Esential
23.994 | de unităţi a vândut Suzuki pe piaţa din SUA în 2010. |
După discuţiile aprinse cu Volkswagen, Suzuki se pregăteşte să traverseze încă o perioadă grea din cauza aprecierii yenului şi a vânzărilor în scădere. Constructorul japonez a anunţat oficial, prin vocea purtătorului de cuvânt John Holland, că nu va participa la Salonul Auto de la Los Angeles, deşi iniţial confirmase prezenţa. Potrivit declaraţiei, decizia a fost una luată recent.
Suzuki nu va boicota doar Salonul de la Los Angeles, ci şi cel mai mare eveniment auto al începutului de an. Niponii vor absenta şi anul acesta de la Salonul de la Detroit, acolo unde nu au mai fost prezenţi încă din 2008, de când criza economică a zdruncinat lumea auto.
Purtătorul de cuvânt Suzuki a explicat deciziile de absentare: "Pentru sezonul următor, brandul nostru va participa selectiv în cadrul evenimentelor auto, doar acolo unde povestea noastră are o anumită rezonanţă sau importanţă."
Decizia Suzuki de a absenta de la Los Angeles şi Detroit are o oarecare acoperire, având în vedere că vânzările constructorului au scăzut dramatic pe piaţa din SUA.
Dacă în 2007 Suzuki vindea peste 100.000 de maşini în 20 din statele americane, în 2010, cifra a scăzut până la 23.994 de unităţi.via | carscoop
Faptul ca un constructor de anvergura lui Suzuki nu participa la niste saloane pe o piata unde nu vinde cine stie ce nu vad un motiv pentru a incepe sa le cant prohodul sau sa-i scuip.