Esential
26.500 | de euro cu TVA este preţul de plecare al noului Suzuki Kizashi. |
178 | de cai putere livrează motorul de 2.4 litri introdus pe Kizashi. |
26.500 | de euro cu TVA este preţul de plecare al noului Suzuki Kizashi. |
178 | de cai putere livrează motorul de 2.4 litri introdus pe Kizashi. |
Aşa cum a promis, Suzuki a adus anul acesta la Salonul Auto de la Paris modelul Kizashi Sport, privit ca versiunea europeană a modelului de clasă medie, vândut deja pe piaţa din Statele Unite. La numai două luni de la debutul său parizian, modelul japonez ajunge şi pe piaţa din România, unde îşi propune să concureze cu greii segmentului, Volkswagen Passat, Opel Insignia sau Citroen C5
Pentru a putea pune la încercare potenţialul omologilor săi de clasă D, Kizashi este oferit pe piaţa autohtonă cu o motorizare entry-level de 2.4 litri, singura disponibilă în acest moment. Propulsorul pe benzină livrează 178 de cai putere la 6500 de rotaţii şi un cuplu motor de 230 Nm la 4000 de rotaţii.
Singura opţiune de motorizare este oferită în România în două configuraţii. Prima dintre ele este cea cu transmisie manuală în şase rapoarte, care livrează resursele motorului punţii anterioare şi promite o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h în 7.8 secunde şi o viteză maximă de 215 km/h.
Valorile consumului pendulează între 6.3 litri/100 de km în mediul urban şi 10.6 litri la 100 de km în afara sa. Preţul fixat de importatorul Suzuki în România este de 26.500 de euro cu TVA inclus.Pentru cei care îşi doresc o cutie automată, Suzuki oferă transmisia sa CVT, dispusă să livreze resursele motorului ambelor punţi, cu ajutorul unei tracţiuni integrale. Performanţele scad cu o secundă la capitolul acceleraţie, iar viteza maximă se opreşte la 205 km/h.
Creşte de asemenea şi consumul: în mediul urban este etichetat cu 11.3 litri/100 de kilometri, în timp ce în extraurban valoarea sa se opreşte la 6.6 litri/100 km. Preţul pentru acest vârf de gamă pleacă de la 29.500 de euro cu TVA.
Asemeni omologului său de peste Ocean, Kizashi-ul vândut în Europa şi implicit în România se va individualiza prin jantele de 18 inch din aliaj, prin garda la sol coborâtă cu 10 mm, grila frontală de tip fagure, spoilerele revizuite uşor şi pragurile laterale.
Accentele sportive se transmit şi în interior, unde japonezii au introdus un volan sport îmbrăcat în piele perforată, cusută cu aţă contrastantă, asemeni scaunelor.
Nu lipsesc nici inserţiile cromate, regăsite la nivelul planşei de bord şi al portierelor.
( corectati si stergeti coemntariul meu pls :) )
La cate variante ai la banii astia...
La ce motoare produc momentan concurentii, la ce taxe sunt... sunt curios cum o sa arate in realitate.
Arata bine, sunt si alte variante mai interesante la banii astia, dar trebuie sa fie intradevar superbuna ca sa convinga intr-un segment in care pretentiile sunt maricele.
@bogdan: unde este asamblata masina? ceva info?
Mersi
* ESP + TCS
* Múltiples airbags
* Dirección asistida
* Cuatro elevalunas eléctricos
* Botón Start
* Entrada sin llave Keyless Go
* Espejos eléctricos
* Climatizador automático
* Llantas de aleación de 18 pulgadas
* Cola de escape
* Ordenador de viaje
* Volante forrado en piel
* Asientos eléctricos
* Tapizado en piel
* Asientos calefactables
* Radio CD MP3
* Puerto USB
* Bluetooth
* Faros de xenón
* Lavafaros
* Sensor de lluvia
* Autoencendido de luces
* Control de velocidad
* Suspensión deportiva
* Faros antiniebla
* Cristales tintados
* Asistente al aparcamiento delantero y trasero
* Techo solar eléctrico
Cumpara un Kizashi si primesti cado' un Splash
Consum mai mare extraurban? Mira-m-as! Ced ca trebuie corectat.