Suzuki ar putea ajuta Volkswagen sa produca motociclete
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Achizitia pachetului de actiuni de 20% in cadrul Suzuki le-a oferit celor de la Volkswagen o multime de oportunitati. Una dintre cele mai importante ar fi posibilitatea nemtilor de a patrunde pe segmentul moto, unde Suzuki se descurca foarte bine si are o imagine consolidata.
Martin Winterkorn, presedintele VW, a confirmat o posibila colaborare in aceasta directie, subliniind faptul ca intre cele doua parti vor lua nastere multiple colaborari in viitor. O intelegere pe segmentul moto ar putea naste o noua divizie VW, botezata Volkswagen Motorrad, capabila sa puna probleme conationalilor de la BMW, care activeaza deja cu succes pe aceasta piata.
Daca va lua nastere, divizia moto a constructorului german va produce motociclete touring si scutere cu cilindree mare, segment unde BMW nu activeaza. De asemenea, daca intentiile se materializeaza, Volkswagen ar putea sa se implice in preluarea unor constructori ca MV Agusta sau Ducati, constructori de motociclete aflati in dificultate.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
pentru asta era miscarea, VAG nu-s in stare sa faca singuri motociclete!
FR-V s-a dus, S2000, la fel (mare pacat), Legend asijderea...What next?
Nu, miscarea nu era doar ca sa puna mana pe "complicata" tehnologie moto, era mai mult pentru apetisanta piata asiatica. Dupa cum spune si in articol, VW ar putea pune mana si pe Ducati (nu, nu e producator de masini de cusut).
Daca isi pun mintea, ei pot face o motocicleta desteapta oricand. Ideea e sa o faci desteapta dar cu bani putini (daca vrei sa mai ramai pe piata si sa faci bani). See the point?
Noroc cu tina ca altfel faliment scria pe honda.
cred ca daca o sa faca motocicleta Volkswagen TDI (eventual cu i rosu) o sa fie plin de manelisti cu motociclete.
Pe Honda (divizia auto) scrie deja faliment dar nu pe frontispiciu. E scris pe o latura, ceva mai mic.
In conditiile in care toti producatorii seriosi isi extind gama de modele, Honda decimeaza: scoate 3 (poate chiar 4) si pune 1 in loc (comicaria aia de CRZ care are foarte mari sanse sa-i calce pe urme lu` Insight). In plus, mai fac doua treburi "destepte": darama cu entuziasm mitul INDESTRUCTIBILITATII si ingroapa spiritul marcii Honda. Plus alte si alte chestii mai marunte (eliminarea motoarelor diesel, stoparea/incetinirea dezvoltarii motoarelor clasice, etc) dar care contribuie substantial la nedorita (cel putin de mine) capitulare, ca sa ma exprim elegant.
@ roadrunner
WOW! M-ai speriat omule...N-am mai vazut de multisor un discurs atat de superficial si de incarcat de fanatism. Cine si cu ce ti-a spalat creierul in halul asta?
Inseamna ca o sa arunci la fel de mult noroi peste Honda fiindca primul motor diesel pe care l-a folosit a fost "imprumutat" de la Isuzu in conditiile in care tataia Soichiro a spus candva in viata lui ca mecanicii Honda nu se vor murdari veci pururi pe maini de motorina, nu? Ca sa nu mai spun ca tot nenea Soichiro a mesterit cu manutele lui alea 2 la diverse utilaje care au facut sa creasca substantial eficienta masinii de razboi japoneze in WW2. Asta in cazul in care ai si sensibilitati din astea...
O sa arunci cu nitel noroi si peste BMW care foloseste motoare construite in colaborare cu alti producatori fiindca, vezi-Doamne, nu sunt in stare sa le faca singuri?
Mai am o intrebare .Cat costa sa schimbi pompa de ambreiaj la un vag,avand in vedere ca trebuie sa dai cutia de viteze jos?Inca una si gata.Pot sa schimb numai discul de ambreiaj?De ce trebuie sa cumpar tot modulul(Volanta,disc de ambreiaj si placa de presiune)?Nu cumva baga mana prea adanc in buzunare la clienti,vag-ul tau?
n-ai cu cine, georgel viseaza masini pe care nu le poate conduce!
BMW nu cred ca va produce in veci Scutere... dar de unde pana unde nu este pe piata touring? BMW Motorrad are un loc bine consolidat pe piata touring-urilor. Fiind cunoscuti in intreaga lume pt. fiabilitate. BMW este dupa parerea mea cel mai mare constructor de motociclete tourer din lume.
@ ala care nu-si da numele si scrie numai gugumanii
Eliminarea a 3 modele (dintre care unul emblematic pentru marca) DINTR-O OFERTA foarte subtire e un semn cat se poate de rau pentru oricine care poate sa gandeasca un pic si sa lase pasiunile deoparte.
Vad ca muritorii de rand nu numai ca nu ma invidiaza dar ma umplu de flegme si de laturi…Ce ti-e si cu fanii astia, nu-i mai intelege nici dracu`…
Din cate stiu eu, VAG avea injector perpendicular acu` vreo 10 ani la anumite motoare. Din punct de vedere al portofoliului tehnologic, Honda e mult sub VAG.
Oricum, ideea e alta. Minunile tehnologice ale Hondei (ma rog, ale oricarei masini) nu au aproape nici o valoare daca nu stii sa vinzi masina. Dacia face masini cu tehnologia anilor 90 si, ce sa vezi? In plin an de criza a inregistrat crestere “double digit”…Dupa cum am mai spus de 47 de milioane de ori, Honda este (ma rog, se pare ca era) o masina buna. Problema este ca oamenii care o fac nu stiu sa o vanda. VAG face masini mai putin bune (adica mai putin fiabile, ca sa nu avem discutii dupa aia) dar stie sa le vanda. See the difference?
Ca sa schimbi POMPA DE AMBREIAJ la un VAG (la unele, nu la toate) NU E NEVOIE SA DAI CUTIA DE VITEZE JOS!!!!! Cine ti-a spus asta te-a prostit in ultimul hal (nici nu i-a fost prea greu)…Daca te referi la cilindrul receptor (care e corp comun cu rulmentul de ambreiaj, la unele modele), atunci nu conteaza pentru ca il schimbi atunci cand schimbi ambreiajul (daca ai IQ macar supraunitar).
Inca una si gata: daca tu ii spui celui de la service sa-ti schimbe doar discul, el asa va face…Culmea este ca ar avea tot interesul sa procedeze astfel. Pentru ca peste 10.000 km mai vii o data ca sa schimbi si placa, peste alte 10.000 vii sa schimbi si rulmentul si peste alte 5.000 vii sa schimbi si volanta. Sau daca nu schimbi volanta peste 5.000, vii peste 10.000 km ca sa schimbi tot ambreiajul si cutia de viteze…Si la fiecare vizita din asta le mai bagi in buzunar niste bani care o sa fie mai multi pentru ca piesele oricum le cumperi dar vei plati manopera de 4 ori. Prin inlocuirea intregului mecanism de ambreiaj (inclusiv volanta, daca e cu masa dubla), ei iti fac un bine. Bine, tu n-o sa-l interpretezi ca pe un bine pentru ca atata te duce pe tine mintea (si pe foarte multi TeDeIsti)…
@ LEE
Tu esti mult mai rau decat cel de sus. Ce masina conduci tu acum LEE, mare admirator (mai corect fanatic) al marcii Honda?
@ Filozoful care nu stie sa-si scrie numele
Omule, spui numai tampenii!!! Volanta, discul de ambreiaj si placa de presiune NU SUNT CORP COMUN!!!! Poti sa schimbi doar una singura daca tii mortis, dar NU ESTE RECOMANDABIL!!! Exista cod de piesa pentru disc de ambreiaj, si exista cod de piesa pentru MODUL. Ca sa te convnga sa iei modulul, pretul modulului este mai mic decat pentru toate componentele luate la bucata.
Inca o data: daca ai schimbat POMPA DE AMBREIAJ, nu ai nici o treaba cu cutia. Daca ai schimbat cilindru receptor, situatia se schomba dar nu radical (daca ai cutie cu cilindru receptor montat la exterior, NU ESTE NECESAR sa demontezi cutia!!!). Trebuie demontata cutia NUMAI DACA AI cilindru receptor corp comun cu rulmentul (cum au cutiile manuale cu 6 trepte)…
Efortul e prea mare ca sa-mi scriu numele pt.tine!
@ ala care nu poate sa-si scrie numele dar poate scrie kilometri de gugumanii.
Mai, ti-am demonstrat de vreo 6 ori ca spui numai tampenii...Cand o sa te potolesti?
La masina mea, (Octavia 2 TDI 140 CP), cilindrul receptor e CORP COMUN cu rulmentul. Prin urmare, se poate schimba numai daca dai cutia jos...
Spune-mi care sunt modelele VAG la care elementele ambreiajului constituie FIZIC un CORP COMUN.
REPET ce am spus un pic mai devreme, poate oi intelege si tu (sanse minime spre nule dar imi fac datoria):
"Minunile tehnologice ale Hondei (ma rog, ale oricarei masini) nu au aproape nici o valoare daca nu stii sa vinzi masina. Dacia face masini cu tehnologia anilor 90 si, ce sa vezi? In plin an de criza a inregistrat crestere “double digit”…DUH
Dar acum nu e nici o ciudatenie. Cei care ne-au dat la gioale si ne-au umplut de flegme aiurea au spus o gramada de prostii...Apropo, poate dai niste exemple de comentarii contra bune...Ca sa nu vorbim avioane, nu de alta...
@ LEE
Nu mi-ai raspuns nici acum ce masina ai...Si inca o intrebare: ai mers vreodata cu o Honda?
@ MINITEHNICUS RATATUS (or whatever)
Cred ca nici acum n-ai realizat cat esti de prost cu adevarat, dar macar ai mai scapat de niste prejudecati. Ar trebui sa-mi faci cinste ca ti-am deschis mintea. Sau macar sa recunosti ca ai spus o gramada de gugumanii si sa-ti ceri scuze...Dar nu-mi fac iluzii ca de unde nu e, nici Dumnezeu nu cere...
asta e, la atat de duce mintea...............pacatele/bletemele tale, ti se vor intoarce inzecit/insutit.........
somn usor...........
@ RTI
Dintre toti astia care au scris pana acum (nu multi, ce-i drept), tot pe mine ma trimiti la aer?!?
@ LEE
Suna a blestem dar nu e...Asa ti se pare tie, dar la ce spirit de observatie ai tu n-ai vedea nici macar un OZN deasupra blocului in care stai.
Poate ca ar fi fost un blestem daca as fi nominalizat o persoana iar fapta pomenita s-ar fi si produs. Dat fiind ca nimeni nu a facut asta (tu sigur nu ai facut asa ceva, corect?), nimeni nu are de suferit.
In cel mai nefericit caz, conform spuselor tale, eu as fi facut acest lucru si atunci sunt singurul care ar putea pati ceva rau...dar cred ca aceasta perspectiva mai mult te incanta decat te revolta...
Ceea ce faci TU ACUM insa suna a blestem...dupa cum spuneai tu, "in ditamai Postul"...Tu vrei sa aduci oaia ratacitoare inapoi in turma cu ranga?!?! Ma asteptam sa-i ceri lui Dumnezeu sa ma ierte pentru ca m-am indepartat de la calea Lui...Cand colo, tu ce faci? Ma ANUNTI (deci deja ai facut sesizare la ghiseul de reclamatii al raiului si ai si primit raspuns la petitie) ca pacatele/blestemele mele se vor intoarce INZECIT/INSUTIT!!!!!!
Nici macar evreii nu merg pana acolo!!!! Ei se multumesc cu un ochi pentru un ochi si cu un dinte pentru un dinte... Halal crestin mai esti mai baiete...Eu, daca as fi in locul tau, n-as mai intra in biserica vreo cativa ani ca poate ma vede Dumnezeu si scapa vreun candelabru sau vreo streasina peste mine...
Am impresia (nu mai spun “senzatia” ca incepe lumea sa abereze iar) ca nu ai inteles esentialul. Eu nu am afirmat absolut N I C I O D A T A ca oricine care nu are VAG TeDeI este un prost/ghertoi/bolovan/whatever (asta e o mizerie pe care o fac unii si altii, printre ei si hondisti). Daca tu asta ai inteles, inseamna ca ai o problema: ori n-ai timp si citesti comentariile in diagonala si in viteza motiv pentru care prinzi 2 cuvinte din 7 ori esti prea obosit. De fapt, EU am afirmat ca UNII (ramane de stabilit numarul) care au/conduc masini VAG (cu sau fara TDI) sunt niste cretini (si am spus si de ce). Asa cum am afirmat despre unii hondisti (ce-i drept, extrem de putini din pacate – abia daca pot folosi pluralul) ca sunt de toata isprava. Tot eu am criticat VAG cu cateva ocazii, asa cum am APARAT Honda atunci cand am considerat ca merita!!!!!
Nu ma intereseaza absolut deloc ce masina iti iei si din ce motiv. N-am nici o problema cu tine daca iti iei Suzuki Swift, de exemplu. Iti place tie masina aia dintr-un motiv sau altul, ia-o si mergi sanatos cu ea. Am pretentia sa gandesti atunci cand vrei sa spui ceva despre masina ta sau a altora. Daca spi niste lucruri corecte, bravo tie! Daca gresesti cand spui ceva si recunosti, jos palaria! Daca spui tampenii si nici vorba sa te opresti, atunci s-ar putea sa primesti niste raspunsuri corozive. Sunt unii pe-aici care n-au habar de capu` si de viata lor si se apuca sa faca educatie si sa mascareasca in stanga si in dreapta.
Uite cel mai bun exemplu: LEE. Baiatul/nenea asta, nu numai ca nu are Honda (are DACIA SUPERNOVA) dar nici macar nu a mers in viata lui cu o Honda (cine i-ar da lui masina pe mana?) dar ne exaspereaza cu texte din astea sforaitoare precum ca Honda este cea mai tare la toate capitolele iar atunci cand unii dintre noi criticam Honda in mod absolut justificat, ne umple de flegme. Eu i-am dat dreptate in repetate randuri (ce-i drept, pe un numar mic de subiecte, unul dintre ele fiind fiabilitatea) insa l-am contrazis CU ARGUMENTE SOLIDE atunci cand am considerat ca este cazul (din pacate pentru Honda, de cam multe ori). In loc sa raspunda cu argumente la randul lui, s-a limitat (coincidenta de termeni) la a ne mascari si a se da cu fundu` de pamant in ultimul hal. E, pe unul din asta eu nu pot sa-l las sa-mi verse ligheanul de laturi in cap.
Asa cum tie nu-ti convine sa fii facut albie de porci pentru faptul ca ai masina X, asa nu-mi place nici mie sa fiu numit cocalar si tractorist de niste ofticosi si de niste lobotomizati numai pentru simplul fapt ca am o masina VAG, si TDI pe deasupra.
Cand vei stabili numarul cretinilor de la vag si honda,sa ne anunti si pe noi.
Hai sa traiesti bine!
lasa-l pe georgel, iti pierzi timpul............e cantitate neglijabila si mai are si probleme cu, capu....
vezi georgele ca ma jignesti din nou, dar daca atat te duce mintea...........asta e.
Dumnezeu e sus si vede!
Erau niste lucruri in mesajul tau precedent care mi-au dat de inteles ca ai o problema, hai sa-i zicem de perceptie. De-aia ti-am si spus ca parca ai citi din 2 in 7 si ca pari a fi obosit. Tot de-aia am si facut risipa de explicatii, doar doar oi intelege nuantele...Pare imposibil, dar nu ai inteles ABSOLUT NIMIC. NIMIC, NIMIC, NIMIC. Sa fie din cauza orei la care ai scris?
(Paradoxal este faptul ca totusi stapanesti destul de bine gramatica limbii romane...)
La ceea ce ai spus tu mai sus se potriveste perfect comentariul meu precedent. Dar daca nu l-ai inteles atunci (desi era burdusit de argumente si avea si exemple), n-are rost sa mai spun nimic.
@ LEE
Ti-am mai spus ca teoria ta referitoare la tipul de oameni care conduc Honda (cica din aia inteligentii) nu sta deloc in picioare (la fel ca si aia referitoare la “MASINA JAPONEZA CARE NU MINTE SI NU INSEALA”...TOTAL FAILURE!)...Cel mai bun exemplu in acest sens (cu dovezile aferente) este nenea Lache. Si tu ai fi un foarte bun exemplu, dar tu nu ai detinut si nu ai condus niciodata o Honda, asa ca nu te incadrezi.
Deocamdata (si se pare ca pentru foarte mult timp de aici incolo) ramai la statutul de sustinator fanatic si brainwashed (oarecum pleonastica aceasta constructie dar aici chiar nu are nici o importanta)...
S-auzim numai de bine!
M-ai plimbat pana in Japonia prin India si Filipine ca sa-mi spui ca anonimu` "avea un pic dreptate"?!? Cred ca te referi la volanta cu masa dubla sau la ambreiajul de la cutia DSG...
Back to the issue: sunt sigur ca ai o problema de intelegere. Invocand faptul ca nu citesti ceea ce scriu in conditiile in care continui sa faci observatii este o dovada de superficialitate si/sau rea vointa. Lucruri la ordinea zilei pe meleagurile mioritice dar inacceptabile de la un om care traieste intr-o tara civilizata (nu stiu care dar presupun ca nu oi fi dat Rumanica pe Tanzania) si mai este si hondist (asta daca m-oi lovi la cap si iau de bun ce spunea LEE referitor la hondisti).
Desi mi-am facut datoria cu prisosinta si am explicat cat se poate de clar, unii si altii (printre care si tu) m-au acuzat de rea vointa. Cu riscul de a strica orzul pe gaste, mai incerc o data:
- NU AM AFIRMAT NICIODATA ca stiu toate problemele HONDISTILOR (slava Domnului). Stiu, din nefericire, problemele catorva dintre ei (AUALEU MAMA!) si stiu cateva dintre problemele Hondei (AUCH!). BTW, daca hondistii sunt putini, teoretic ar fi relativ usor sa stiu toate problemele lor, nu?
- Probabil ca stii mai multe despre Honda decat mine dar eu stiu lucruri despre Honda pe care tu nu le stii. Vezi vreo diferenta?
- Honda pe care o ai tu este fabricata uin perioada in care Volkswagen facea masinile pe care s-a cladit mitul fiabilitatii acestei marci si cu care au ramas foarte multi rumani pana in ziua de astazi. Intre timp, TOTI fabricanti de masini au luat-o la vale cu fiabilitatea. Unii mai mult, altii mai putin (Honda tocmai a anuntat un recall de vreo 400.000 de unitati).
- Se pare ca ai stat pe langa LEE si te-ai molipsit de vreo chestie de la el (singurul lui argument, indiferent de subiect, este ca Honda e cea mai fiabila/indestructibila/fara cusur)...Unde am spus eu ca Honda sta foarte prost/mai prost decat VW la fiabilitate?!?!? Ca sa n-avem discutii, iti reamintesc prima ta intrebare: "Sunt si eu prost,pt ca nu am vag tdi?" De unde si pana unde ai ajuns tu la concluzia ca as fi afirmat asa ceva (cine nu are un vag tdi e un prost) ?!?!?!
AM SPUS CA AM DOUA MASINI BUNE SI NU DAU BANI AIUREA PRIN SERVICE.Ce este asa de greu?Am spus eu ca honda e cea mai fiabila masina?Eu prefer Nissanul.Mai precis Nissan Skyline GTR!Sunt din nou gresit?Daca iti aduci aminte,prima mea intrebare am reformulat-o.Gramatica mea este asa cum e.E paradoxal,nu?Deci pt.tine sunt tot un prost?
George,las-o balta.Da-mi minusurile de rigoare,dar nu mai raspunde la tampeniile pe care le-am scris.Sunt prostii,nu-mi mai spune treaba asta.
Un mic sfat:nu mai folosi"DUH".Aduce un pic cu Homer.Si nu e cazul tau.
Toata stima!
Daca vrei voturi (indiferent de care), incearca in alta parte. Eu nu votez nici cu +, nici cu -, nici pe ale mele, nici pe ale altora...
Dupa cum am mai spus (de nici nu mai tin minte cate ori) se pare ca nu prea intelegi...Dureros e ca nu intelegi nici dupa ce ti se "deseneaza"...Mi-e jena sa-ti raspund la intrebari...Mai ales la ultima...
PS. Poate-mi dai un link cu ambreiajul ala clasic de care vorbesti tu acolo...Multam.
Te rog sa nu mai "desenezi"nimic.Nu ma pricep la desen artistic.La desen tehnic ,da.Am facut si in facultate.Inca o data:las-o balta."Ai o facultate,si tot degeaba!"LAS-O BALTA!NU AI NICI UN DREPT SA INCERCI SA MA EDUCI.
BTW,nu ar trebui sa muncesti acum?Eu nu pot s-o ard aiurea pe net in timpul programului.
nu-ti mai bate capul cu el, nu se merita.
E plin goagal-ul de tot felul de avioane si elicoptere dar tu nu poti sa le gasesti desi esti ditai inginerul...
Nu-ti mai desenez nimic fiindca oricum nu intelegi iar educatia se face acasa, in primii 7 ani de viata...Daca ai chiulit la cursurile alea, AMIN si ALELUIA!
Nu poti s-o arzi aiurea pe net dar ai scris 3 comentarii pe ziua de azi...Pare greu de crezut dar...chiar asta faci!...DUH
@ LEE
Nu imi aduc aminte cand m-am laudat ca lucrez in domeniul auto. E uimitor cum unu` care nu stie pe ce lume traieste isi aminteste detalii din astea...
mai stie vreunul din voi subiectul d la care a plecat discutia asta....
Daca esti inginer, nu-mi pune tu mie etichete din astea. Tu nu te pricepi nici la meseria ta asa ca lasa sarcinile astea altora care au habar pe ce lume traiesc...
La prostiile pe care le insiri cu atata indarjire nu am ce sa-ti spun altceva decat ce am spus pana acum...Una dintre ele este cea referitoare la educatia ta...Ma intrebi de unde si pana unde am tras eu concluzia ca esti needucat. Gramatica stii dar stai foarte foarte prost la logica. Daca tu poti considera ca formularea “...educatia se face acasa, in primii 7 ani de viata...Daca ai chiulit la cursurile alea, AMIN si ALELUIA!” inseamna ca nu esti educat, atunci nu ai habar pe ce lume esti. Eu vroiam sa spun ca daca parintii tai nu te-au educat in primii 7 ani de viata, acum e prea tarziu. Era raspunsul meu la cerinta ta de a nu incerca sa te educ...DUH.
Esti la al n-lea mesaj catre mine si nu ai binevoit sa preizezi in ce tara te-ai dus. Eu am presupus ca in Spania. Recunosc ca trebuia sa-mi dau seama ca esti in America dupa prostiile pe care le spui si dupa halul in care esti spalat pe creier (se pare ca numai in America se intampla chestii din astea cu unii “ingineri” rumani).
Stii ce a zis Dabija?
Geniule,esti NEBUN!!!!!
@Marius,cer scuze tuturor care au citit toate ineptiile astea.Si ale mele si ale"geniului".
Mii de scuze,va rog!
@ Lache
Tu trebuie sa intelegi un lucru: nu stii pe ce lume esti, indiferent in ce parte a lumii esti (Australasia e o tara? - UUU ce bine ca esti asa de departe; asta inseamna ca vii mai rar prin tarisoara...nasol e ca exista internetul cu care inca mai poti face destul de mult rau).
Tu vorbesti de mine ca as fi nebun (as if - nu e cazul - e vorba de o simpla intoleranta cronica la prosti-, si chiar daca ar fi, tu n-ai avea competenta sa stabilesti acest lucru) dar manifesti comportamente specifice persoanelor atinse de mania persecutiei (ex: ti-as fi spus ca esti prost daca n-ai VAG TDI, m-as fi legat de parintii tai-?!?!?!?!?!-, etc, etc, etc).
Decat se te scuzi pentru tampeniile pe care le-ai insirat aici, mai bine nu spuneai nimic. Si oricum, nu vorbi in numele meu. Daca nu erau ineptiile tale, nu erau nici "ineptiile"(DUH) mele.
Iar incepi,paranoicule?Chiar trebuie sa-ti spun exact tara?Australasia este o parte a lumii,stii foarte bine.Intoleranta la prostie?Inseamna ca esti bolnav.Intoleranta la ceva anume,este o boala.S-a demonstrat asta. Am avut amandoi pareri diferite despre masini.Ti-am spus,in final ca modullul respectiv,l-am vazut personal.Nici acum nu crezi treaba asta.Ai renuntat sa mai insisti pe treaba cu modulul,si ai gasit altceva:educatia mea.Ca sunt prost,ca nu am cei 7 ani,ca fac rau prin internet,ca nu stiu meserie samd.CE VREI SA DEMONSTREZI?
Poate ce sunt prost,asa cum m-ai catalogat.,Dar tu cum esti?Parca s-a adunat toate intelepciunea poporului roman in tine.
TE PUI CU PROSTUL
Vezi ca ai luat-o pe aratura, acum, in mustul zapezii…tu chiar NU esti indreptatit sa vorbesti despre paranoia decat in mod autobiografic. Eu ti-am dovedit de fiecare data ca spui tampenii si cat te duce capul si tu-mi scoti ochii cu o chestie pe care n-o dovedesti. Ai vazut modulul ala personal?…La cat te duce pe tine capu`, l-ai vazut si pe Hitler, tot personal…Ce-ti e asa de greu sa faci o poza si sa o pui pe un site de file sharing si sa dai un link? Mai esti si mare scula de inginer…
Cu Australasia ai dovedit (inca o data – cam a 14-a oara) ca esti un capsunar cu ceva mai multa scoala (nu stiu cat de multa si cat de utila)…Nu puteai sa spui tara exact (ti-o fi rusine?). A trebuit sa spui ceva mai pretentios ca sa dai boborul pe spate…YUK…
Ce vreau sa demonstrez? Acum nimic fiindca am demonstrat deja ceea ce era de demonstrat si anume ca esti foarte prost.
TE PUi CU INGINERII (ma rog, unii dintre ei).
Poate vrei si adresa mea.Vrei sa-mi faci o vizita?
Inca o data:nu sunt inginer.Vrei sa cumpar modulul respectiv si sa-ti trimit poza,cu o capsuna?
Gandeste-te la treaba asta:Daca te pui cu prostul,esti mai prost ca el.
De ce nu m-ai lasat in prostia mea?
Sarbatori fericite si tie!
Ca sa vin la tine in Papua Noua Guinee? Nu multumesc...poate altadata...sau niciodata.
Nu vad de ce e nevoie sa te duci la o reprezentanta VW (daca ar fi nevoie, de ce nu ai putea totusi? trebuie sa iesi din jungla prin vreo mlastina?) ca sa faci rost de chestia asta. Exista literatura de service in format electronic (incredibil!) care contine manuale de reparatii si cataloage de piese de schimb...DUH
Refuz sa accept de la tine indemnuri la gandire...E ca si cum mi-ar spune Bush sa citesc...atunci cand tine cartea cu susul in jos.
Nu te las in prostia ta fiindca n-o tii pentru "uz propriu"..Tot insisti sa o impartasesti intregului popor...
Chiar ca totul a fost o gluma.
PS.Acum nu-i gluma.Manualele electronice sunt proprietate producatorului auto.Au venit si la noi sa ceara manuale electronice.Au vrut sa-si repare motoarele singuri.Raspunsul a fost clar.Nu este permis.Chiar si in romania se procedeaza la fel.Am un prieten in romania ,care are un volvo S80.A vrut sa-si schimbe cureaua de distributie.In orice caz,cand a dat cureaua jos,axa cu came de la admisie s-a rotit.A fost la reprezentanta Volvo,si a intrebat care sunt semnele de la distributie.N-au stiut,sau nu au vrut sa stie.I-am trimis eu desenul,si arezolvat problema.Hai ca iar bat campii!Promit sa nu te mai enervez.
Ai grija de tine!
A fost o distractie interesanta dar destul de periculoasa prin faptul ca le-a "reincarcat bateriile" unor cretini, care s-au aflat printre cei care au citit chestiile astea (multi, putini, cati or fi fost).
Eu stiu ca, cel putin la VAG, manualele de reparatii se gasesc piratate la o nimica toata de bani, chiar daca sunt proprietatea producatorului. Iar ala care s-a apucat sa schimbe cureaua de distributie la Volvo si si-a prins urechile a fost un ageamiu. Cel mai bine e sa ai manualul ca sa fii sigur. Dar poti s-o faci si fara manual foarte bine. E suficient sa dai semne clare si de nesters (cu o dalta mai mica) pe toate rotile dintate si ai rezolvat-o. Frate-miu a schimbat sute de curele asa, la diverse masini si n-a avut probleme...
Noroc!.
Nu-mi purta pica,si sper sa ramanem prieteni.
Toata stima!
Luci
Din cate am inteles, manualele astea (VAG) sunt identice cu cele originale atat ca n-au update-urile la zi. Prin urmare, pentru o masina de 5 ani, un soft din asta fara update e boboc...
De principiu, nu ai nevoie sa demontezi roata dintata (decat daca vrei sa schimbi garnitura de la axa cu came) ca sa schimbi cureaua. Daca a facut asta fara sa aiba cartulia langa el, atunci a facut o greseala destul de mare.
Nu-ti port pica in ciuda faptului ca ma cam bagasei la idei...Era o contradicttie uriasa intre nivelul de exprimare si ideile enuntate. Daca n-as fi intalnit astfel de specimene pana acum, as fi zis de la bun inceput ca e simulare...
Ramanem prieteni daca nu te deranjeaza sa fii prieten cu un TeDeIst "nebun si paranoic" care "se aprinde repede"...LOL
Numai bine!
Cu respect,Luci!