Regulament

Vineri, 08 Aprilie 2011 | Formula 1

Hispania va utiliza tunelul de vânt al lui Mercedes GP

Hispania Racing va utiliza unul dintre tunelurile de vânt ale echipei Mercedes GP pentru a dezvolta în continuare monopostul cu care concurează în acest sezon.
Joi, 07 Aprilie 2011 | Formula 1

Red Bull dezvăluie secretul aripii faţă apropiate de sol

Red Bull a explicat motivele pentru care este capabilă să utilizeze o aripă faţă care apare foarte apropiată de sol în fotografii fără să încalce regulamentul tehnic.
Joi, 07 Aprilie 2011 | Formula 1

FIA a anunţat zona de utilizare a aripii spate ajustabile la Sepang

Aripa spate a monoposturilor va putea fi activată în cursa de la Sepang pe toată lungimea de aproape un kilometru a liniei drepte de start sosire.
Miercuri, 06 Aprilie 2011 | F1 TOP

FEATURE: Depăşirile, adevărata miză a spectacolului în Formula 1

Automarket face o radiografie a depăşirilor din Formula 1 din ultimii 40 de ani şi investighează şansele ca numărul acestora să crească în sezonul 2011.
Marti, 29 Martie 2011 | Formula 1

Sauber: Eroare de fabricaţie la aripa spate ilegală

Elementul superior al aripii spate al monopostului Sauber a încălcat regulamentul tehnic din cauza unei erori în procesul de fabricaţie. Echipă ar putea renunţa la apel.
Marti, 29 Martie 2011 | Formula 1

FIA ar putea modifica regulamentul aripii spate în Malaezia

FIA a decis să modifice zona de depăşire pentru aripa spate ajustabilă pentru cursa de la Sepang, potrivit unei surse citate de jurnalistul Adam Cooper.
Luni, 28 Martie 2011 | Formula 1

Regulamentul aripii spate va fi modificat înaintea curselor europene

FIA a anunţat că va modifica modul de utilizare a aripii spate ajustabile după Marele Premiu al Chinei, în urma rezultatelor sub aşteptări de la Melbourne.
Vineri, 25 Martie 2011 | Formula 1

Utilizarea aripii spate ajustabile, interzisă pe timp de ploaie

FIA a anunţat că piloţii nu vor avea dreptul de a utiliza aripa spate ajustabilă pe timp de ploaie. Interdicţia se aplică pentru antrenamente, calificări şi cursa.
Joi, 24 Martie 2011 | Formula 1

Button: "Fanii vor fi şocaţi de numărul depăşirilor"

Jenson Button anticipează că prima cursă va beneficia de numeroase depăşiri spre final, element ce va "şoca" fanii privaţi de astfel de manevre în ultimii ani.
Joi, 24 Martie 2011 | Formula 1

FIA clarifică zona de activare pentru aripa spate ajustabilă

FIA a extins utilizarea aripii spate ajustabile în Australia de la 600 la 867 de metri, astfel că sistemul va putea fi activat înainte de intrarea în ultimul viraj al circuitului.
Miercuri, 23 Martie 2011 | Formula 1

Webber critică utilizarea aripii spate ajustabile în calificări

Mark Webber consideră că permisiunea de a utiliza nelimitat aripa spate ajustabilă în timpul calificărilor nu este benefică.
Marti, 22 Martie 2011 | Formula 1

VIDEO: Schumacher explică schimbările de regulament

Michael Schumacher explică principalele schimbări ale regulamentului tehnic pentru sezonul 2011 şi pune accent pe ajustarea aripii spate şi reintroducerea sistemului KERS.
Îţi place Automarket? Fii prietenul nostru pe Facebook
Joi, 17 Martie 2011 | Formula 1

Echipele ar putea renunţa la noua aripă spate ajustabilă

O sursă din cadrul FOTA a confirmat că echipele sunt pregătite să renunţe la posibilitatea de a ajusta aripa spate dacă sistemul nu va contribui la îmbunătăţirea spectacolului.
Joi, 17 Martie 2011 | Formula 1

Ecclestone: "Sunt total împotriva motoarelor turbo de 1.6 litri"

Bernie Ecclestone este împotriva trecerii la motoare turbo de 1.6 litri din 2013 şi se teme ca televiziunile nu vor mai fi interesate să transmită cursele din cauza zgomotului redus al unităţilor.
Joi, 17 Martie 2011 | Formula 1

Brawn: "Noile evacuări, mai importante decât dublu-eleroanele"

Ross Brawn susţine că noul sistem de evacuare al monopostului Renault este mai performant decât dublu-eleroanele care au jucat un rol esenţial în sezonul 2009 al Formulei 1.
Joi, 17 Martie 2011 | Formula 1

Piloţii depăşiţi cu un tur vor putea ajusta aripa spate în curse

FIA a confirmat că piloţii care sunt depăşiţi cu un tur vor putea utiliza ajustarea aripii spate pentru a-i depăşi pe piloţii din fruntea cursei.
Miercuri, 16 Martie 2011 | Formula 1

Alonso: "Titlul va fi câştigat de cea mai rapidă maşina"

Fernando Alonso exclude varianta ca pilotul cu cea mai bună strategie pentru pneuri să devină campion dacă nu concurează cu cea mai rapidă maşina.
Miercuri, 16 Martie 2011 | Formula 1

FIA propune alocarea permanentă a unui număr pentru piloţi

Jean Todt este în favorea alocării permanente a unui număr pentru fiecare pilot şi vrea ca acesta să apară proeminent pe monopost.
Miercuri, 16 Martie 2011 | Formula 1

Schumacher: "Depăşirile nu vor fi mai uşoare în 2011"

Michael Schumacher crede că depăşirile nu vor fi cu mult mai uşoare în 2011 după introducerea sistemului KERS şi a aripii spate ajustabile.
Miercuri, 16 Martie 2011 | Formula 1

Utilizarea aripii spate, afişată vizual la TV în timpul curselor

FIA a anunţat că fanii vor fi informaţi vizual în timpul curselor în momentul în care unul dintre piloţi ajustează aripa spate pentru a iniţia depăşiri.

Tag-uri similare

Mercedes, Ferrari, Renault, McLaren, Ford, Toyota, Red Bull, Williams, Citroen, regulament
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru