Suzuki nu va face un rival pentru Tata Nano
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Japonezii de la Suzuki au renuntat la ideea de a construi un rival al lui Tata Nano pentru pietele emergente, in ciuda succesului inregistrat de modelul indian. Desi Suzuki si partenerii sai de la Maruti controleaza peste 50% din piata din India, acestia nu vor crea un rival pentru Tata Nano deoarece acesta nu ar mai avea aceleasi calitati cu celelalte vehicule ale sale.
Seful acestei marci, Osamu Suzuki, a declarat ca o masina mai ieftina decat actualele modele oferite pe pietele emergente "nu ar mai fi masina". Prin aceasta declaratie Osamu Suzuki a subliniat increderea pe care o are in actuala gama oferita de producatorul japonez, alaturi de intentia de a nu face rabat de la calitate in schimbul profitului pe termen scurt.
Directorii Suzuki sunt ingrijorati de nivelul scazut de siguranta si confort pe care il ofera un model extrem de ieftin cum este Tata Nano. Japonezii nu vor nici macar sa ia in considerare un sistem de stergere al parbrizului cu un singur stergator, care ar eroda standardele cu care marca japoneza si-a obisnuit clientii.
Ramane de vazut daca strategia japonezilor de la Suzuki va da roade pe o piata pe care producatorii se lupta sa ofere modele din ce in ce mai ieftine.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Suzuki a dezvăluit oficial noul eVitara. Acesta este primul model electric al mărcii și va fi lansat pe piața europeană în vara lui 2025. (04.11)
-
BMW a anunțat startul producției noului M5 Touring, varianta break a modelului de performanță. Noul model este produs la uzina germană din Dingolfing. Totodată, a fost anunțat și prețul de pornire pe piața din România. (04.11)
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
Dupa parerea mea, geniala remarca, nici nu putea s-o nimereasca mai bine.
anyway, Suzuki ar putea face o greseala ignorandu-l pe Nano. Intradevar masina nu prea e (dupa standardele europene si probabil de bun simt) Dar Nano chiar daca e din liga de juniori poate accesa o buna parte din piata. Nano este gandit de indieni pentru indieni tiand cont de specificul pieteti (venituri) si de infrastructura (orase inghesuite, stradute intortocheate super aglomerate).
50% din piata nu spune nimic. Nano va aborda cumparatorul sarac care vrea sa treaca de la nenorocita de motoreta la un asa zis automobil. Si o va face cu succes pentru ca nisa asta de piata (de cateva milioane) nu este luata in considerare. Cand ignori cu buna stiinta un potential imens de clienti poti sa te culci pe lauri si sa spui cu nonsalanta: detinem 50% din piata, ni se flutura! Wrong! Dincolo de piata pe care o vede si joaca Suzuki mai este una, cea pe care Nano s-ar putea sa ajunga sa detina 100% si din care sa scoata mai multi bani decat o face Suzuki si restu'
parerea mea.
2. unitatile vandute nu au nici o legatura cu cota de piata.
3. "argumentul" cum ca varianta europeana a lui nano este un esec total este useless. Din cate stiam articolul face referire la piata indiana.
4. marja de profit chiar si minuscula poate fi reala daca vinzi destule unitati.
5. intre a studia o piata si a intelege o piata e diferenta de la cer la pamant.
astept totusi niste argumente viabile care sa-ti sustina atitudinea usor superioara
Putem spune ca in india se foloseste sintagma: divide et impera, numai ca la ei nu e vb de dezbinare ci de vanzare.
Pt fan ca sa inteleaga si el: vinde si stapaneste, adicatelea.
Ms ca mi-ai dat un motiv sa ma distrez! :))
dan mi-a dat o replica la care am raspuns. Cred ca se va ridica peste nivelul tau si va continua (daca doreste) o discutie seriosa pe baza subiectului articolului.
Deci, esti pe langa si iti sugerez sa ramai la galerie, nu intra in arena nu stii "sa joci".
iar corectura e binevenita fara a schimba datele problemei
merci