Suzuki Splash facelift, imagini şi informaţii oficiale

de Sebastian Toma
Joi, 05.07.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Suzuki Splash a primit un facelift subtil. Modelul prezintă o serie de artificii estetice şi o lungime mărită cu 60 de milimetri.

Suzuki Splash a primit un facelift subtil odată cu generaţia 2012. Japonezii au redesenat barele de protecţie, capota şi grila faţă, în timp ce interiorul a primit finisaje şi materiale noi. Scaunele au un nou material şi o nouă schemă grafică, în timp ce consola centrală are un finisaj piano black. Cotierele integrate în feţele de uşi din faţă au fost îmbrăcate în material textil negru. Odată cu facelift-ul, modelul nipon a devenit mai lung, lungimea sa crescând cu 60 de milimetri până la un total de 3.775 milimetri.

Paleta de culori oferită în gama Suzuki Splash a primit o nouă nuanţă metalizată – Sparkling Blue, care completează nuanţele Galactic Grey, Silky Silver şi Cosmic Black, pe lângă nuanţele solide Superior White şi Bright Red. Gama de motorizări a lui Splash include două unităţi 1.0 VVT de 68 CP – un motor cu trei cilindri în linie şi un 1.2 Dual VVT de 94 CP, propulsor cu patru cilindri în linie care a debutat în gama Swift. Propulsorul de 1.2 litri poate fi comandat şi în compania unei transmisii automate.

Esential 94 de cai putere oferă motorul de 1.2 litri Dual VVTI din gama Suzuki Splash.
Nivelul de echipare de top, oferit alături motorul de 94 CP, include ESP, airbag-uri cortină, jante din aliaj de 15 inch, proiectoare de ceaţă, acces şi pornire fără cheie şi geamuri spate cu tentă fumurie.
Cei de la Suzuki au păstrat poziţia înaltă la volan pentru Splash, apreciată pentru nivelul superior de vizibilitate oferit, spun reprezentanţii mărcii. Bancheta spate este fracţionabilă 60/40 şi oferă un volum de încărcare de 573 de litri odată ce este pliată.

Via Newspress (înreg.)

Comentarii (3)

  • Ce mi se pare ciudat e ca acelati motor il ofera si toyota pentru vesiunile pe benzina ''vvt-i''.Ciudat!
    2 5
  • Pozitia inalta nu este apreciata de la niciun client intreg la minte sau care a condus o berlina macar o data.

    Nu ma intelegeti gresit este o senzatie misto cand stai mai sus decat multe masini sau cand M5 nu mai pare asa inalt cum pare in berlina.

    Dar in acelasi timp vederea este mult ingreunata de montanti si de acoperis.

    Cand am condus prima daca Splash-ul am zis ca ii nu ajung la destinatie. Nu vedeam semafoarele neam. Mi-a luat o luna sa imi ajustez pozitia si sa ma invat cu ideea.

    In rest masina e solida. Merita banii.
    8 6
  • Calingura
    Eram beat dar s-a inteles. Cand X5....
    4 7

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru