Centrele Bentley și Lamborghini de la București au avut un an 2016 excelent, cu recorduri de comenzi. Rezultatele se datorează în special extinderii gamei celor două mărci de lux ale Grupului Volkswagen, lansarea SUV-ului Bentley Bentayga și anunțul oficial care anticipează prezentarea lui Lamborghini Urus fiind evenimente cu efecte directe asupra clienților acestor branduri.
Bentley: 18 clienți, dintre care 12 de Bentayga
În 2016, Bentley a reușit să atragă 18 clienți din România, pragul showroom-ului mărcii britanice fiind trecut în special de cei interesați de noul Bentayga, care în momentul lansării a devenit cel mai scump SUV disponibil la nivel mondial. Din cele 18 comenzi totale, 12 au fost plasate pentru Bentayga, două dintre acestea vizând recent lansata versiune diesel, pe care Automarket a testat-o deja în premieră națională.
În termeni absoluți, cel mai scump Bentley achiziționat de un client de România în 2016 a fost un Bentayga First Edition care a costat 260.000 de euro fără TVA.
De notat că media de vârstă a clienților Bentley a scăzut în ultimii ani, ajungând la 45 de ani. Majoritatea celor care se orientează spre marca din Albion sunt bărbați care locuiesc în zona București-Ilfov.Lamborghini: 5 vânzări în 2016, dar clienții așteaptă SUV-ul Urus
În cazul mărcii Lamborghini, centrul de la București a reușit să găsească cinci clienți în 2016, trei dintre aceștia mizând pe versiunea de vârf Superveloce (SV) a lui Aventador.
SUV-ul Urus, anunțat de Lamborghini pentru finalul anului 2017, a atras însă atenția unei clientele noi, trei clienți români livrând deja avansul necesar pentru a se înscrie pe lista de așteptare dedicată modelului construit de marca italiană.
Interes pentru Bugatti Chiron
Conform oficialilor Porsche Inter Auto, importatorul mărcilor de lux ale Grupului Volkswagen, există chiar și clienți interesați de Bugatti Chiron care au apelat la serviciile de asistență ale reprezentanței de la București.
Chiron este noua perlă a coroanei din Grupul VW, urmașul de drept al lui Bugatti Veyron fiind produs în doar 500 de exemplare.
Fiecare dintre acestea livrează 1500 de cai putere și este disponibil la un preț de pornire de peste 2.5 milioane de euro.
In ceea ce priveste Bugatti cred ca cine il cumpara in Romania il ia strict ca investitie sa il dea peste ani cu mai mult.
http://www.carscoops.com/2016/12/this-isnt-lamborghini-urus-just-audi-q7.html
Nu mai explic si de ce, da-n orice caz Berbecali e sigur unul din clienti - bunghind deja ca ca BentayGA rimeaza cu ranGA, e convins ca-l poate repara oricind la bordura, in stilul lui propriu. :-)
La vremea cand am citit eu cati sunt, erau 16 mii si ceva. Uite aici:
http://www.ziare.com/bani/economii/vezi-cati-milionari-in-dolari-are-romania-1128220
Probabil criza economica a mai curatat o parte din ei si au ajuns la 10 mii. Da....in $. Nu in euro...am gresit eu. Dar nu e mare diferenta. E adevarat ca majoritatea din ei milioanele alea le au investite. Dar absolut toti te asigur ca daca vor sa isi cumpere asa ceva o cumpara. Ori isi vand o propietate ceva, ori au o parte din bani si dau avans la masina si o cumpara in leasing etc.
Ăla este un Q7 cu camuflaj, probabil o versiune hibridă sau testează viitorul Q8 electric în caroserie de Q7, Lamborghini Urus nu va arăta ca un Q7 și în niciun caz nu va fi " 100% identic la partea tehnică ", nici măcar cu viitorul Cayenne.
Se vede ca nu stii engleza nici cat un pusti de gradinita. Si daca nu stii sa traduci, trebuia sa fii mai atent. Poti sa te uiti pe camuflaj sa maresti poza cu botul masinii sa vezi ca scrie clar Lamborghini. Si pe spate scire intre lampi. Te arunci degeaba cu comentarii contrare ca nu ai dreptate.
Apoi nici nu trebuie sa citesti stirea din scoarta in scoarta, cum poti sa crezi ca un Lamborghini, fie el si SUV, va arata ca Q7 si identic si la partea tehnica, pe bune? Va fi la fel de identic cum este si Bentayga, pe langa Q7.
Asa sa fie. Cum pot sa cred ca va arata la fel ? Simplu....im momentul de fata de la VAG ma astept la orice la cata foame de bani au in ei. Ar fi in stare sa scoata un produs identic 95 % si sa ii schimbe doar sigla. Chiar ii cred in stare....de si sper sa nu fie asa si sa ai dreptate ! E drept ca pana in momentul de fata Lamborghini si Porsche sunt singurele marci de care VAG, nu si-a batut joc. De si unii ar spune ca Lambo cel putin tehnic e o gluma pe langa ce a fost in trecut cand nu apartinea VAG !
Banii pot schimba statutul social al unora, dar nu le pot îmbunătăți caracterul. Ba chiar din contră.
Adevăratului aristocrat îi corespunde o limuzină precum aceasta:
https://www.youtube.com/watch?v=L91EbWg0x-E
Ascultaţi “melodia”motorului…Vă unge pe suflet, nu? Nimic forţat, niciun rahat turbo. Şi nici urmă de “plastic paradise”. Ceea ce mă intrigă şi, totodată, mă mâhneşte este apetenţa unor “reuşiţi” de-ai noştri pentru…SUV-uri, fie ele “cele mai scumpe din lume”. Băi, capete seci (dar deştepte şi cinstite în afaceri, nu-i bai), comandaţi Bentley Mulsanne, nu Kitschayga sau Tedeyga. Bi-turbo, într-adevăr, dar nu uitaţi: motor propriu (şi “hand built”), platformă proprie. Fiţi originali; nu vă asemănaţi cu alde Cârpaci. Poate că, în mintea unora, “a face bani” înseamnă calea cea mai uşoară de a-şi valorifica abilitatea / abilităţile, dar modul cum îi cheltuie arată inteligenţa lor “nudă”…
Pe de alta parte, daca n-ar fi antreprenori, oameni cu viziune, pur si simplu daca oamenii s-ar fi multumit cu putin, am fi fost si acum la un nivel net inverior de dezvoltare sociala, adica fiecare si-ar fi lucrat in continuare petecul lui de pamant, si-ar fi construit singur unelte si haine si ar fi fost fericit de viata lui asa... Acuma, ca unii ar vrea ca "patronul" sa imparta in mod egal profitul (dar nu si eventuala pierdere)...
Nu-i invidiez pe cei care isi permit o viata luxoasa, atata timp cat vad ca au in spate o afacere durabila pe care o cunoaste toata lumea. Mi-e necaz pe cei care, desi nimeni nu stie exact cu ce se ocupa, n-au efectiv inregistrat nici un pfa, totusi conduc masini pe care nu multi din cei cat de cat puternici financiar nu si le permit...
Cine are nevoie de o masina foarte scumpa pentru a iesi in evidenta, impune respect sau te miri ce alte vanitati e un individ penibil.
Acum, dacă tot am scos inelul cu cuiul de siguranță al grenadei, haideți să o și arunc…
Știți care este meteahna noastră principală, aproape fatală? Abulia! A doua: obtuzitatea. A treia: lașitatea…Care din care izvorăște??? Există o frază-cheie ȋn Evanghelie: “Luaţi seama să nu vă speriaţi, căci trebuie să fie toate, dar ȋncă nu este sfârșitul” (Matei 24:6). Doi termeni se cer explicitați: “toate” și “trebuie”. Dar sunt simpli ȋn esen¬ță: TOATE anomaliile istoriei, de la Ȋnălțarea Domnului până la Judecata de pe urmă. TREBUIE, totuși, să le suportăm, dar, atenție, acestea nu apar atât din cauza diavolului, cât din cauza noastră! Nu credeți? De pildă, comemorăm, ȋn aceste zile, 27 de ani de la căderea regimului comunist. Dar oare cum a supraviețuit acest monstru ȋn mijlocul unui popor ortodox, vreme de decenii?! Ca și nazismul, acesta constituie un sistem totalitar. Dar ne uităm cu atenție la definiția totalitarismului? “Formă de regim dictatorial bazat nu doar pe teroare, ci și pe sprijinul maselor mobilizate printr-o ideologie…” (restul textului nu contează ȋn situația dată). Iar a sprijini ȋnseamnă, automat, a dori acel sistem și a-ți da consimțământul pentru instaurarea lui nestingherită și pentru hegemonia lui socială. Să fim ȋnsă bine ȋnțeleși: a aproba o stare de lucruri nu presupune doar voință expresă și fermă, ȋncuviințare verbală și venerare ritualică a acelor lucruri. Le poți admite, tot cu impact direct asupra ta…cum altfel? Prin tăcere, prin indiferentism, prin noncombat! Păi nu așa s-a comportat poporul român?? Mă rog, să punem la socoteală și acel blestem inexplicabil (și parcă interminabil…) al resemnării mioritice...Oricum, ar fi fost culmea culmilor ca o mână de bolșevici să fi putut stăpâni, ȋn mod facil, samavolnic, ȋnspăimântător și perpetuu, milioane de suflete. Prin analogie, câinii lui Napoleon din “Ferma Animalelor” de unde au fost recrutați? Fix dintre animalele asuprite de tiranul anterior! Cu alte cuvinte, cu toții am fost victime și cu toții am fost călăi. Numai când ne ajunge cuțitul la os, adică atunci când mămăliga este pe punctul de a exploda, ne trezim și noi că vrem cu ȋndârjire “schimbarea radicală, din temelii”. Iar când o vrem noi, deja au dispărut o mulțime de semeni, unii de o valoare umană chiar colosală…
La fel se cuvine să judecăm și ȋn cazul viitorului…Doar un naiv sadea și-ar ȋnchipui că Antihrist se va instala la conducerea Globului ȋn mod forțat, ȋmpotriva voinței omenirii. Ha, ce glumă reușită! Nu, tati, noi ȋl…vrem. Poate L-om iubi noi pe Hristos ȋn inimile noastre și L-om lăuda și cânta cu gurile noastre, dar al nostru modus vivendi / pensandi / operandi / amandi pledează neȋndoielnic și vehement pentru “imperiozitatea” chemării la cârma planetei a potrivnicului Său (este ca la bal: te duci cu o tipă de mână și acolo ți se scurg ochii după alta, cu care s-ar putea să fii, până la urmă). Sf. Nil Athonitul: “Ȋnțelesul peceții lui Antihrist este acesta: “Al meu ești, iar eu sunt al tău; de bună voie vii la mine, iar nu de silă” “…De fapt, Domnul Ȋnsuși a subliniat: “Eu am venit în numele Tatălui Meu şi voi nu Mă primiţi; dacă va veni altul în numele său, pe acela îl veţi primi” (Ioan 5:43).
Ȋn loc de epilog: Crăciun luminat, liniște sufletească și tot gândul cel bun!
Banuiesc ca era una din persoanele "cu capacitate deosebita de a inova si care stiu sa formeze si sa cooroneze echipe puternice generand multa valoare adaugata" :)
Te-ai gandit ca poate fi sotia patronului care genereaza multa valoare adaugata" cum spui tu ?
Sau fiica....?
Doar o minte de taran fomist si snob ar putea concepe o asemenea ineptie. Warren Buffet, unul dintre cei mai de success oameni de afaceri din toate timpurile, care a reusit sa se mentina ca unul dintre cei mai bogati oameni ai lumii pentru multe decenii, a continuat sa traiasca intr-o casa modesta si sa conduca un Cadillac vechi, ani la rand. Defapt, el si-a schimbat masina doar cand a fost necesar din cauza varstei, desi isi permitea sa-si cumpere cel mai nou Rolls Royce sau Bentley in fiecare an.
Steve Jobs purta aceleasi haine in fiecare zi si traia intr-o casa modesta. Multi alti oameni de afaceri cu averi enorme, printre cele mai mari ale lumii, au decis sa traiasca vieti modeste, conducand masini modeste. Numai in mentalitatea dezgustatoare caracterizata de snobism a societatii romane, un om de afaceri se poate simti discreditat de faptul ca conduce o masina normala si nu vreun bolid de lux.
Cand te tocmesti la viata de si nu e cazul avand bani de nu mai ai ce face cu ei, e doar un semn de zgarcenie nimic mai mult !
Inteleg pe cineva care vrea sa demonstreze in primul rand lui ca este capabil sa faca afaceri curate si cinstite bazate pe competenta si merite si sa ajunga in top-ul miliardarilor lumii, inteleg ca duce o viata modesta pt. ca nu il intereseaza luxul iar banii castigati ii donezi in scopuri caritabile. Stiu ca Buffett e unul din cei mai mari filantropi ai lumii de si o buna parte din miliardele de $ de care dispune ii tine nu se stie pt. ce. Probabil pt. noi investitii. Dar omul chiar a donat mult din averea lui. . El e o exceptie....ca el nu cred ca mai sunt mai mult de 5 in lume. 98% din oamenii cu bani doneaza si ei dar foarte putin din avere pt. ca nu vor sa munceasca si sa faca bani pt. altii, si traiesc in lux pt. ca doar de aia au ales sa se dedice afacerilor sa castige enorm ca sa isi satisfaca niste pofte pe care tot 98% din populatia lumii nu si le vor permite niciodata.
Care e logica in a face bani si a sta cu ei la ciorap traind ca un muritor de rand ? Pt. ce ? Trebuie sa ii dai pe ceva si sa iti faci o viata mai buna si frumoasa. Ori scapi de ei si faci un bine lumii, ori nu te mai stresezi sa ii faci.
Ideea era ca un om de afaceri bun, de succes, si cu adevarat bogat, nu are nevoie de o amarata de masina ca sa faca o impresie buna la intalnirile de afaceri sau in orice alt context. Warren Buffet ar putea conduce un Logan si ar fi tot Warren Buffet. Asta nu inseamna ca nu te poti bucura de banii pe care ii ai, sau ca nu poti cumpara o masina scumpa din apreciere pentru caracteristicile ei. Nu, ideea e sa nu faci asta din vanitate si snobism. Din aroganta si din prostia de a crede ca banii pe care ii ai definesc calitatea persoanei tale.
Si sa nu credeti ca miliardarii lumiii care traiesc vieti modeste fac asta pentru ca nu vor sa se bucure de banii lor. Nu, de fapt, ei se bucura in multe feluri de banii lor. Doar ca si-au dat seama ca exista lucruri mai importante. Steve Jobs purta aceleasi haine in fiecare zi pentru a nu-si pierde timpul cu decizii lipsite de importanta si a se putea concentra pe lucrurile importante.
Acesti oameni au fost afaceristi de succes nu datorita impresiilor pe care pe faceau cu masinile lor luxoase ci datorita abilitatilor lor si a calitatii persoanei lor. Datorita lucrurilor pe care le stiau, a modului in care au inteles sistemul economic si lumea in general, a viziunii lor, a modului in care au dorit sa schimbe lumea.
Modul in care se prezentau era irelevant. Puteau arata ca niste boschetari si sa conduca o caruta ca nu conta. Nu asta ii facea sa fie cine sunt. Si asta era esenta comentariului meu. Ca nu conteaza ce conduci in contextul succesului personal. Ca nu asta trebuie sa fie motivatia pentru a cumpara o masina de lux. Ca nu asta trebuie sa fie mentalitatea care ne domina poporul.
Dar din pacate e. Din cauza asta vedem tot felul de muritori de foame care conduc Audi, BMW, Mercedes, etc. Pentru ca suntem un popor van si snob. Asta nu inseamna ca nu poti cumpara lucruri scumpe ca sa te bucuri de ele. In nici un caz. Inseamna doar ca nu trebuie sa faci asta doar ca sa moara vecinul de ciuda.
Iar snobism găsești în cantități industriale și pe la alte popoare.
Totuși, pe vremea ȋntrupării Domnului, mai-marii zilei nu se afișau ȋn public “ȋmbrăcați ȋn sac și cu cenușă pusă ȋn cap”, din proprie inițiativă. Nu, ci ȋși etalau ȋntreaga măsură a opulenței, a puterii și a strălucirii, pretutindeni unde știau că pot fi studiați, admirați și individiați…Iar dacă vreun “rupt ȋn fund” (evident, extorcat și asuprit de ei) le reproșa, ȋn mod “just” d.p.d.v. etic și civic, ostentația permisă și protejată prin lege, atunci i-o retezau pe loc, cu tupeu, fără menajamente: “Lasă, bă, că și tu râvnești ȋn sinea ta să capeți aceleași bunuri și privilegii ca ale noastre, dar ai oroare să mărturisești cuiva adevărul gol-goluț al gândurilor tale…Nu nega, fățarnicule!”. Oare aceeași replică n-ar fi valabilă și astăzi?...Pentru țoți cei 27 de ani de “tranziție”? Pentru fiecare dintre noi?! Eu tocmai de aceea mă prezint la votare: fiindcă nu-mi place să ȋncerc să-mi păcălesc propria conștiință…
Fiecare pământean caută, cu ȋndârjire dementă și perseverentă ȋn ziua infamă de astăzi, să se “pună la adăpost” (fugind, ca dracu’ de tămâie, de: incertitudinea economică de proporții generale, paupertatea personală, suferința nevrotică a dorinței neputincioase și agonia ȋntru “oripilanta” și “inadmisibila” mediocritate și marginalizare socială), deși “directivele de necrâcnit” ale Noii Orânduiri / Noii Religii (milenarismul) ȋl obligă, grație rottweilerilor săi fioroși de tip DNA, să-și tempereze sau chiar să-și ȋnăbușe toate aceste impulsuri “burgheze”, “imorale”, “antisociale” și “incorecte politic” (iar panarama de mass-media s-a sucit și ea la 180 de grade, profesând conștiincioasă apologia frenetică a egalitarismului pe principii “umaniste” și ȋnfierând turbată orice fel de “exces” materialist și “abuz de Putere”), oferindu-i, ȋn schimb, ȋn mod mai mult decât liniștitor (adică reconfortant), ulucul “comun” al lăturilor consumiste “pentru toți” (trăiască Partidul Comunist Mondial, ȋn frunte cu genialul său conducător, tovarășul Antihrist!), “caimacul” bogățiilor lumii urmând să revină numai slugilor “ezoterice” (și, evident, masonice) ale Marelui Nelegiuit, pitite cu iscusință ȋn spatele guvernelor marionetă (politicienilor “de interfață” cu fraierimea li se va interzice cu desăvârșire să mai fie bogați, dar cu salarii babane, supramuritoare, tot vor fi răsplătiți, astfel că, pe deplin mulțumiți cu “atât”, se vor instala ȋn fotoliile de stat ȋn mod cât se poate de confortabil, fără să tânjească după matrapazlâcuri, ca odinioară, și fără să aibă motive de neliniște și cefalee, prin urmare…dați năvală la candidaturi, fraților, că drăguța de Constituție vă permite, cu totală disponibilitate, să fiți aleși…garantat nu vă veți trezi vreodată ȋncătușați, ci veți exploda de “spirit democratic”; doar veți fi siliți să semnați pactul cu diavolul, atâta tot, fiindcă, ȋn vremurile noastre, orice “siguranță maximă a zilei de mâine” ȋși are prețul ei) și suspect de sustrase de la normativul-tunet elaborat de ele ȋnsele (Pablo Picasso: “Ȋnvață regulile precum un profesionist, ca să le poți ȋncălca precum un artist”).
Prin urmare, se re-re-re-…-reconfirmă: proști, da’ mulți (noi, “amărăștenii”, desigur).
PS: “Pe vremuri”, consideram a fi cel mai logic lucru din viață ca afaceriștii să se apuce și de politică, dar invers…scăpăram scântei de indignare, “ca tot poporul”. Acum și mai departe ȋnsă…de tot mai multe afaceri se va alege praful, libera inițiativă va fi strangulată, principiile capitaliste și liberale vor rămâne doar pe hârtie, iar ȋn mare parte profiturile vor tinde să coboare la pragul de subzistență, rivalizând cu salariile…Ȋn schimb, tehnologismul și birocrația (nu și fiscalitatea, care, nemaiexistând societăți private, va fi diminuată ȋn mod simțitor…bucuria tâmpiților!) vor urca spre cote alarmante ȋn toată lumea, fiindcă singura realitate politică, economică și socială se va manifesta prin intermediul CORPORATISMULUI NEOBOLȘEVIC-NEONAZIST, impecabil și insurmontabil, al suprastructurii suprastatale și hegemonice New Age, care va lichida necruțător orice formă de opoziție ideologică & fizică și va preveni orice tentativă de sistematizare “ȋn paralel”. Cu alte cuvinte, ne vom minuna de panorama fabricilor exclusive ale Guvernului Mondial, care vor ȋnregimenta cei mai mulți oameni și care ȋnsă vor fi lovite de o criză fără precedent a materiilor prime, sinonimă cu foametea și carențele cumplite profețite de literatura evanghelică și patristică...Din fericire, va mai dura până atunci (răsuflăm ușurați, nu?).
In criza de timp, bag si eu o scurtissima completare: romanii n-au realizat, in euforia post-Lovilutie, ca ordinul de baza dat noilor (de fapt vechilor) conducatori ai "noii societati" in curs de globalizare - aia a corporatismului neobolsevic, pe care eu as defini-o ca "pseudo-socialism corporatisto-fascist" - va fi:
- Socializati pierderile si privatizati profiturile !