ECall

Marti, 13 Iulie 2021 | Siguranta

Serviciul de Telecomunicații Speciale: peste 4.200 de apeluri efectuate prin sistemul de apelare din mașini

Dacia România și Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS) au organizat un eveniment pentru prezentarea modului de funcționare a tehnologiei eCall. În perioada ianuarie 2020 - iunie 2021 s-au înregistrat peste 4.200 de apeluri la 112, efectuate prin sistemul eCall, referitoare la evenimente rutiere.
Miercuri, 18 Martie 2015 | Siguranta

Toate maşinile noi vândute în Europa din 2018 vor avea în standard sistem de apelare la 112 în caz de accident

Toate autoturismele noi vândute în Uniunea Europeană începând cu luna martie a anului 2018 vor trebui să fie echipate din fabrică cu un sistem care să permită apelarea serviciilor de urgenţă în caz de accident.
Miercuri, 21 Mai 2014 | Intern

Bosch îşi extinde activitatea în România: 700 de noi angajaţi până la sfârşitul anului

Bosch, furnizorul de componente auto care aniversează 20 de ani de activitate în România, spune că îşi va extinde afacerea în 2014 şi se bazează pe industria auto pentru a-şi creşte profitul.
Vineri, 02 Noiembrie 2012 | Intern

eCall, serviciul de apelare automată la 112, disponibil şi în România

Serviciul de Telecomunicaţii Speciale a prezentat soluţia românească pentru sistemul eCall, serviciul care apelează automat serviciile de urgenţă în cazul unui accident auto.

Tag-uri similare

eCall, apel urgenta, serviciu eCall, apel automat urgenta
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru