobayashi: "KERS şi aripa spate nu vor îmbunătăţi depăşirile"

Kamui Kobayashi este circumspect în privinţa şanselor de îmbunătăţire a depăşirilor cu ajutorul noii aripi spate ajustabile şi a tehnologiei KERS.
Marti, 01 Martie 2011 | Formula 1

Ecclestone propune stropirea artificială a circuitelor în timpul curselor

Bernie Ecclestone susţine că stropirea artificială cu apă a circuitelor în timpul curselor ar îmbunătăţi semnificativ numărul de depăşiri şi, implicit, spectacolul.
Luni, 21 Februarie 2011 | Formula 1

Rosberg nu s-a acomodat cu sistemul KERS

Nico Rosberg a admis că nu s-a obişnuit încă cu utilizarea sistemului KERS, însă a remarcat progresele realizate recent de Mercedes GP pentru îmbunătăţirea monopostului.
Miercuri, 16 Februarie 2011 | F1 TOP

FEATURE: Regulament F1 2011: Tehnologia KERS

Tehnologia Kinetic Energy Recovery Systems va reveni în Formula 1 în sezonul 2011, prilej cu care Automarket vă reaminteşte avantajele şi dezavantajele utilizării acestui sistem.
Îţi place Automarket? Fii prietenul nostru pe Facebook
Luni, 14 Februarie 2011 | Formula 1

Vettel crede că se va acomoda uşor la noul regulament

Sebastian Vettel anticipează o tranziţie uşoară spre noul regulament tehnic, chiar dacă admite că numărul de butoane de pe volan devine prea mare.
Luni, 14 Februarie 2011 | Formula 1

Alonso: "Depăşirile vor rămâne dificile şi în sezonul 2011"

Fernando Alonso anticipează că depăşirile vor rămâne dificile între piloţii de top şi în 2011. Spaniolul crede că aripa spate ajustabilă va fi benefică doar în duelurile disproporţionate.
Luni, 14 Februarie 2011 | Formula 1

Red Bull anunţă introducerea unui buget anual în F1

Christian Horner susţine că Formula 1 va adopta în curând un sistem echivalent cu introducerea unui buget maxim anual.
Vineri, 04 Februarie 2011 | Formula 1

Schumacher, circumspect în privinţa eficienţei aripii spate ajustabile

Michael Schumacher nu este convins că introducerea noii aripi spate ajustabile va impulsiona depăşirile în sezonul 2011.
Joi, 03 Februarie 2011 | Formula 1

Ferrari are un sistem de evacuare asemănător cu Red Bull

Ferrari utilizează un sistem de evacuare care permite eliminarea gazelor de eşapament şi prin eleronul spate, un concept similar cu cel implementat de Red Bull.
Joi, 03 Februarie 2011 | Formula 1

Aripa spate va fi ajustabilă doar pe liniile drepte

Aripa spate va putea fi ajustată în timpul curselor pe o distanţă de numai 600 de metri pe principala linie dreaptă a circuitului, potrivit ultimelor decizii FIA.
Miercuri, 02 Februarie 2011 | Formula 1

FEATURE: Regulament 2011: Aripa spate ajustabilă

Automarket vă explică modul în care funcţionează aripa spate ajustabilă, beneficiile şi dezavantajele acesteia, precum şi opiniile piloţilor despre noua tehnologie.
Marti, 01 Februarie 2011 | Formula 1

Rosberg: "Noua aripă spate ajustabilă poate provoca accidente"

Nico Rosberg este intrigat de noua posibilitate de a ajusta aripa spate şi susţine că exista pericolul de a ieşi în decor dacă tehnologia nu este utilizată corect.

Tag-uri similare

Mercedes, Ferrari, Renault, McLaren, Ford, Toyota, Red Bull, Williams, Citroen, regulament
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru