Suzuki și-a propus ca, în 2018, să aibă vânzări de 280.000 de mașini pe piața europeană, inclusiv în Rusia și Turcia, cu 10.000 de unități mai mult decât în 2017, după cum a declarat CEO-ul Toshihiro Suzuki.
“Planul nostru este să continuăm să creștem gradual”, a spus oficialul, care așteaptă o creștere a vânzărilor Suzuki din Europa cu ajutorul SUV-urilor din portofoliu, precum Ignis, Vitara sau SX4.
Japonezii estimează că motoarele diesel vor începe să iasă treptat de pe piață, însă tranziția la mașinile electrice va fi mult mai greoaie decât așteptările multor constructori și se va înfăptui abia în perioada 2050-2060.
În opinia lui Toshihiro Suzuki, mașinile cu propulsie hibridă sunt o soluție mult mai potrivită pentru viitor. Anul trecut, cel mai bine vândut model Suzuki a fost modelul Vitara (72.183 unități), urmat de Ignis (40.842 unități).
Via Autonews
Comentarii (0)