La începutul acestui an, presa britanică a menționat că Suzuki va elimina Jimny din gama europeană din cauza emisiilor ridicate. La scurt timp de la apariția acestei informații, reprezentanții producătorului nipon au declarat că modelul "va fi comercializat în cantități foarte limitate în 2020".
Cu toate acestea, oficialii Suzuki au revenit asupra deciziei și la jumătatea anului au anunțat că Jimny va fi retras din oferta europeană până la finalul lui 2020.
Pentru a putea supraviețui în continuare pe Bătrânul Continent, Suzuki a lansat acum versiunea comercială Jimny. Modelul va fi disponibil într-o configurație cu două locuri și va putea fi comandat doar pe anumite piețe din Europa.
Versiunea comercială a lui Jimny propune un portbagaj generos cu o podea plată și cu elemente de protecție. Oficialii Suzuki spun că noul Jimny va livra aceleași performanțe bune în off-road.
Portbagajul versiunii comerciale are o capacitate de 863 de litri, cu 33 de litri mai mult față de vechea versiune (atunci când se opta pentru rabatarea banchetei spate).
Sub capota modelului utilitar se va afla același motor pe benzină aspirat natural de 1.5 litri.
Propulsorul dezvoltă 102 cai putere la 6.000 rpm și 130 Nm la 4.000 rpm. Resursele motorului vor fi gestionate de o transmisie mauală cu cinci trepte și de un sistem de tracțiune integrală AllGrip Pro.
DCi