Suzuki Kizashi Sport a debutat la New York fara motorul V6 de 3.6 litri

De Sebastian Toma
Publicat Miercuri, 31.03.2010
Japonezii de la Suzuki au prezentat pachetul Sport pentru Kizashi la Salonul Auto de la New York. Modelul este echipat cu un motor de 2.4 litri de 185 CP, in locul propulsorului V6 de 3.6 litri anuntat initial.

Pachetul Sport pentru Suzuki Kizashi a debutat la Salonul Auto de la New York. Spre deosebire de versiunea anuntata initial, modelul prezentat la New York nu era echipat cu un motor V6 de 3.5 litri, ci cu un propulsor cu patru cilindri in linie, care avea o cilindree de 2.4 litri. Se pare ca motorul V6 cu care era echipata versiunea Sport a lui Kizashi este de provenienta GM, iar japonezii au renuntat la parteneriatul cu americanii. In ciuda aliantei cu Volkswagen, japonezii nu au primit niciun motor TSI sau TFSI din gama constructorului german.

Singurele modificari operate la nivelul acestui model stau la nivelul exteriorului si al suspensiei. Suspensia acestui model este mai ferma fata de cea cu care este echipata versiunea standard a lui Kizashi, iar garda la sol a fost redusa cu cativa milimetri. Exteriorul acestui model a primit modificari subtile in materie de design, care pot fi sesizate doar la o analiza atenta. Astfel, bara fata primeste o extensie subtila, bandourile laterale sunt cromate, iar pragurile laterale primesc si ele un set de extensii.

Interiorul primeste si el o serie de accente din piele neagra, care imbraca volanul, scaunele si maneta schimbatorului de viteze.

Motorul de 2.4 litri al lui Suzuki Kizashi dezvolta 185 CP si un cuplu motor de 230 Nm. Acesta poate fi echipat fie cu o transmisie manuala cu sase trepte, fie cu o transmisie automata CVT si un sistem de tractiune integrala. Pachetul Sport pentru Suzuki Kizashi poate fi comandat doar pentru doua versiuni de echipare ale acestui model – respectiv GTS si SLS. Performantele de care este capabila noua versiune a lui Kizashi nu au fost inca dezvaluite.

Via | Autoblog

Comentarii (8)

  • Victor
    Suzuki Kizashi V6 & TDI-CR
    Cred ca in toamna la Paris va debuta Kizashi cu motor V6 benzina de provenienta VW Group, tot la salonul din capitala Frantei fiind asteptat sa debuteze versiunea diesel 2.0 TDI-CR de origine VW .
    6 4
  • Andrei
    Mersi pt info din nou,Victor! Si mersi ca nu ne-ai uitat! Comentariile tale sunt de real folos!
    2 4
  • Mircea
    Motoare VW
    Intr-o prima faza, nu cred ca motoarele pe benzina o sa fie cele preluate de la VW pentru Kizashi, ci cele diesel, unde Suzuki chiar este "descoperit" in acest moment.
    4 0
  • Victor
    @ Mircea
    Suzuki Kizashi are nevoie de un motor V6 atat ca vector de imagine ( va fi oferit doar cu tractiune integrala ) cat si pentru piata americana, americanii desi au renuntat in mare parte la V8, sunt reticenti sa treaca la motoarele in 4 cilindri, motoarele V6 fiind prima lor optiune . Ca sa implementezi un motor nou pe o masina dureaza aprox 6 luni, iar cum acordul VW-Suzuki s-a parafat in decembrie 2009, timpul a fost insufient sa vedem la New York modelul Kizashi cu V6 de origine VW Group .
    2 2
  • Mircea
    @Victor
    Este posibil sa ai dreptate, dar trebuie sa tii cont si de urmatoarele:
    - Americanii au inceput sa constientizeze si ei fenomenul diesel si VW este printre putinii producatori care vand autoturisme cu motoare diesel in America de Nord;
    - Rare au fost cazurile in care VW a dat motoare pe benzina in afara grupului; in schimb, 1.9 TDI-ul l-au impartit si lui Ford/Volvo, iar 2.0 TDI-ul se gaseste si pe Mitsubishi;
    - Se cunoaste deja interesul Suzuki pentru motoarele diesel, in conditiile in care acum au motoare ba de la Renault, ba de la Fiat.
    2 0
  • Victor
    @ Mircea
    Ford si Volvo nu au luat motorul 1.9 TDI de la VW, utilizand motoare diesel dezvoltate in comun de Ford si PSA . Referitor la motoarele diesel in SUA ai dreptate, VW Jetta 2.0 TDI-CR este un best-seller pe piata americana .
    4 1
  • Mircea
    @Victor
    Da-mi voie sa te contrazic. Conform wikipedia (referitor la prima generatie a lui Ford Galaxy):
    The Galaxy used predominantly Volkswagen Group mechanicals, most notably the 2.8 litre VR6 petrol engine from the top versions of the Volkswagen Golf, as well as Volkswagen Group's 1.9 litre Turbocharged Direct Injection (TDI) turbodiesel unit.
    In ceea ce priveste Volvo, cauta si tu pe net despre motorizarile diesel ale primei generatii de S40.
    1 0
  • Victor
    @ Mircea
    Ai dreptate despre prima generatie Ford Galaxy, au trecut ceva ani de la lansare . Referitor la prima generatie Volvo S40, aceasta impreuna cu sora ei ( Mitsubishi Carisma ) au utilizat motoare diesel Renault ( http://www.answers.com/topic/mitsubishi-carisma ) .
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru