Suzuki Swift, model vândut în peste trei milioane de exemplare şi ajuns la a treia generaţie, va primi un facelift. Reprezentanţii diviziei belgiene a mărcii Suzuki s-au grăbit să prezinte noul model, încălcând propriul embargo privind data dezvelirii noii versiuni. Modificările aplicate modelului nu sunt majore, fiind implicat un set de LED-uri pentru blocurile optice faţă, o grilă faţă restilizată, o bară faţă restilizată, oglinzi laterale restilizate şi un set de proiectoare modificate.
Gama de motorizări a modelului japonez include un motor pe benzină şi un diesel. ”Benzinarul” este oferit atât în versiune cu transmisie manuală, cât şi î nversiune cu transmisie automată. Prima versiune dezvoltă 94 CP, are un consum mediu de 5.0 litri la sută şi emite 116 grame CO2 pe kilometru. Versiunea echipată cu o transmisie automată cu patru trepte oferă tot 94 CP dintr-un motor de 1.2 litri, dar are un consum mediu de 5.6 litri la sută şi emite 128 grame CO2 pe kilometru.
Versiunea diesel are o cilindree de 1.3 litri, este cuplată unei transmisii manuale cu cinci trepte, livrează 75 CP şi se mândreşte cu un consum mediu de 3.9 litri la sută.În standard, pe lângă dotările obişnuite, Swift facelift are şapte airbag-uri, ESP şi garanţie cinci ani.Toate modificările estetice vin cu o nouă nuanţă disponibilă pentru exterior – auriu, aceasta fiind prezentată şi în imaginile de presă deconspirate de reprezentanţii mărcii japoneze. Suzuki ar putea lansa noul Swift facelift la Salonul Auto de la Frankfurt, programat pentru luna septembrie. Pentru moment, nu există informaţii suplimentare despre versiunea restilizată a subcompactei nipone.
Via Suzuki
Am piciorul destul de greu si ma descurc onorabil intr-o varietate de situatii (urban/extra-urban/autostrada), atata vreme cat nu mi-e frica sa apas pedala de acceleratie (atunci cand se poate). Reversul medaliei e consumul, dar orice masina consuma atunci cand apesi acceleratia...
Pana si la Fifth Gear sa spus ca Daihatsu Charade (model din 90) este cea mai rezistenta masina din lume si au demonstrat asta printr-un test extrem.
@Scorpyon, nu stiam ca Daihatsu se remarca printr-o asemenea calitate! De fapt, mea culpa: nu prea am bagat in seama aceasta marca......mie nu mi-a sugerat niciodata nimic.
@Mafia, nu te lega singur la ochi, stii bine ca Toyota a iesit destul de sifonata la SOT......Te rugasem odinioara sa recunosti barbateste. Eu am facut-o cu Encore......o fac si cu Malibu, no problem! Da, intuiesc sistemul tau de gandire; este ca si cum as zice "Ca maica-mea nu-i nimeni pe lume in virtute"......Dar sa nu uitam ca si ea este......femeie.
Deci mai ciuckcea, neam de chiamchuk, lasa-ne cu taiota si intoarce-te la prinsul oilor din goana calului si vanatoarea cu vulturul pe antebrat. Acolo sunt sigur ca te pricepi mai bine ca oricare dintre noi.
On topic. susuchi inca mai exista pe piata? Cat mai au pana-i cumpara VW cu totul?
1. Nu m-am simtit jignit; faceam doar o corectura ca masinile Suzuki sunt corecte si dpdv al prestatiilor dinamice, nu numai al pretului.
2. Si eu pretuiesc siguranta, drept pentru care m-am orientat spre SX4 care in dotarea superioara GS are airbaguri frontale,laterale&cortina, ABS&EBD&ESP, isofix. Iar Swift-ul sta la fel de bine ca dotari chiar in versiunea intermediara Special Edition.
@zarnesteanu, bag de seama ca tu urasti cumplit "jnapii"......Si la celalalt amic al meu, @Lache, am observat aceeasi tendinta. Poate va puneti intrebarea ce marci nu suport eu sub nicio forma. De fapt, va spun eu ce nu suport: crima! Cu aceasta ocazie, afisez repede aici un protest international, pana nu ma prinde sefu' la butoane.
The leaders of GM are murderers.
They killed:
--- Oldsmobile (the muscle-car's inventor);
--- Pontiac (the iconic GTO);
--- Saab (professionals of aerodynamics);
--- Hummer (the feeling of the savage power);
--- Buick (now just an Opel clone);
--- GMC (a pale shadow of Chevy Trucks & Vans);
--- Cadillac (a ridiculous attempt to copy BMW);
--- even Chevrolet (Opel parts and Asiatic stuff/know-how/workforce).
So, GM means: German Manufacturing or Old Parrots Exhibit Lying.
La pomul laudat nu te duci cu sacul.Toyota este o masina buna,fara problem,dar am ajuns sa o urasc .Din cauza unora de pe aici.Am avut mitsi,nissanuri,honda.Mai am o Honda si o europeana.Honda este un V-tec SIR blue top engine.Este o masina rapida,fara problem prea mari.Placute de frana ,curea de distributie,bujii,becuri...Mi s-a dus modulul de la caseta de directive.Este actionata electric.Toate au probleme.Acum au inceput sa scartie plasticele din interior.Enjoy! Cealalta masina(europeana)mai batrana cu un an,dar nu scartie nimic.
Deci?
...si totusi, daca era antifonata mai bine si usile la inchidere nu sunau a tabla goala...ce bine era; de exemplu Toyota Yaris e mai bine antifonata....dar are si cateva mii de euro in plus
Stima!
http://www.youtube.com/watch?v=U_gJ4T7jdpQ