Miercuri, 28 Februarie | Tehnologie
Toyota a dezvoltat un motor care captează dioxidul de carbon din atmosferă
Toyota a dezvoltat un motor care captează dioxidul de carbon din atmosferă. Acest motor a fost testat pe un model Corolla de competiție, care este alimentat cu hidrogen.
Luni, 23 Noiembrie 2020 | Mediu
Studiu: Mașinile plug-in hybrid emit cu până la 90% mai mult dioxid de carbon în condiții reale decât în teste când rulează cu bateria plină
Mașinile plug-in hybrid emit cu până la 90% mai mult dioxid de carbon în condiții reale comparativ cu testele oficiale atunci când rulează cu bateria plină, potrivit unui studiu realizat de organizația Transport & Environment.
Vineri, 28 Iunie 2019 | Mediu
Emisiile de dioxid de carbon ale mașinilor noi au crescut cu 1.8% în Europa în 2018: România a avut emisii de 121.5 grame pe kilometru, peste media UE
Emisiile de dioxid de carbon ale mașinilor noi comercializate în Europa au crescut cu 1.8% în Europa, pe fondul creșterii vânzărilor de mașini cu motoare pe benzină. În România, mașinile noi au emis în medie 121.5 grame pe kilometri, peste media raportată în UE.
Luni, 08 Aprilie 2019 | Mediu
Obiectivele de emisii pentru 2021, aproape imposibil de atins: niciun constructor de volum nu le respectă încă
Tesla și Smart sunt singurele branduri care respectă limita de emisii de CO2 de 95 de grame pe kilometru stabilită pentru 2021, iar Toyota este singurul constructor de top care a scăzut sub 100 grame pe kilometru. Dacia are emisii de 120.8 grame pe kilometru.
Miercuri, 10 Octombrie 2018 | Mediu
Soluție de compromis: statele europene au decis reducerea emisiilor de dioxid de carbon cu 15% până în 2025 și cu 35% până în 2030
Statele Uniunii Europene au stabilit ca producătorii auto să reducă emisiile de dioxid de carbon cu 15% până în 2025 și cu 35% până în 2030, după negocieri dure care au durat peste 13 ore.
Marti, 09 Octombrie 2018 | Mediu
Germania se opune reducerii emisiilor cu 40% până în 2030: cea mai mare piață auto cere o soluție de compromis
Germania propune reducerea emisiilor de dioxid de carbon cu 30% până în 2030, deși Parlamentul European a aprobat o scădere de 40%. Sursele spun că Germania are sprijinul țărilor est-europene pentru a obține un compromis.
Joi, 04 Octombrie 2018 | Mediu
Parlamentul European a aprobat reducerea emisiilor de dioxid de carbon cu 40% până în 2030: urmează votul fiecărui stat membru
Parlamentul European a adoptat reducerea emisiilor de dioxid de carbon cu 20% până în 2025 și cu 40% până în 2030. Legea poate intra în vigoare doar dacă va fi adoptată de toate statele membre.
Marti, 11 Septembrie 2018 | Mediu
Europa recomandă limite dure pentru emisii: scădere de 45% pentru emisiile de dioxid de carbon în 2030. Votul final are loc în octombrie
Parlamentul European recomandă reducerea emisiilor de dioxid de carbon cu 20% în 2025 și cu 45% în 2030 comparativ cu nivelul de 95 grame pe kilometru stabilit pentru 2021. Votul final va avea loc în luna octombrie.
Miercuri, 25 Aprilie 2018 | Mediu
Emisiile medii de CO2 ale mașinilor noi au crescut ușor în 2017 la 118.5 g/km. Scăderea vânzărilor de mașini diesel, principala explicație
Un raport oficial arată că mașinile noi comercializate în Europa în 2017 au avut emisii medii de dioxid de carbon de 118.5 g/km, în creștere ușoară față de anul 2016, ca urmare a scăderii vânzărilor de mașini diesel.
Duminica, 26 Noiembrie 2017 | Mediu
Fiat va dezvolta un sistem de captură a emisiilor de dioxid de carbon și va produce un nou tip de carburant ecologic
Fiat a anunțat că va dezvolta un nou tip de carburant care va conține 5% bioetanol și 15% metanol. În parelel, italienii lucrează la un sistem care va permite captarea dioxidului de carbon emis de mașini.
Joi, 16 Iunie 2016 | Mediu
Gata cu păcălelile? UE pregăteşte noi proceduri pentru teste şi limite mai dure pentru emisii începând din 2017
Uniunea Europeană propune o verificare mai atentă a consumului şi limite mai dure pentru emisii începând din 2017, ca reacţie la scandalul Dieselgate.
Marti, 14 Iunie 2016 | Mediu
Măsuri dure: Germania ar trebui să interzică vânzarea maşinilor diesel şi pe benzină în 2030 pentru a respecta cota maximă pentru emisii
Germania ar trebui să interzică vânzarea oricărei maşini cu emisii de dioxid de carbon începând din 2030 pentru ca ţara să-şi respecte angajamentele internaţionale cu privire la reducerea emisiilor.
Îţi place Automarket? Fii prietenul nostru pe Facebook
Vineri, 10 Iunie 2016 | Mediu
Efectele Dieselgate: Marea Britanie vrea să taxeze serios motoarele diesel din cauza emisiilor de Oxizi de Azot (NOx)
După ce guvernul britanic anterior a oferit bonusuri clienților care alegeau motoare diesel în detrimentul benzinei, popularizarea emisiilor de Oxizi de Azot venită odată cu scandalul Dieselgate schimbă radical strategia autorităților.
Marti, 24 Mai 2016 | Industrie
Dioxidul de carbon, noul inamic al germanilor: 30 de maşini vor fi verificate pentru emisii "inexplicabil de mari"
Germania a solcitat o nouă evaluare pentru 30 de modele care au prezentat emisii "inexplicabil de mari" la testele efectuate în noiembrie în cazul Dieselgate.
Vineri, 15 Aprilie 2016 | Mediu
Mai puţină poluare: constructorii au redus emisiile de CO2 la 120 grame/km, sub limita impusă de UE. Maşinile din România emit 125 grame/km
Maşinile noi comercializate în Uniunea Europeană în 2015 au emis în medie 119.6 grame de dioxid de carbon pe kilometri, sub limita impusă de 130 grame/km. În România, emisiile au fost în medie de 125 grame/km.
Vineri, 22 Ianuarie 2016 | Mediu
Testele pentru emisii se vor schimba radical pentru a reflecta introducerea maşinilor electrice şi autonome
Testele realizate pentru impactul asupra mediului înconjurător se vor schimba radical pentru a lua în calcul şi maşinile electrice şi autonome. Primii care vor face acest pas sunt americanii.
Tag-uri similare
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru