Tunerii de la Switzer oferă un pachet nou pentru Nissan GT-R, care le oferă proprietarilor 1.000 CP la cheie, fără alte bătăi de cap, kitul fiind destinat folosirii zilnice.
Esential
9
secunde îi sunt necesare lui Switzer GT-R USE pentru a parcurge un sfert de milă (402 metri) cu start de pe loc.
Nissan GT-R, un model extrem de popular în rândul tunerilor, a mai primit un pachet.
De data aceasta, vorbim de un kit menit GT-R-urilor folosite zi de zi, pe stradă, realizat de Switzer şi oferit "la cheie". Mai exact, americanii de la Switzer cer 88.990 de dolari pentru a livra un Nissan GT-R de 1.000
CP. Modelul poate fi comandat doar de la anumiţi dealeri din Statele Unite ale Americii şi preţul de mai sus se adaugă la suma pe care o plăteşte un client pentru un GT-R standard. Diferenţa faţă de celelalte pachete pentru GT-R disponibile pe piaţă şi chiar faţă de cele pe care le oferă Switzer este faptul că aceasta este o soluţie ”la cheie”, modelul fiind livrat din start cu modificările realizate de tuneri, nemaifiind nevoie de nicio ajustare suplimentară.
Pachetul Ultimate Street Edition pentru Nissan GT-R include un motor de 1.000 CP, o transmisie întărită, o suspensie cu o gardă la sol redusă şi un set de jante din aliaj "Switzer Signature series".
Graţie acestor modificări, GT-R USE accelerează de la 0 la 100 km/h în puţin peste două secunde şi poate să atingă o viteză de peste 322 km/h în mai puţin de 1.6 kilometri, viteza maximă nefiind precizată. Modelul parcurge iconicul "sfert de milă" în doar nouă secunde, valoare excelentă pentru un automobil oferit în configuraţie de stradă.
Pentru a obţine aceste performanţe, cei de la Switzer au folosit numeroase componente aftermarket. Printre acestea se numără o evacuare sport SS90, un set de filtre de aer high-flow, injectoare high-flow, un set de turbine modificate Switzer, sistem de răcire Switzer, o nouă galerie de admisie, o transmisie PKG, un set de intercoolere Monster şi un nou soft pentru unitatea ECU.
Via Switzer
Tu ai condus in viat ta o masina mai puternica de 140 de cai?
ps: E o intrebare retorica. Raspunsule e evident!
1. Asa cum ti s-a atras atentia si nu de catre mine, mai sus viteza ce poate fi atinsa este de"peste 322 km/h". Faptul ca masina nu poate ajunge la 350 km/h nu rezulta din text fiind doar concluzia ta imbecila. Mai mult decat atat tot in text se spune ca viteza maxima nu e precizata.
2. In al doilea rand, te-ai gandit ca s-ar putea totusi sa existe si o limitare electronica, in sensul in care s-o fi gandit si tunnerul la siguranta soferului si a celor din jur.
3. Rezulta clar din articol ca suspensia nu este cea "standard" asa cum in mod stupid ai afirmat tu initial. "Daca nu cumva au modificat...transmisia" ? Pai rezulta ca au modificat-o.
4. Pentru mine este evident ca faci parte din acea categorie de soferi pentru care "strugurii" sunt prea acrii" si te apuci sa gasesti nod in papura la masini care depasesc cu mult nivelul pe care ai sa ti-l poti permite tu in 4 vieti de-acum in colo. Nu e obligatoriu s-o faci si nu e nicio rusine. Dar cel putin exprima-te cand e vorba de masini nu de super-masini. Sunt convins ca ai fi in stare sa gasesti nod in papura si la un Rols si la un Mustang si la un Camaro si la un X5 (ca sa nu se supere iubitorii de nemtoaice) doar ca sa te dai destept.
Asa ca nu te mai obosi sa-mi spui ce masina conduci tu. Ti-am spus de la inceput ca pentru mine in ceea ce te priveste lucrurile sunt evidente.