Marti, 30 Iunie 2020 | Mediu
Media emisiilor de dioxid de carbon ale mașinilor vândute în Europa a crescut în 2019 la 122 de grame pe kilometru: SUV-urile și reducerea ofertei diesel, principalele cauze
Mașinile vândute în Europa în 2019 au emis în medie 122.4 grame de dioxid de carbon pe kilometru, în creștere comparativ cu 2018, ca urmare a popularității SUV-urilor, a creșterii masei vehiculelor în toate segmentele și a reducerii ofertei de modele diesel.
Miercuri, 04 Martie 2020 | Industrie
Mai puțin diesel, mai mult CO2: a crescut media emisiilor de dioxid de carbon ale mașinilor vândute anul trecut în Europa
Emisiile de dioxid de carbon ale mașinilor vândute în Europa în 2019 au crescut la 121.8 grame pe kilometru, cel mai înalt nivel din 2014. România a înregistrat o medie de 124 de grame, iar Dacia de 125.6 grame.
Vineri, 27 Noiembrie 2015 | Industrie
Dioxidul de carbon, mai nociv ca oxidul de azot: Volkswagen anticipează scăderi de vânzări
Volkswagen anticipează o scădere a vânzărilor din cauza scandalului Dieselgate. Vinovatul principal este dioxidul de carbon, în timp ce emisiile de oxid de azot au un efect limitat.
Miercuri, 30 Iunie 2010 | Formula 1
Formula 1 vrea să reducă emisiile de CO2 in F1 cu 12% până în 2012
Formula 1 îşi propune să reducă emisiile de dioxid de carbon cu 12.4% în 2012 comparativ cu 2009, potrivit unui raport de cercetare al companiei Trucost.
Tag-uri similare
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru