Luni, 05 Ianuarie 2015 | Formula 1
Presă: Motorul Mercedes va avea cu 50 CP mai mult în 2015
Mercedes a reuşit să îmbunătăţească motorul cu 50 de cai putere în perspectiva sezonului 2015 şi ar putea utiliza noi culori pentru monopost, potrivit presei internaţionale.
Luni, 05 Ianuarie 2015 | Formula 1
Constructorii pot modifica motoarele în timpul sezonului, cu excepţia Honda
FIA a admis că o lacună a regulamentului tehnic va permite constructorilor să modifice motoarele în timpul sezonului. Singura excepţie va fi Honda, întrucât 2015 va fi primul sezon al japonezilor în Formula 1.
Luni, 29 Decembrie 2014 | Formula 1
Soluţie de compromis pentru dezvoltarea motoarelor în timpul sezonului
Constructorii ar putea primi permisiunea de a dezvolta motoarele pe tot parcursul sezonului în limitele actualului regulament, ca soluţie de compromis după refuzul iniţial al celor de la Mercedes.
Vineri, 19 Decembrie 2014 | Formula 1
Presă: Formula 1 va adopta motoare aspirate de 1000 CP în 2016
Grupul de Strategie al Formulei 1 a decis introducerea unor motoare aspirate de 1000 de cai putere începând din sezonul 2016 care să coste de aproximativ două ori mai puţin decât cele actuale, potrivit presei germane.
Marti, 16 Decembrie 2014 | Formula 1
Presă: Mercedes vrea să furnizeze un sistem ERS unic începând din 2016
Mercedes este interesată să furnizeze un sistem ERS unic în Formula 1 începând din sezonul 2016 pentru a pune capăt conflictului cu privire regulamentul pentru motoare.
Vineri, 12 Decembrie 2014 | Formula 1
Ecclestone va propune revenirea la motoare aspirate din 2016
Bernie Ecclestone a dezvăluit că va propune echipelor revenirea la motoare aspirate V8 sau V10 începând din sezonul 2016.
Marti, 09 Decembrie 2014 | Formula 1
Ferrari şi Renault pot profita de o scăpare a regulamentului pentru a dezvolta motoarele mai mult timp
Lipsa unei date exacte pentru omologarea motoarelor pentru sezonul 2015 ar putea permite celor de la Ferrari şi Renault să dezvolte unităţile de propulsie mai mult timp, însă acest lucru ar însemna să înceapă sezonul cu motoarele din 2014.
Vineri, 05 Decembrie 2014 | Formula 1
FIA, interesată să caute noi echipe pentru Formula 1
Jean Todt nu exclude posibilitatea de a începe un nou proces de selecţie pentru a aduce una sau mai multe noi echipe în Formula 1.
Vineri, 05 Decembrie 2014 | Formula 1
Coreea de Sud, inclusă în calendar pentru ca echipele să poată folosi un motor suplimentar în 2015
Coreea de Sud a fost inclusă provizoriu în calendarul Formulei 1 pentru sezonul 2015 doar cu scopul de a permite echipelor să folosească câte cinci motoare în loc de patru.
Joi, 04 Decembrie 2014 | Formula 1
Piloţii care nu au împlinit 18 ani nu vor mai avea dreptul să concureze în Formula 1
FIA va înăspri regulile pentru acordarea superlicenţei de pilot necesară pentru a concura în Formula 1: piloţii trebuie să aibă cel puţin 18 ani şi o experienţă de cel puţin doi ani în cursele de monoposturi pentru a putea concura în Marele Circ din 2016.
Joi, 04 Decembrie 2014 | WRC
Piloţii din WRC nu vor mai avea acces la timpii intermediari pe probele speciale
FIA a interzis comunicarea informaţiilor cu privire la timpii intermediari obţinuţi de piloţi pe parcursul probelor speciale din cadrul etapelor din Campionatul Mondial de Raliuri.
Joi, 04 Decembrie 2014 | Formula 1
Regulament F1 2015: dublarea punctelor, abandonată. Safety Car virtual şi modificări la penalizări
Dublarea punctelor pentru ultima cursă a fost eliminată din regulamentul Formulei 1 pentru 2015, atunci când va fi implementă regula Safety Car-ului virtual şi când va fi aplicat un nou sistem de penalizări pentru motoare.
Îţi place Automarket? Fii prietenul nostru pe Facebook
Miercuri, 03 Decembrie 2014 | Formula 1
Echipele vor discuta din nou despre reducerea costurilor în 18 decembrie
FIA a convocat echipele la o întâlnire în 18 decembrie în cadrul căreia se vor analiza metodele prin care costurile pot fi reduse în Formula 1 începând din sezonul 2015.
Vineri, 28 Noiembrie 2014 | Formula 1
Fanii ar putea avea acces în paddock în zilele de joi şi ar putea interacţiona cu piloţii
Echipele lucrează la un program prin care fanii să aibă acces în padocck în zilele de joi premergătoare unui Mare Premiu şi ar putea chiar să interacţioneze cu piloţii pe parcursul weekendului de cursă.
Vineri, 28 Noiembrie 2014 | Formula 1
Red Bull, dispusă să schimbe regulamentul motoarelor cu riscul ca Mercedes să se retragă
Red Bull Racing susţine că va face tot posibilul ca regulamentul motoarelor pentru sezonul 2016 să fie schimbat, chiar dacă Mercedes se va retrage din Formula 1 într-o astfel de situaţie.
Vineri, 28 Noiembrie 2014 | Formula 1
Red Bull: "Aripa faţă ilegală din Abu Dhabi a reprezentat o greşeală prostească"
Red Bull Racing consideră că utilizarea aripii fată ilegale în Abu Dhabi a reprezentat o greseală proastească, însă oficialii Force India cred că echipa ar fi trebuit exclusă din cursă.
Joi, 27 Noiembrie 2014 | Formula 1
Formula 1 renunţă la dublarea punctelor şi startul de pe loc după Safety Car
Echipele au decis ca începând de anul viitor să renunţe la regula prin care piloţii primesc de două ori mai multe puncte în ultima etapă, dar şi la regula prin care piloţii urmau să ia startul de pe loc după ieşirea Safety Car-ului de pe circuit. În plus, regulamentul convorbirilor radio va rămâne similar cu cel din a doua parte a sezonului 2014.
Marti, 25 Noiembrie 2014 | Formula 1
FIA încearcă să reducă preţurile motoarelor pentru echipele independente
FIA va încerca să găsească soluţii pentru ca echipele mici să plătească mai puţini bani pentru motoare în cadrul unei întâlniri a Comisiei F1 care are loc marţi la Geneva.
Sambata, 22 Noiembrie 2014 | Formula 1
Vettel şi Ricciardo, excluşi din calificări pentru încălcarea regulamentului tehnic
Sebastian Vettel şi Daniel Ricciardo au fost excluşi din calificările de la Abu Dhabi după ce FIA a descoperit că aripile faţă ale monoposturilor Red Bull încalcă regulamentul tehnic în privinţa flexibilităţii acestora.
Sambata, 22 Noiembrie 2014 | Formula 1
Red Bull propune motoare cu două turbine şi sistem ERS standard din 2016
Red Bull susţine că simplificarea regulamentului pentru motoare, prin utilizarea două turbine şi a unui sistem ERS standard din 2016, ar rezolva problema costurilor pentru unităţile de propulsie din Formula 1.
Tag-uri similare
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru