Suzuki promite să facă puţină curăţenie în gama sa de modele îmbătrânite. Potrivit oficialilor mărcii japoneze, gama Suzuki nu va mai include modelele Grand Vitara şi Alto, începând cu sfârşitul acestui an.
Primul candidat pentru lăsarea la vatră va fi cel mai mare SUV al gamei, Grand Vitara, care se va despărţi de public odată ce toate modelele existente în prezent la dealeri vor fi epuizate. Asta înseamnă sfârşitul acestui an.
Locul său nu va fi ocupat de un urmaş, întrucât Suzuki nu a anunţat nimic în acest, intenţiile sale fiind de a renunţa momentan la prezenţa în acest segment. În aceste condiţii, cel mai mare SUV din gamă va rămâne actualul Suzuki S-Cross, înlocuitorul lui SX4.
Chiar şi aşa, Suzuki nu va renunţa la numele Vitara, acesta urmând să fie dus mai departe, sub forma unui SUV de segment B, rival pentru Nissan Juke, anticipat deja de o primă imagine oficială. Debutul va avea loc luna viitoare, în cadrul Salonului Auto de la Paris.
Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică
După ce va renunţa la Grand Vitara, Suzuki se va descotorosi şi de Alto, un model care nu s-a bucurat de o carieră promiţătoare. Despărţirea va avea loc în primăvara, locul său urmând a fi luat de Suzuki Celerio, anunţat deja de niponi. Celerio va fi produs în Thailanda şi va fi ceva mai mare decât Alto.Suzuki Celerio, înlocuitorul lui Alto, vine să fure din clienţii lui Renault Twingo
Si astept un succesor pt Jimmy, macar un motor de 1.6 mai puternic.
Cinstit, ai condus vreodata Jimny in off road? Nu are nevoie de motor mai mare si mai puternic. Si tot cinstit, fara sa goagalesti, ai idee ce putere avea primul Landy? Dar actualul Defender? Stii ca Samurai care este un veteran al Off roadului avea un motor mai putin puternic decat Jimny? De unde dorinta de atata putere?
In urma acestuia, la insistentele mele, SUZUKI ROMÂNIA, Magyar Suzuki ZRT. – Reprezentanţă (nu avem importator) a scos de pe site-ul www.suzuki.ro cele 2 modele.
Pe 20 aprilie 2014 expun la Beijing un model care nu se mai fabrica?
http://www.globalsuzuki.com/globalnews/2014/0420.html