Suzuki a prezentat în această săptămână un facelift pentru Ignis pentru piața japoneză, iar acesta urmează să ajungă în curând și în Europa.
Publicația franceză L'Argus susține că Ignis facelift va fi disponibil în Hexagon începând din luna aprilie, urmând să preia numeroase caracteristici ale versiunii din Japonia.
Printre puținele modificări de design se numără o formă nouă pentru grilă și câteva schimbări la bara de protecție spate, în timp ce sub capotă va rămâne același motor pe benzină cu capacitatea de 1.2 litri și 90 de cai putere.
De asemenea, versiunea japoneză include și un sistem de frânare automată de urgență (AEB) cu funcție de detecție a pietonilor. Cel mai probabil, noul sistem va fi implementat și pe versiunea pentru Europa, mai ales că acesta va deveni obligatoriu în Uniune începând din 2022.
Nu este clar când va fi prezentat oficial noul Suzuki Ignis pentru piața europeană, însă presa franceza susține că SUV-ul urban nu va fi expus la standul constructorului japonez de la Salonul Auto de la Geneva, care va avea loc la începutul lunii martie.
Via L'Argus
Matizul era mai frumos ? Nu cred
Păcat ca nu este mai mare totuși...
Dar în versiunea GLX la 13290 EURO, nu este un preț rău deloc.
Foarte bun pentru orașe super aglomerate..
În oraș la mine este un taximestrist ce deține modelul actual, exceptând portbagajul, mi-a spus că este foarte încântat, în special de consum.
Botul le-a iesit f bine in timp ce spatele parca a fost dat unui student dupa o betzie crunta. Probabil omul a amanat prea mult predarea proiectului si a decis sa-l deseneze chiar daca era mahmur. Rezultatul e ca pur si simplu a distrus masinutza asta, care avea toate premizele sa fie un hit de vanzari. Sa speram ca l-au dat afara pe individ si ceea ce urmeaza e un back-lift, nu un face-lift.
In caz ca acelasi betiv e responsabil de design si acum, o sa vedem asta f usor: cel mai probabil omul o sa distruga de data asta botul masinii si o sa lase spatele neschimbat. :)
Ar fi ca recomandari:
- iluminat + priza in portbagaj,
- roata de rezerva in locul chitului cu compresor,
- manere deasupra usilor din spate,
- cotiera + priza USB pentru pasageri spate.
Eu i-am montat: cotiera, carlig remorcare, scut motor, presuri noroi fata/spate, bandouri inguste pe portiere, tava portbagaj, protectie vant/ploaie pentru portiere fata/spate, protectii autocolante personalizate praguri fata/spate, procurat rezerva slim cu cric, camera de luat vederi permanenta (protectie antivandalism), covoare cauciuc personalizate, huse scaune etc.
Este al doilea SUZUKI, eu avand si un SWIFT 1995, sunt multumit si il recomand celor ce doresc plimbari si in zone accidentate.