Switzer Ultimate Street Edition GTR: 1.000 CP "la cheie"

de Sebastian Toma
Miercuri, 05.12.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Tunerii de la Switzer oferă un pachet nou pentru Nissan GT-R, care le oferă proprietarilor 1.000 CP la cheie, fără alte bătăi de cap, kitul fiind destinat folosirii zilnice.

Esential 9 secunde îi sunt necesare lui Switzer GT-R USE pentru a parcurge un sfert de milă (402 metri) cu start de pe loc.
Nissan GT-R, un model extrem de popular în rândul tunerilor, a mai primit un pachet. De data aceasta, vorbim de un kit menit GT-R-urilor folosite zi de zi, pe stradă, realizat de Switzer şi oferit "la cheie". Mai exact, americanii de la Switzer cer 88.990 de dolari pentru a livra un Nissan GT-R de 1.000 CP. Modelul poate fi comandat doar de la anumiţi dealeri din Statele Unite ale Americii şi preţul de mai sus se adaugă la suma pe care o plăteşte un client pentru un GT-R standard. Diferenţa faţă de celelalte pachete pentru GT-R disponibile pe piaţă şi chiar faţă de cele pe care le oferă Switzer este faptul că aceasta este o soluţie ”la cheie”, modelul fiind livrat din start cu modificările realizate de tuneri, nemaifiind nevoie de nicio ajustare suplimentară.

Pachetul Ultimate Street Edition pentru Nissan GT-R include un motor de 1.000 CP, o transmisie întărită, o suspensie cu o gardă la sol redusă şi un set de jante din aliaj "Switzer Signature series".

Graţie acestor modificări, GT-R USE accelerează de la 0 la 100 km/h în puţin peste două secunde şi poate să atingă o viteză de peste 322 km/h în mai puţin de 1.6 kilometri, viteza maximă nefiind precizată. Modelul parcurge iconicul "sfert de milă" în doar nouă secunde, valoare excelentă pentru un automobil oferit în configuraţie de stradă.

Pentru a obţine aceste performanţe, cei de la Switzer au folosit numeroase componente aftermarket. Printre acestea se numără o evacuare sport SS90, un set de filtre de aer high-flow, injectoare high-flow, un set de turbine modificate Switzer, sistem de răcire Switzer, o nouă galerie de admisie, o transmisie PKG, un set de intercoolere Monster şi un nou soft pentru unitatea ECU.

Via Switzer

Comentarii (13)

  • De vis ... la pensie o sa vand tot si mi-o cumpar ...
    8 5
  • ciudat ca la 1000 cp sa prinda doar 322 km/h..........cu 560 cp de serie prinde peste 300......ori astia 322 sunt limitati din CB datorita anvelopelor, ori e eronat scris in articol 322 km/h ori aia 1000 cp nu prea sunt 1000
    1 13
  • eronat nu cred ca e scris ,or fi o herghelie de o mie dar daca nu cumva au modificat cilindreea si transmisia nu ma astept la calutii aia chiar si o mie la numar sa le creasca aripi
    5 6
  • eronat nu cred ca e scris ,or fi o herghelie de o mie dar daca nu cumva au modificat cilindreea si transmisia nu ma astept la calutii aia chiar si o mie la numar sa le creasca aripi
    2 4
  • Atentie, prinde 322 in doar 1,6 km!
    10 1
  • @west
    Tu ai condus in viat ta o masina mai puternica de 140 de cai?

    ps: E o intrebare retorica. Raspunsule e evident!
    5 7
  • @Misa detin de ani buni de zile una ce depaseste 140 de cai ,te am dezamagit?sper ca da!se pare ca nu ai inteles nimic din comentul meu de mai sus unde subiectul e un nissan gt r de 1000 de cai nervosi care ar vrea sa treaca de 350 km dar sunt limitati de transmisia standard din fabrica in schimb ai putea sa mi spui mai mult despre febletea ta din parcare care sigur e pe motorina!
    4 5
  • Nu, nu mai dezmagit. Mi-ai confirmat parerea despre tine. Cu cati cai depaseste masina pe care o ai suma celor 140 mentionati de mine? Cu vreo 10, nu? Imi cer scuze pentru eroare. Cat despre "febletea mea din parcare".... ha ha ha! Macar sa nu ridic probleme imbecile fata de super masini m-a invatat,
    1 7
  • Erata: "m-ai"
    0 5
  • ,,şi poate să atingă o viteză de peste 322 km/h în mai puţin de 1.6 kilometri, viteza maximă nefiind precizată" cititi mai atenti articolul
    6 1
  • @misa,,probleme imbecile,,? te rog argumenteaza ti opinia si lamureste ma cu iluminata ta parere despre cei 1000 de cai incapabili sa treaca de 350 kmh pt ca pana acuma doar frustrarea si atacul la persoana te au scos in evidenta.........si daca ai sa reusesti sa mi schimbi parerea am sa ti spun cati cai are masina mea peste 140!
    2 1
  • @west

    1. Asa cum ti s-a atras atentia si nu de catre mine, mai sus viteza ce poate fi atinsa este de"peste 322 km/h". Faptul ca masina nu poate ajunge la 350 km/h nu rezulta din text fiind doar concluzia ta imbecila. Mai mult decat atat tot in text se spune ca viteza maxima nu e precizata.
    2. In al doilea rand, te-ai gandit ca s-ar putea totusi sa existe si o limitare electronica, in sensul in care s-o fi gandit si tunnerul la siguranta soferului si a celor din jur.
    3. Rezulta clar din articol ca suspensia nu este cea "standard" asa cum in mod stupid ai afirmat tu initial. "Daca nu cumva au modificat...transmisia" ? Pai rezulta ca au modificat-o.
    4. Pentru mine este evident ca faci parte din acea categorie de soferi pentru care "strugurii" sunt prea acrii" si te apuci sa gasesti nod in papura la masini care depasesc cu mult nivelul pe care ai sa ti-l poti permite tu in 4 vieti de-acum in colo. Nu e obligatoriu s-o faci si nu e nicio rusine. Dar cel putin exprima-te cand e vorba de masini nu de super-masini. Sunt convins ca ai fi in stare sa gasesti nod in papura si la un Rols si la un Mustang si la un Camaro si la un X5 (ca sa nu se supere iubitorii de nemtoaice) doar ca sa te dai destept.
    Asa ca nu te mai obosi sa-mi spui ce masina conduci tu. Ti-am spus de la inceput ca pentru mine in ceea ce te priveste lucrurile sunt evidente.
    0 4
  • @Misa,nu stiu daca esti de gen feminin dar am sa incerc sa par neutru.Nu e cazul sa imiti comportamentul papagalului si sa subliniezi ceea ce au scris si altii referitor la cei 322 km h atinsi in mai putin de o mila,asta tot nu mi arata in cifre ca masina e capabila sa depaseasca 350kmh,,o fi, dar inca nu e demonstrat,,asa ca e doar o presupunere imbecila de a ta ca poate, cat pt punctul doi creat de tine cu limitarea electronica implementata pt siguranta tuturor papagalilor indiferent de culoare penajului ,nu e precizata in text asa ceva ,vad ca ati place sa colorezi lucrurile ca sa inclini talerul in favoarea ta,''suspensia''?eu nu ma m referit nici o clipa la ea,in schimb la transmisie ,da,''INTARITA'',da ,poate trece drept o modificare substantiala si ce ma amuzat cel mai mult punctul 4,unde cu toata frustrarea ta ce o emani ai decis un atac la persoana mea pe un teren virtual ,patetic,daca esti gen feminin inteleg, poate din cauza ca deti o tapiterie urata pe care nu poti sa o schimbi,cat despre masina mea.....doar nu credeai ca vreunul din neuronii mei ar fi muncit cu un sfert de norma ca sa ti ofere tie o astfel de informatie
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru