Marti, 19 Iulie 2022 | General
STUDIU: Cum sunt fidelizați clienții service-urilor auto
Potrivit unui studiu realizat de Castrol în România, comunicarea și fiabilitatea sunt cei mai importanți factori în ceea ce privește fidelizarea clienților la un service auto. Studiul relevă faptul că 40% dintre clienți rămân fideli aceluiași service auto dacă sunt explicate lucrările și dacă sunt solicitați de service ca aceștia să aprobe lucrările înainte de a fi efectuate.
Joi, 16 Iunie 2022 | Industrie
STUDIU: 97% din liderii industrei auto cred că mașinile termice vor fi retrase până în 2035
Conform unui studiu realizat de Castrol și de BP Pulse, 97% dintre liderii din industria auto sunt de părere că mașinile termice vor fi retrase până în 2035 și înlocuite cu cele electrice. La studiu au participat inclusiv posesori de mașini convenționale și electrice și au fost întrebați care sunt cei mai importanți factori ai tranziției, precum și obstacolele care ar putea să o încetinească.
Duminica, 17 Ianuarie 2010 | F1 TOP
Jenson Button, peste Loeb in clasamentul sporturilor cu motor
Compania Castrol a prezentat un clasament propriu al pilotilor din toate sporturile cu motor. Button e pe primul loc, Loeb de abia pe trei.
Luni, 06 Aprilie 2009 | Video
VIDEO: Reclama amuzanta la Castrol EDGE
Noua reclama Castrol EDGE ii indeamna pe toti cei care considera ca uleiurile sintetice sunt la fel sa "gandeasca cu joja de ulei".
Tag-uri similare
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru