Suzuki va avea motoare diesel de la VW
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa ce VW a cumparat 19.9% din Suzuki iar cele doua parti au anuntat un parteneriat care consta mai ales in colaborari de ordin tehnologic, japonezii isi vor echipa unele modele cu motoare TDI. Osamu Suzuki, directorul general al Suzuki, a anuntat atat revizuirea parteneriatelor cu Renault si grupul PSA, cat si intentia de a cumpara motoare diesel de la VW.
Producatorul japonez de masini din clasa mica si SUV-uri de dimensiuni reduse are legaturi cu producatori japonezi si livreaza versiuni rebranduite ale propriilor modele si a altor modele, sub licenta OEM (Original Equipement Manufacturer). "Alianta dintre Suzuki si Volkswagen este foarte stransa. Vom efectua cercetari comune in toate domeniile, inclusiv in cel al masinilor hibride, diesel si electrice sau vom incerca sa invatam de la ei", declara directorul companiei japoneze. Cei doi producatori studiaza si posibilitatea folosirii unor platforme si piese comune.
In ciuda legaturilor stanse in cercetare si dezvoltare, cele doua branduri planuiesc sa-si pastreze retelele de vanzari separate.
"Suzuki nu va folosi reateaua de distribuitori Volkswagen din America de Nord sau China si nici Volkswagen nu va face acelasi lucru in India", spune Osamu Suzuki. Maruti-Suzuki are cel mai mare numar de masini vandute in India, iar VW este cel bine vandut brand auto din China.via | just-auto.com (inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Toyota a lansat modelul C-HR în 2016. Iată că în 8 ani, Toyota a atins pragul de un milion de modele C-HR vândute pe piața europeană. (22.12)
-
Toyota oferă acum modelul Alphard sub forma unui Plug-in Hybrid. Cu o autonomie electrică de 73 de kilometri, este primul monovolum PHEV de pe piața japoneză. (22.12)
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Wv nu a mai scos ceva original demult,aceeasi poveste ba umflata ba intrata la apa,consuma ulei in draci si c-r,sa cada catalizatoarele, ce vrei sa moara de foame VW,am avut Polo la serviciu manca ulei pe paine,am vaut Golf manca ulei ca dracu,si cam toate, e facut motorul cu schepsis,plus ca la piese erau crima de scumpe,Suzuki vroiau tehnologia de diesel,cum o fura cum le dau papucii,la bezinare au luat de la Opel dar surpriza, nu vor sa renunte la proiectel in comun gen Agila,oare de ce?la benzinare Opel este tatic,sa auzim de bine si MOARTE OREZARILOR HOTI SI PERVERSI CU MASINI CALCULATE LA MM SI PRETURI DE DIAMANT LA INTRETINERE.
La mai mult ulei consumat simpaticilor!
1. Pustan, in nici un caz mai ales ca am terminat o facultate de specialitate, anume Transporturi, la a.r.-uri daca stii ce inseamna.
2. Prima masina, iar nu ai nimerit-o. Bere nu beau.
3. Orice masina consuma, intr-adevar, dar insesizabil sau sa nu fie nevoie sa completezi pana la revizie. Nu cum este cazul la TDI (da, este pump duse stiu povestea...) cum in cazuri speciale sa umblii cu bidonasul dupa tine.
4. Partea cu HDI trebuie sa recunosc ca esti primul care il aud (si da, ai dreptate) ca spune despre TDI ca este vazut mai prost fata de HDI. Uite ca se poate.
Deci comentezi aiurea prin porumb. ABC stiu ca am. Daca ai fi fost intr-adevar cum te crezi ai fi comentat scurt, eficient si la obiect dar cum am spus incerci sa pari ceva ce nu esti.
P.S. Ceea ce vroiam sa spun de la inceput, fara replici din partea "inteleptilor". Imi pare rau ca Suzuki a ajuns la TDI, dar cum am mai spus cota diesel la suzuki nu este prea mare. Deci sa se ramana la benzinele lor de capacitate mica, ieftin de intretinut, cu distributie pe lant si consum bun. Numai bine si mai usor cu replicile de sus, ca nu impresioneaza pe absolut nimeni. Adevarul nu a bucurat pe nimeni, sper sa intelegi si sa ne auzim in tonuri bune.
Scuza-ma ce facultate ai terminat ? AR-uri ? CUm adik? poate A.R. (autovehicule rutiere) nu "rutieruri"... Ma rog...In ce oras ?
@adn Opel. Dupa cum zicea si bulgaru...Pariez ca opelul este prima ta masina,este ? Apreciam mai degraba daca ziceai de diesel de opel DTI, CDTI ? De cuplu la turatie mica...etc...etc..nu de benzinare :)) pariez ca ai Opel Astra Hatchback 99-01 1.6 16v
NU SUNT FAN WV,dar MANAGERUL de acolo,este un ZEU... Voi realizati cati bani fac cei de la grupul WV? ▲ 6,333 miliarde € (2008)
2) faptul ca am terminat ar-u' nu m-a impiedicat sa imi iau un audi :)) in ciuda faptului ca auzisem de aceste "zvonuri" la cursuri :D ( mituri romanesti: frantuzoaicele sunt f proaste, japonezele sunt fiabile, nemtoiacele sunt no 1 si bineinteles VW CONSUMA ULEI s.a.m.d)
3)de cati litri de ulei este nevoie la o revizie pt un motor 1.9 tdi pd si cat consuma pana la urmatorea revize? pun acesta intrebare pt ca ma gandesc ca daca ai terminat ar-ul trebuie sa fi invatat la vreun curs asta! teorie stim toti ...practica ne omoara!
4) intra pe vwforum si cauta topicul " masina imi consuma 2 bidoane de ulei pana al urmatorul schimb, ce sa fac?" DACA EXISTA ;)
5) de la ce provine acel zgomot de tractor la pd si de ce el nu apare la c-r (o explicatie scurta dc se poate ca doar ai terminat AR)
6) bafta!
Va doresc sincer, toate cele bune.
Am avut multe masini pana acum,de la Dacia ,aici toata gama ,pana la straine,am 37 de ani ,am facut studii de specilitate in auto,chiar Opel este marca buna,si nemtii stiu asta desii este considerata populara dar respectata,americanii nu au renuntat la Opel ca este un brand in lume si un varf de tehnologie,pacat ca Suzuki ajunge la motoare de VW o sa cada in derizoriu si se va scufunda odata cu VW IN CEL MAI RASUNATOR FALIMENT,acest Vw a preluat de OPEL SINTAGMA DAS AUTO SI MULTE ALTE SUCCESE OPEL,nu uita domnule ca OPEL ESTE DETINUT DE SOLDATUL PLANETEI SI NU CADE CURAND ,ESTE VORBA DE IMAGINE GLOBALA,ai fi vrut ca VW sa fie la americani dar ciu ciu ,nu vor americanii rahaturi in tara lor ca TUAREG SI POLO,sa auzim de bine.
Carlos Sainz - castigator al raliului Dakar 2010
Pt ei nu exista HDI JTD. TDI E BEST . E un fel de tatal-nostru pt ei.
Astea is cele mai mari frustrari ale mele.
GM si Fiat au acele motoare comune pentru ca sunt dezvoltate impreuna.
Suzuki nu are treaba cu motoarele, ei au/(au avut) incheiat doar niste parteneriate atat cu GM cat si cu Fiat.
CE NU INTELEG EU, de unde naiba au adus astia vorba de motoarele HDI cand nu exista asa ceva pe Suzuki.
1.3 diesel de pe modele mai mici e GM/Fiat.
2.0 diesel de pe SX4 este Fiat.
Iar 1.9 diesel de pe Grand Vittara este Renault
Si da urasc VW dar nu din cauza lor ci din cauza cocalarilor din romania pentru care exista doar VW si nimic altceva. La fel si cu TDI-ul. Te-am pupat
Personal daca as vrea sa-mi iau Opel mi-as cumpara fie noul Astra( asta visand) ,fie Astra Clasic. Fiindca este pe piata cam de vreo 11 ani (corecteaza-ma daca gresesc) si presupun ca si-au remediat probleme de proiectare (bucsarie,plastice,izolatie,partea electrica,etc...etc..)
@ 4 all = Nu voi spune niciodata ca TDI este cel mai tare motor diesel...Spun doar ca este cel mai vandut motor de piata mondiala. CORECT ??
Curand am condus un JTD de 120 cp...tot respectul...
Despre HDI....ma abtin de la comantarii. Am un Peugeot 207 ,1.4 HDI....Ideal in ORAS...COSMAR pe drumuri extraurbane.
@bbb= Nu poti ura un brand ca Vw doar pentru ca audiofilii de manele au asa ceva...(sau bmw) . Sincer da-mi un VW/ BMW (masinile "cocalarilor") si crede-ma pe cuvant,ca nu ma voi simtii stanjenit deloc ca o alta persoana asculta manele la 2 pasi de mine,cu acelasi tip de masina de masina..chiar si motor :)).... P.S. : EXCLUS PISICUTE 316,cu M pe ele .
__STIMA___