Suzuki vrea să-şi recupereze acţiunile deţinute de Volkswagen
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Cei de la Suzuki vor să recapete pachetul de acţiuni deţinut de nemţii de la Volkswagen. În decembrie 2009, Volkswagen a cumpărat 19.89% din acţiunile Suzuki pentru a marca debutul unui parteneriat ce urma să le confere nemţilor acces la experienţa Suzuki în materie de automobile mici, în timp ce japonezii obţineau tehnologie hibridă de la nemţi. Între timp, lucrurile nu au mers ca pe roate, iar cei doi parteneri nu au realizat niciun model împreună. Relaţiile s-au răcit între timp, iar nemţii sunt pregătiţi de proces, în timp ce japonezii îşi vor doar acţiunile înapoi.
"În absenţa colaborării cu Volkswagen şi în condiţiile nerespectării termenelor din contractul nostru, nu avem niciun motiv sa continuam colaborarea. Odată cu încetarea paterneriatului, nu mai există niciun motiv pentru ca Volkswagen să păstreze acţiunile Suzuki. Acum ne vom concetra pe restaurarea relaţiei dintre Volkswagen şi Suzuki, respectiv atingerea punctului în care se aflau ambele companii înainte de semnarea parteneriatului.Sper că Dr.
Winterkorn va onora această parte alături de mine.", a declarat Osamu Suzuki, şeful mărcii cu acelaşi nume.Suzuki deţine doar 1.49 procente din acţiunile Volkswagen şi le-a cerut nemţilor să respecte termenii contractului. Japonezii s-a plâns că Volkswagen nu le-au oferit tehnologie şi că au încălcat o serie de termeni din contractul semnat în 2009. Cei de la Volkswagen au răspuns cu fermitate şi au declarat că japonezii au fost "teatrali" şi că nu au încălcat contractul în niciun fel. Totodată, nemţii se declară dezamăgiţi de comportamentul celor de la Suzuki în această privinţă şi susţin că nu există niciun temei legal în baza căruia trebuie să renunţe la acţiunile lor din cadrul Suzuki.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (3)