Suzuki Alto va primi sigla Volkswagen în India
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Potrivit celor de la Autocar, primele modele Suzuki care vor primi sigla Volkswagen sunt Alto şi Wagon R. Cele două modele vor fi comercializate în această configuraţie pe piaţa din India, nu în Europa. Aşadar, cei de la VW nu vor avea un model low-cost în gamă bazat pe Alto sau pe Wagon R. Modelul Wagon R va purta sigla Skoda, spre deosebire de Alto, care este aşteptat să primească "blazonul" Volkswagen. Modificările exterioare se vor rezuma la integrarea siglei VW, modificarea barelor de protecţie, aplicarea blocurilor optice în stilul lui Polo.
La nivelul interiorului, modificările sunt minore şi implică doar câteva ornamente schimbate. Cei de la Volkswagen vor merge chiar mai departe, urmând să aplice sigla lor pe un model Suzuki fabricat în India dar echipat cu un motor Fiat Multijet de 1.3 litri. Producţia modelelor Suzuki din India care vor purta sigla Volkswagen va fi redirecţionată la fabrica Chakan. În mod normal, modelele respective ar fi fost fabricate la uzina Suzuki Maruti, dar aceasta este deja la capacitate maximă.
În primii ani ai acestui parteneriat, cei de la Volkswagen nu vor aduce în Europa niciun model Suzuki cu sigla vreunei mărci din Grupul VAG. Există şanse ca unele modele să fie aduse pe pieţele emergente din Europa de Est, unde cererea pentru modele low-cost este ridicată, dar cei de la Volkswagen nu vor să îşi denigreze imaginea de marcă comercializând modele prea ieftine.
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
In acest sens, constructorul japonez a inceput constructia a trei noi uzine in India ce vor fi finalizate in 2012 .
Pana atunci, pentru a nu pierde din potentialii clienti ce nu sunt dispusi sa astepte pana la 6 luni pentru a cumpara un automobil, Suzuki a apelat la partenerul VW Group care are trei uzine in India, uzine care pe langa modelele VW Group vandute in India vor produce si modele Suzuki .
Swift Fabia, asteptam restul.
strategiile lor de k...sfideaza bunul simt , originalitatea ...
n-as mai cumpara nici un produs VAG indiferent ca e Audi sau ...
II-9
GENERAL MOTORS CORPORATION AND SUBSIDIARIES
Other Operations (concluded)
In addition, the settlement agreement includes, among other things, the following actions or provisions:
o The Fiat-GM Powertrain (FGP) joint venture company will be dissolved and GM will regain complete ownership of all GM assets originally contributed. During a transition period, FGP will continue to supply both companies so that their respective operations will not be disrupted.
o GM will retain co-ownership with Fiat of the key powertrain intellectual property, including SDE and JTD diesel engines and the M20-32 six-speed manual transmission;
o GM will hold a 50% interest in a joint venture limited to operating the powertrain manufacturing plant in Bielsko-Biala, Poland, that currently produces the 1.3 liter SDE diesel engine;
o The companies will continue to supply each other with powertrains under long term contracts which provide considerable ongoing savings;
o GM and Fiat will also continue to work together to develop certain car programs; . ) . Suzuki a primit dreptul de a folosi acest motor de la GM ( pe vremea cand GM detinea 20 % din Suzuki ) si nu FIAT, in schimb GM primind de la Suzuki platforme de clasa mini ( ex. Opel Agila care este un Suzuki Splash cu emblema Opel ) cat si motoare de cilindree mica pe benzina . Desi au in prezent un proiect comun ( Suzuki SX4/FIAT Sedici ), eu sunt convins ca FIAT nu le-ar fi acordat niciodata celor de la Suzuki dreptul de a folosi motorul diesel multijet de 1.3 L, fiind puternic concurati de modelele Suzuki echipate cu acest motor in clasele vitale pentru FIAT ( mini si mica ) . Mai mult chiar, intrarea FIAT in India este un esec datorita in principal acestui motor diesel care este extrem de apreciat in India pe masinile Suzuki . Revenind la GM, acestia au cumparat producatorul italian de motoare VM Motori ( detin in prezent 50 % dar vor cumpara si restul de 50 % detinut de Roger Penske ) si intentioneaza sa faca din acesta centrul principal GM de dezvoltarea al motoarelor diesel ( pornind de la tehnologia Multijet ), in urma succesului foarte mare de care se bucura motoarele VW Group TDI in SUA, GM anaizeaza foarte serios introducerea pe scara larga motoarelor diesel pe piata din SUA .
Si Citroen / Peugeot au preluat platforma / modelul : Outlander, I-Miev, urmeaza Asx de la Mitsubishi...
vroiam sa zic, ca atunci cand te consideri deja un brand in lumea auto ( gen VAG care are destule resurse ) ar tre sa te gandesti si la originalitate, sa fi venit cu ceva nou, in plus pt Suzuki , nu doar un alt breloc de chei
Eu vreau sa vad o marca, un brand care sa-mi prezinte / argumenteze decizia mea de a-i cumpara produsul prin , munca, tehnologia, inovatia, originalitatea care a depuso construind acel lucru...
probabil ca in ziua de azi , dk doresti asa ceva trebuie sa te uiti la ceva premium sau un brand exclusivist : Mercedes, Ferrari...